Elf teams in 2006

Gestart door Jasper, 01 november 2005 - 12:05:06

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: KVDracer op 03 november 2005 - 21:58:46
Citaat van: Juan Pablo op 03 november 2005 - 20:59:35
Citaat van: Doefie op 03 november 2005 - 17:48:04
... en in 2007 hoogstwaarschijnlijk 24 wagens ;)

omdat?

B-team van McLaren vermoed ik :p

Dubai F1 is nog steeds volop aan het plannen. Vooral omdat nu Honda met een tweede team erbij komt dringt de tijd en is alles terug op gang gekomen. Waarschijnlijk voor de zekerheid dat zij het twaalfde team worden, omdat er maar 12 teams zijn toegelaten volgens het Concorde Agreement.

lieven

wat ik een heel domme regel vin!!
laat daar es 40 man strijden voor een goede plaats, zou veel toffer zijn :)
en laat minder goede teams es onderdelen ofzo van de betere teams kopen!
en verlaag die kosten om een nieuw team op te starten!!
F1 moet racen zijn en ni kijken hoe dik uw geldbundel is!!

The REAL BUTTON Freak

Je hebt men stem, ik ga volledig akkoord.

Doefie

Citaat van: lieven op 04 november 2005 - 09:30:42
wat ik een heel domme regel vin!!
laat daar es 40 man strijden voor een goede plaats, zou veel toffer zijn :)
en laat minder goede teams es onderdelen ofzo van de betere teams kopen!
en verlaag die kosten om een nieuw team op te starten!!
F1 moet racen zijn en ni kijken hoe dik uw geldbundel is!!

Is ooit afgewezen door alle teams. Twee-drie jaar geleden kwam het voorstel van Max Mosley om de grotere teams (McLaren, Ferrari, Williams, Renault, ...) wagens te laten verkopen aan de kleinere, meestal privéteams. Het principe van de jaren '60-'70 dus. Is afgewezen door 9 / 10 teams.

lieven

alleen minardi stemde ni tegen?
ze moeten da gewoon verplichten niks anders  >:(

KVDracer

Nu gaan ze er wel mee akkoord gaan denk ik. Zo zouden RedBull en STR kunne samewerke. En Honda en het 11e team zouden zo ook kunnen samenwerken. Zo gaat men met 4 wagens per team beginnen rijden  :)

Doefie

Citaat van: KVDracer op 04 november 2005 - 17:49:19
Nu gaan ze er wel mee akkoord gaan denk ik. Zo zouden RedBull en STR kunne samewerke. En Honda en het 11e team zouden zo ook kunnen samenwerken. Zo gaat men met 4 wagens per team beginnen rijden  :)

Zien hoelang het duurt eer Ferrari, McLaren en dergelijke dat door gaan hebben en gaan beginnen protesteren ;D

KVDracer

Citaat van: Doefie op 04 november 2005 - 19:04:26
Citaat van: KVDracer op 04 november 2005 - 17:49:19
Nu gaan ze er wel mee akkoord gaan denk ik. Zo zouden RedBull en STR kunne samewerke. En Honda en het 11e team zouden zo ook kunnen samenwerken. Zo gaat men met 4 wagens per team beginnen rijden  :)

Zien hoelang het duurt eer Ferrari, McLaren en dergelijke dat door gaan hebben en gaan beginnen protesteren ;D

McLaren zal mss zelf een B-team hebben, met team Dubai of weet ik veel hoe het noemt  :-\ En Ferrari gaat motoren leveren aan RedBull, dus die gaan zich van hun ook geen zorgen moeten maken. En wanneer Williams met Toyota motoren zal rijden in 2007, zoals verondersteld wordt, kunne zij het B-team van Toyota worden. Iedereen zal nog wel tevreden blijven  :)

Manuel

Citaat van: ferrari_rulezzz op 02 november 2005 - 14:26:41
Hoe meer teams hoe beter, maar het nadeel is wel dat de betere teams dan meer gaan moeten dubbelen. Dat zou de resultaten van de betere rijders kunnen beïnvloeden...
Dan moet Motoya gaan oppassen. >:(

Manuel

Citaat van: KVDracer op 05 november 2005 - 13:08:44
Citaat van: Doefie op 04 november 2005 - 19:04:26
Citaat van: KVDracer op 04 november 2005 - 17:49:19
Nu gaan ze er wel mee akkoord gaan denk ik. Zo zouden RedBull en STR kunne samewerke. En Honda en het 11e team zouden zo ook kunnen samenwerken. Zo gaat men met 4 wagens per team beginnen rijden  :)

Zien hoelang het duurt eer Ferrari, McLaren en dergelijke dat door gaan hebben en gaan beginnen protesteren ;D

McLaren zal mss zelf een B-team hebben, met team Dubai of weet ik veel hoe het noemt  :-\ En Ferrari gaat motoren leveren aan RedBull, dus die gaan zich van hun ook geen zorgen moeten maken. En wanneer Williams met Toyota motoren zal rijden in 2007, zoals verondersteld wordt, kunne zij het B-team van Toyota worden. Iedereen zal nog wel tevreden blijven  :)
Ik heb gehoord dat het McLaren B-team Direxiv gaat heten.

Doefie

Citaat van: Manuel op 06 november 2005 - 06:57:02
Ik heb gehoord dat het McLaren B-team Direxiv gaat heten.

Direxiv is de hoofdsponsor van het tweede Hondateam ;)

Manuel

Citaat van: Doefie op 06 november 2005 - 11:23:15
Citaat van: Manuel op 06 november 2005 - 06:57:02
Ik heb gehoord dat het McLaren B-team Direxiv gaat heten.

Direxiv is de hoofdsponsor van het tweede Hondateam ;)
???Ikmoet je ongelijk geven Softbank wordt de hoofdsponser van het tweede hondateam.
(gelezen ergens op f1-club.be)

Jasper

Direxiv wordt waarschijnlijk hoofdsponsor van McLaren B. ;)