Slechtste film

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 oktober 2005 - 13:17:58

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Wat is volgens jou de slechtste film ooit gemaakt.

Voor mij is dat Hercules met Arnold Schwarzenegger. Dit is Arnie's "acteer" debuut. Zen lichaam speelt een grote rol dan de dialogen (gelukig).

Wel vrij oud natuurlijk, echt zo'n film waar bij de nacht van de wansmaak plots een oscar avondje wordt.

Doefie

Een van de slechtste film waar ik op dit moment op kom is Arthur. Veel te voorspelbaar, slecht geacteerd (naar mijn smaak dan, kan evengoed zijn dat er anderen dat net goed vinden) en historisch gezien trekt die op niks (was voor de makers de bedoeling om een historische biografie van de man te maken als ik me niet vergis).

Alan Blues

Een film waar ik grijs haar van gekregen heb was 'Driven', met Sylvester Stallone. Mijn maag keerde gewoon om...  :P

Maarje, er zijn zo veel slechte films...

razzle_dazzle

Scary movie 2 & 3
Driven
Spice world
The thunderbirds
Jurassic Park 3

The REAL BUTTON Freak

We mogen Michel Valliant niet vergeten.

Als autosport fan doet die film gewoon pijn. En inderdaad Driven is ook de slechtste Stallone film (and that says a lot)

Supermariobros


sledge

Citaat van: The REAL Freak op 25 oktober 2005 - 17:26:11
We mogen Michel Valliant niet vergeten.

Als autosport fan doet die film gewoon pijn. En inderdaad Driven is ook de slechtste Stallone film (and that says a lot)

Micheal Valliant is een verfilming van een strip. Het is nooit de bedoeling puur realisme na te streven.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Jasper

Driven is inderdaaad slecht. Jean-Claude Vandamme-films zijn ook niet echt toppers te noemen.

Doefie

De meeste "puur"-Hollywood-films. Actie, onrealistisch, geen verhaallijn. Zijn er honderden zo.

De betere zijn nog meestal de niet-commerciële films. Bij de lessen godsdienst zien wij nu bijvoorbeeld Citade de Deus (City of God), en die is verre van slecht :)

dj Peter

#9
Allle films met Sean Penn in de hoofdrol, ik weet niet hoe het komt maar ik kan die man niet zién.

IVY440

Het verhaal van Driven is slecht, maar de autosport (wel onrealistisch) maakt veel goed :)
Spijtig dat jullie Michel Vaillant slecht vinden. Die wil ik toch wel eens zien. :(

Hamilton MASTER

De film Monster.

Met Charlize Theron en Christina Ricci.
Goede actrices maar een film waar je echt mottig van wordt.

Ik heb hem gezien en wou een rustig avondje cinema, maar kwam echt geradbraakt uit de cinema-zaal. De film heeft goede kritieken gekregen, maar echt de slechte die ik ooit zag. Te degoutant in sommige scenes...



daan

Veel films zijn slecht. De films die jullie hier noemen zijn ook niet de beste. Herinner je Adrenaline nog? Een of andere gekke film die het zou gaan maken in de USA maar niet meer dan een handvol bezoekers trok in NL en Belgie :P

Martin

Rocky 1 t/m ?
Ik heb ze nooit gezien en dat wil graag zo houden.
De trailers waren voldoende om er niet naar te kijken.

razzle_dazzle

Niet dat ik Rocky een topfilm vind hoor, maar hoe kan je op basis van een trailer een film benoemen tot slechtste film ooit?