Elf teams in 2006

Gestart door Jasper, 01 november 2005 - 12:05:06

« vorige - volgende »

Juan Pablo

ik wacht nog even af hoor, er moet nog heel veel geregeld worden, ik hoop dat ze Bahrein halen maar ik vrees..

Maar natuurlijk, hoe meer teams hoe beter!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Ik denk wel dat we ervanuit mogen gaan dat de FIA het aanbod accepteert. En dat weet Suzuki zelf ook. De motor is al in orde, en Suzuki zal waarschijnlijk al wel vrij ver staan met z'n organisatie van personeel. Kennis kan hij krijgen/kopen van BAR. Rijders zullen zeker wel in orde komen (Doornbos?).

Ik denk dat we in Bahrein 22 wagens aan de start zullen zien...

Ferrari 2010

Citaat van: Juan Pablo op 01 november 2005 - 12:40:11
ik wacht nog even af hoor, er moet nog heel veel geregeld worden, ik hoop dat ze Bahrein halen maar ik vrees..

Maar natuurlijk, hoe meer teams hoe beter!
Ik denk dat ze het wel zullen halen hoor, ze kunnen al heel wat doen hoor, en de FIA zal geen neen zeggen veronderstel ik. Of ze bahrein halen? Ik denk het wel, het is niet Phoenix dat Prost overneemt ofzo hé, het is een gloednieuw team. Dat start je niet na een droom ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Defkes

Yes yes yes. Eindelijk terug 22 auto's op de baan.  8)
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

KVDracer

Hoe meer auto's hoe liever. Tzou terug moete zijn gelijk vroeger. 30 wagens ingeschreven en maar 24 da kunne meedoen. Wie nie vlug genoeg is, mag zondags op kant blijve. Da zou ek nog is zien zitte.

Mikacouli

Citaat van: KVDracer op 01 november 2005 - 14:07:40
Hoe meer auto's hoe liever. Tzou terug moete zijn gelijk vroeger. 30 wagens ingeschreven en maar 24 da kunne meedoen. Wie nie vlug genoeg is, mag zondags op kant blijve. Da zou ek nog is zien zitte.
Dan zien we nooit de zwakkere teams rijden. Nee, vind ik niet goed.
Ik ben tevreden dat er een team is bijgekomen. Met het tweede McLaren team zouden we in 2007 weer 24 wagens hebben :P

Rippie

Eerst zien dan geloven. Maar mocht het echt gebeuren, dan juich ik dat zeker toe. Hoe meer wagens hoe beter.  :)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Supermariobros

Als ze effectief gaan meerijden volgend jaar, dan is dit een prima zaak op de nu toch wel magere gevulde startgrid.

ferrari_rulezzz

Hoe meer teams hoe beter, maar het nadeel is wel dat de betere teams dan meer gaan moeten dubbelen. Dat zou de resultaten van de betere rijders kunnen beïnvloeden...

The REAL BUTTON Freak

dat betwijfel ik, maar het zorgt voor meer spektakel.

Geloof me maar vrij ze zullen klaar zijn voor Bahrijn

Mikacouli

Citaat van: The REAL Freak op 02 november 2005 - 15:03:36
dat betwijfel ik, maar het zorgt voor meer spektakel.

Geloof me maar vrij ze zullen klaar zijn voor Bahrijn
Bahrein zeggen de meeste  ;D
Jaja, ik geloof ook wel dat ze tegen dan klaar zullen zijn. Anders zouden ze er wel een jaartje mee gewacht hebben.

Doefie

... en in 2007 hoogstwaarschijnlijk 24 wagens ;)

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

KVDracer