F1 2006

Gestart door Juan Pablo, 18 oktober 2005 - 19:45:48

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Mja, tov de andere teams in Sakhir zijn ze best goed bezig. Bovendien doen ze nu ervaring op over hoe hun wagen reageert op die omstandigheden. Volgens mij zullen ze wel bij de top horen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2006 op 16 februari 2006 - 20:07:16
Mja, tov de andere teams in Sakhir zijn ze best goed bezig. Bovendien doen ze nu ervaring op over hoe hun wagen reageert op die omstandigheden. Volgens mij zullen ze wel bij de top horen :P
Niet helemaal juist. De v10 doet het daar wel goed maar de nieuwe wagen heb ik nog nooit boven de honda's gezien.

Mikacouli

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbericht.php?newsid=10856

Blijkbaar zijn er ook wel problemen bij Ferrari.

Kimi heeft zonet de snelste tijd gereden uit deze winter in valencia. Blijkbaar zit er toch snelheid in die wagen. Laat de betrouwbaarheid nu maar komen want het is nodig.
Kimi reed een 1min09.9. Niemand was nog onder de 1min10.5 geweest die Alonso gereden had. Eindelijk eens wat snelheid dus.
Als McLaren hun betrouwbaarheid kan oplossen tegen de eerste 5 races dan zit er nog een kans in op het kampioenschap.

Bovendien kondigde McLaren de komst van redbull's hoofontwerper Rob taylor aan. Het is dus echt wel een spelletje dat ze spelen. Jij neemt de onze af? Dan nemen wij de uwe af. Oog om oog, tand om tand.

McLaren_über_alles

Citaat van: Mikacouli op 17 februari 2006 - 14:41:00
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbericht.php?newsid=10856

Bovendien kondigde McLaren de komst van redbull's hoofontwerper Rob taylor aan. Het is dus echt wel een spelletje dat ze spelen. Jij neemt de onze af? Dan nemen wij de uwe af. Oog om oog, tand om tand.

Mja, McLaren blijft hoe dan ook verzwakt na het vertrek van Newey volgens mij hoor... Redbull doet hier gewoon een schitterende zaak.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Mikacouli

Citaat van: Kimi_über_alles op 17 februari 2006 - 16:22:55
Citaat van: Mikacouli op 17 februari 2006 - 14:41:00
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbericht.php?newsid=10856

Bovendien kondigde McLaren de komst van redbull's hoofontwerper Rob taylor aan. Het is dus echt wel een spelletje dat ze spelen. Jij neemt de onze af? Dan nemen wij de uwe af. Oog om oog, tand om tand.

Mja, McLaren blijft hoe dan ook verzwakt na het vertrek van Newey volgens mij hoor... Redbull doet hier gewoon een schitterende zaak.

Ja, idd. Er is niemand die Adrian kan vervangen maar als ze voldoende mensen aantrekken moet dat geen probleem opleveren voor McLaren. Ze hebben nog een heel jaar om rond te kijken. Alhoewel dat het beter is om ze zo vroeg mogelijk aan te trekken dat ze al kunnen werken aan de wagen van volgend jaar.
We'll see.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 17 februari 2006 - 13:29:32
Citaat van: Schumi 2006 op 16 februari 2006 - 20:07:16
Mja, tov de andere teams in Sakhir zijn ze best goed bezig. Bovendien doen ze nu ervaring op over hoe hun wagen reageert op die omstandigheden. Volgens mij zullen ze wel bij de top horen :P
Niet helemaal juist. De v10 doet het daar wel goed maar de nieuwe wagen heb ik nog nooit boven de honda's gezien.
Oeps, ik wist niet dat de ene nog met een v10 rijd :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2006 op 17 februari 2006 - 16:50:17
Citaat van: FerrariMan op 17 februari 2006 - 13:29:32
Citaat van: Schumi 2006 op 16 februari 2006 - 20:07:16
Mja, tov de andere teams in Sakhir zijn ze best goed bezig. Bovendien doen ze nu ervaring op over hoe hun wagen reageert op die omstandigheden. Volgens mij zullen ze wel bij de top horen :P
Niet helemaal juist. De v10 doet het daar wel goed maar de nieuwe wagen heb ik nog nooit boven de honda's gezien.
Oeps, ik wist niet dat de ene nog met een v10 rijd :-[

Daar komt ook nog es bij dat hij met de F2004 reed. Op die wagen zitten er geen aërodynamische beperkingen die op de wagens van 2005 wel zaten. Ook een belangrijke factor.
Vandaag reed Schumacher 92 ronden. Dat is wel goed maar hij reed wel een tijd die anderhalve seconde te traag was. :-\
Het ziet er naar uit dat Ferrari ook nog niet alles op een rijtje heeft...

FerrariMan

Inderdaad. Ze kunnen lullen wat ze willen, ze zullen het moeten bewijzen voordat ik het geloof. Voor mij ligt Ferrari zwaar achter op schema, net als Bridgestone.

Mikacouli

Bwa, Bridgestone heeft geen reden om achter op schema te liggen. Ze hebben topteams zoals Williams en Toyota aangetrokken. Nu zouden ze toch wel es iets moeten bewijzen.

Ik ga iets gewaagd zeggen. The team to beat: HONDA
Echt waar gisteren legden ze beiden meer dan 130 ronden af  :o :o zonder een enkel probleem te kennen en met hun snelheid zit het ook wel snor.

McLaren maakte vandaag ook es een positieve dag mee en een ideale afsluiter van de testweek. Kimi reed veruit de beste tijd en de snelste tijd van de winter daar in valencia. OK, het mag met weinig benzine geweest zijn, Alonso reed zijn snelste tijd ook met weinig benzine zei ie.
Bovendien reed hij zijn snelste tijd wanneer het koud was, in de ochtend dus.
Maar die tijd is niet belangrijk, enkel om te weten dat er toch wel iets van snelheid inzit. Het beste van de dag vond ik het aantal ronden dat beide heren reden. Ze reden samen 200 ronden zonder problemen. Dat brengt terug een glimlach op mijn gezicht want het waren zware testdagen de laatste weken. Nu voortwerken op deze dag en alles komt wel goed, ik geloof erin.

Ferrari brengt zondag ook een nieuw chassis uit. Ik ben er van overtuigd dat het een grote vooruitgang zal brengen en dat ze terug met de top zullen meedoen. Dus nog niet wanhopen ;)

Ferrari 2010

We zijn laag aan het vallen mannen ;D
Ferrari fans zeggen dat de McLaren uiteindelijk wel goed zal zijn, de McLaren fans zeggen dat de ferrari wel goed zal zijn. ;D
Waarschijnlijk omdat niemand wil dat Renault nog WK wordt en dat we allemaal terug strijd in de races willen ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Dan zal het allemaal wel goed komen, persoonlijk zie ik Renault ook liever geen titel meer winnen hoor :P

FerrariMan

Schumi 2006 heeft gelijk. Tijd om de vlam in de pan te smijten, of zoiets.

McLaren staat helemaal nergens! MOEHA  ;)

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 18 februari 2006 - 12:31:43
Schumi 2006 heeft gelijk. Tijd om de vlam in de pan te smijten, of zoiets.

McLaren staat helemaal nergens! MOEHA  ;)
Ja, je hebt wss gelijk ;) Maar we doen het even 'goed' als Ferrari :)

Manuel

Citaat van: FerrariMan op 18 februari 2006 - 12:31:43
Schumi 2006 heeft gelijk. Tijd om de vlam in de pan te smijten, of zoiets.

McLaren staat helemaal nergens! MOEHA  ;)
ah nee? gisteren heeft Raikkonen een v8 record verbroken met een halve seconde.Ze hebben gisteren ook geen enkel probleem gekend. ;)

dj Peter

Citaat van: Iceman1986 op 18 februari 2006 - 18:02:22
Citaat van: FerrariMan op 18 februari 2006 - 12:31:43
Schumi 2006 heeft gelijk. Tijd om de vlam in de pan te smijten, of zoiets.

McLaren staat helemaal nergens! MOEHA  ;)
ah nee? gisteren heeft Raikkonen een v8 record verbroken met een halve seconde.Ze hebben gisteren ook geen enkel probleem gekend. ;)
Dat is dik in orde dan voor de Mac's! Tel daarbij de legendarisch betrouwbare Mercedesmotor en ze winnen alles ;-)