Slechtste film

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 oktober 2005 - 13:17:58

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Rocky 1 is zeker niet slecht. Rocky 4 is wel men favoriet. Maar geef me dan maar Terminator films. Daar zit toch iets meer in.

McChouffe

War Of The Worlds. Deze film mist echt alles. Belachelijk plot, nog belachelijker einde, geen spanning, onuitgediepte personages, een irritant schreeuwend kind, fantasieloze aliens (groot hoofd, mager lichaam), ondermaatse acteerprestaties (geen enkel moment kwam een personage geloofwaardig over), talloze vragen blijven onopgelost.
Als je een film wil zien over aliens die de aarde willen vernietigen: deze zo ver mogelijk links laten liggen en Independence Day kijken.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Citaat van: Razzle_dazzle op 29 oktober 2005 - 21:04:42
Niet dat ik Rocky een topfilm vind hoor, maar hoe kan je op basis van een trailer een film benoemen tot slechtste film ooit?


Een trailer is bedoelt om mensen naar de bioscoop te lokken.
Lukt dat bij mij niet vindt ik het een slechte film.
Anders was ik wel gaan kijken.
Bij sommige films lukt dat wel en ga dan naar de bios of koop cq huur 'm later op DVD.

FerrariMan

Citaat van: Martin op 29 oktober 2005 - 20:05:52
Rocky 1 t/m ?
Ik heb ze nooit gezien en dat wil graag zo houden.
De trailers waren voldoende om er niet naar te kijken.
Zie hier een grote fan van de Rocky reeks :)

Ik moet zeggen, de eerste blijft mijn favoriet. Maar ik snap goed hoe mensen die films niet graag kunnen zien.
Nochtans, de eerste won drie oscars, en won door het jaar nog een dertiental prijzen. Ook vier acteurs kregen nominaties voor beste rollen. Maar true, hetgeen volgde haalde amper nog het niveau van de eerste, en werd een beetje een soort stripverhaal, waar deel 1 puur drama was.

Niettemin, mijn favoriete reeks films ooit. En wanneer Rocky 6 uitkomt in 2006, dan ben ik als eerste in de zalen  :)

FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 30 oktober 2005 - 08:36:56
Rocky 1 is zeker niet slecht. Rocky 4 is wel men favoriet. Maar geef me dan maar Terminator films. Daar zit toch iets meer in.
Hier ben ik het niet zo erg mee eens. T1 en T2 waren knallers, maar de derde vond ik één van de zwakste films die ik heb mogen aanschouwen. Het gaat gewoonweg nergens over, ondanks dat er een goed verhaal in steekt. En voordat je het goed beseft, is het verhaal gedaan. Het had ook veel beter geweest moesten ze Furlong terug in zijn rol hebben gekregen. Schijnt dat T4 ook op weg is, ik hoop alvast dat die, voor mij, wat boeiender is.


The REAL BUTTON Freak

Citaat van: FerrariMan op 18 november 2005 - 13:23:46
Citaat van: The REAL Freak op 30 oktober 2005 - 08:36:56
Rocky 1 is zeker niet slecht. Rocky 4 is wel men favoriet. Maar geef me dan maar Terminator films. Daar zit toch iets meer in.
Hier ben ik het niet zo erg mee eens. T1 en T2 waren knallers, maar de derde vond ik één van de zwakste films die ik heb mogen aanschouwen. Het gaat gewoonweg nergens over, ondanks dat er een goed verhaal in steekt. En voordat je het goed beseft, is het verhaal gedaan. Het had ook veel beter geweest moesten ze Furlong terug in zijn rol hebben gekregen. Schijnt dat T4 ook op weg is, ik hoop alvast dat die, voor mij, wat boeiender is.



De 3de was inderdaad een beetje een teleurstelling, de film wordt pas goed als al de machines tot "leven" komen, de start van de oorlog.

Ik moet je ook bijtreden over het feit dat de eerste Rocky de beste was, hoewel ik vind dat de choreografie van de 4de en Dolf Lundgren natuurlijk fantastisch zijn. De boksscenes zijn echte adrenaline kweekers.

Over Rocky 6 heb ik toch vragen maar het verhaal zal wel iets in de trant zijn van dat de zoon wil beginnen boksen en mag niet van Adrian maar wel van Rocky en op het einde wint zoontje lief (wie anders).

Het gevaar is dat Stallone ook bezig is met een Rambo 4  :-[ , hopen dat hij beide project behandeld als was het weer de eerste in de reeks

FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 18 november 2005 - 14:18:43
Citaat van: FerrariMan op 18 november 2005 - 13:23:46
Citaat van: The REAL Freak op 30 oktober 2005 - 08:36:56
Rocky 1 is zeker niet slecht. Rocky 4 is wel men favoriet. Maar geef me dan maar Terminator films. Daar zit toch iets meer in.
Hier ben ik het niet zo erg mee eens. T1 en T2 waren knallers, maar de derde vond ik één van de zwakste films die ik heb mogen aanschouwen. Het gaat gewoonweg nergens over, ondanks dat er een goed verhaal in steekt. En voordat je het goed beseft, is het verhaal gedaan. Het had ook veel beter geweest moesten ze Furlong terug in zijn rol hebben gekregen. Schijnt dat T4 ook op weg is, ik hoop alvast dat die, voor mij, wat boeiender is.



De 3de was inderdaad een beetje een teleurstelling, de film wordt pas goed als al de machines tot "leven" komen, de start van de oorlog.

Ik moet je ook bijtreden over het feit dat de eerste Rocky de beste was, hoewel ik vind dat de choreografie van de 4de en Dolf Lundgren natuurlijk fantastisch zijn. De boksscenes zijn echte adrenaline kweekers.

Over Rocky 6 heb ik toch vragen maar het verhaal zal wel iets in de trant zijn van dat de zoon wil beginnen boksen en mag niet van Adrian maar wel van Rocky en op het einde wint zoontje lief (wie anders).

Het gevaar is dat Stallone ook bezig is met een Rambo 4  :-[ , hopen dat hij beide project behandeld als was het weer de eerste in de reeks
Rocky 6 gaat over iets heel anders gaan, voor de geinteresseerden, een samenvatting van het script:
http://www.totalrocky.com/articles/6stax.html
En Adrian doet niet mee want ze is dood in het verhaal.

Eric

Citaat van: SaffierFM op 25 oktober 2005 - 21:41:41
Allle films met Sean Penn in de hoofdrol, ik weet niet hoe het komt maar ik kan die man niet zién.

:o :o :o
Penn heeft al een paar parels op zijn naam staan...
Dead man walking, I am Sam