F1 ziet er volgend jaar anders uit

Gestart door Supermariobros, 24 oktober 2005 - 18:40:47

« vorige - volgende »

Supermariobros


Ferrari 2010

Ja, weer een nieuwe kwali. Maar snelste tijd, kan iedereen een onbeperkt aantal rondjes rijden in elke sessie of is het maar 1 of 2 snelle ronden?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Citaat van: Schumi 2005 op 24 oktober 2005 - 20:18:14
Ja, weer een nieuwe kwali. Maar snelste tijd, kan iedereen een onbeperkt aantal rondjes rijden in elke sessie of is het maar 1 of 2 snelle ronden?

Waarschijnlijk zal het een kwartier aan een stuk vlammen zijn e. Kvind het een beter systeem, langs de andere kant gaat het terug moeilijker worden om te volgen e, vermits ze maar één wagen tegelijkertijd gaan kunnen volgen. Maar ik vind het toch beter dan de "één vliegronde"  :)

Mikacouli

Citaat van: KVDracer op 24 oktober 2005 - 20:35:48
Citaat van: Schumi 2005 op 24 oktober 2005 - 20:18:14
Ja, weer een nieuwe kwali. Maar snelste tijd, kan iedereen een onbeperkt aantal rondjes rijden in elke sessie of is het maar 1 of 2 snelle ronden?

Waarschijnlijk zal het een kwartier aan een stuk vlammen zijn e. Kvind het een beter systeem, langs de andere kant gaat het terug moeilijker worden om te volgen e, vermits ze maar één wagen tegelijkertijd gaan kunnen volgen. Maar ik vind het toch beter dan de "één vliegronde"  :)
vroeger was het net hetzelfde he. Maar dit is een punt waar de digitale televisie van pas komt. Vroeger miste ik geen enkele belangrijke ronde door canal digitaal. Nu zal het idd wel weer moeilijk worden. Maar we zien meer F1 dus dat kan niet mis zijn he ;)

Jasper

Citaat van: KVDracer op 24 oktober 2005 - 20:35:48
Citaat van: Schumi 2005 op 24 oktober 2005 - 20:18:14
Ja, weer een nieuwe kwali. Maar snelste tijd, kan iedereen een onbeperkt aantal rondjes rijden in elke sessie of is het maar 1 of 2 snelle ronden?

Waarschijnlijk zal het een kwartier aan een stuk vlammen zijn e. Kvind het een beter systeem, langs de andere kant gaat het terug moeilijker worden om te volgen e, vermits ze maar één wagen tegelijkertijd gaan kunnen volgen. Maar ik vind het toch beter dan de "één vliegronde" :)

Ik hoor het al: "Doen jullie bij F1Pits je werk met de live verslaggeving maar goed want voor ons is het te moeilijk." ;D ;D ;) ;)

Juan Pablo

blijft de snelste tijd staan?, bijvoorbeeld als montoya in de eerste knock out ronde de snelste ronde rijdt, blijft ie dan staan bij de volgende 15 min of beginnen ze weer overnieuw

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Het oorspronkelijk idee was dat de 2e sessie gewoon terug vanaf 0 begon.

viperke82

ze hebben weer een achterpoortje over het hoofd gezien denk ik. de laatste 10 overblijvers mogen niet meer tanken voor de race, maar dan doen ze het toch gewoon vlak voor hun laatste kwali rondje???

FerrariMan

Bandenwissels terug....de FIA heeft Ferrari eindelijk van P1 gekregen en nu gaan ze het terug invoeren.  ;)

Doefie

Citaat van: viperke82 op 25 oktober 2005 - 12:16:16
ze hebben weer een achterpoortje over het hoofd gezien denk ik. de laatste 10 overblijvers mogen niet meer tanken voor de race, maar dan doen ze het toch gewoon vlak voor hun laatste kwali rondje???

Zoiets ja. Heel licht uit sturen, binnenkomen, bijtanken en dan één rondje rijden ofzo...

razzle_dazzle

Mooi zo,

Volgend jaar terug bandenwissels en een fatsoenlijke kwali en een jaartje later terug slicks. Nu nog wat electronica beperken en we gaan de goede kant op.

bogief1

Wat gebeurd er als er terug een motor ontploft? Want dat was toch wel de grootste ellende dit jaar. Is die "10-plaatsen-terug-regel" er nog?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

QMaverick

Citaat van: Doefie op 25 oktober 2005 - 16:19:42
Citaat van: viperke82 op 25 oktober 2005 - 12:16:16
ze hebben weer een achterpoortje over het hoofd gezien denk ik. de laatste 10 overblijvers mogen niet meer tanken voor de race, maar dan doen ze het toch gewoon vlak voor hun laatste kwali rondje???

Zoiets ja. Heel licht uit sturen, binnenkomen, bijtanken en dan één rondje rijden ofzo...

Nee, wil dus aangeven dat als je voor de poll wil gaan je hoe dan ook dus lichter op de baan staat dan de nummers 11 t/m the end... want die kunnen, als ze dat willen, compleet vol van start gaan.
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

The REAL BUTTON Freak

Ach we zullen wel zien wat er gebeurd.

Zolang als het de race spannend kan maken.