2005 FORMULA 1 Sinopec Chinese Grand Prix

Gestart door jw83, 10 oktober 2005 - 00:45:03

« vorige - volgende »

jw83



We zijn aanbeland in China en dat betekend dat er nog 305.066 kilometer te gaan zijn voordat het F1 seizoen 2005 ten einde is. De meeste teamleden zullen nodig aan vakantie toe zijn, maar er moet nog 1 keer vol aan de bak gewerkt worden voor de diverse posities in het kampioenschap.

Zo is de constructeurs titel nog niet beslist wordt het Mclaren of toch Renault? In Brazilie pakte Mclaren met 2 punten voorsprong op Renault. In Japan was het weer anders om nu heeft Renault weer de betere papieren.  Kan Juan Pablo Montoya Michael Schumacher achter zich houden voor plaats 3 in het rijders klassement. We zullen het allemaal 16 oktober om 8 uur s'ochtens zien als voor de laatste maal dit seizoen Charlie Whiting de startlichtend bediend.


Stand after Japan



Constructeurs



Het circuit

Shanghai international raceway is één van de langere circuits op de kalender. Het is een mix van snelle en langzamer bochten en een langrechtstuk waar een topsnelheid van rond de 330 gehaald wordt.




Tijdschema

Vrijdag 14 oktober 2005

05.00 - 06:00 vrije training 1
08:00 - 09:00 vrije training 2

Zaterdag 15 oktober 2005


03:00 - 03:45 vrije training 3
04:15 - 05:00 vrije training 4

07:00 - 08:00 Kwalificatie

Zondag  16 oktober 2005

08:00   2005 FORMULA 1™ Sinopec Chinese Grand Prix, Shanghai

live timing


Historie:

Het circuit van Shanghai is nieuw. het stond vorig jaar voor het eerst op de F1 kalender. Het circuit dat ontworpen is door Herman Tilke heeft een vorm van een slang, iets wat traditie is in China. Vorig jaar won Rubens Barrichello de eerste race op Chinese bodem.


Pole's


2004: Rubens Barrichello   Ferrari      1:34.012  208.735 km/u



Winnaars:



2004: Rubens Barrichello Ferrari       1:29:12.420  205.313 km/u



Wanneer komt er wat op TV

Zaterdag 15 oktober 2005

06:55 - 08:10 Zaterdag Kwalificatie 1  SBS6 LIVE!
12:55 - 14:10 Zaterdag kwalificatie herhaling

Zondag 16 oktober 2005 

07:00 - 10:15 Race  SBS6 LIVE !! incl voor en nabeschouwing
13:00 - 16:00 Race SBS6 Herhaling

18:00 - 18:30 Samenvatting



Het Weer

Shanghai weather

circuit:

Shanghai circuit page


© JPM01

Juan Pablo

goede informatie allemaal!

Mclaren gaat winnen met KR, en haalt de contructeurs titel omdat Monty 3de word, alonso wordt 2de

mijn voorspelling

1. KR
2. FA
3. JPM
4. JB
5. MSC
6. GF
7. RB
8. RSC

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Rippie

1x typen, minstens 3x gebruiken. Je hebt het in ieder geval niet voor niets gemaakt JW!  ;D

Denk dat McLaren wederom het te kloppen team zal worden. Het wordt uiteraard een droge race, want regen is immers verboden door Bernie Ecclestone, dat hebben we wel gemerkt dit seizoen...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Bruno

Ben ns benieuwd naar de "racepace" van de Renaults komend weekeinde. Ze gaan zeker alle moeite doen om die constructeurstitel ook nog binnen te halen.

Zij kunnen gebruik maken van het feit dat hun motor maar 1 weekeinde moet meegaan, Raikkonen moet het met een krachtbron stellen die er al een race heeft opzitten. Eventueel kunnen ze bij McLaren ook een defect aan de motor van hun rijders laten "verschijnen". Zo hebben ze wel het nadeel van de 10 plaatsen achteruit sanctie maar kunnen ook zij een motor steken die het maar 1 race moet uithouden.


-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Ferrari 2010

Bijna iedereen zal echt hard gaan denk ik. Op Kimi na, heeft iedereen een nieuwe moor, echt opletten moeten ze dus niet doen...
Nuja, mooi gezegd wanneer het op tv komt, maar is het niet handig om ook de Belgische uitzendingen erbij te plaatsen? Merendeel van het forum is nog steeds Belgisch als ik me niet vergis. (Hoewel dat de laatste tijd misschien wel veranderd is)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

phil69

Citaat van: jw83 op 10 oktober 2005 - 00:45:03


We zijn aanbeland in China en dat betekend dat er nog 305.066 kilometer te gaan zijn voordat het F1 seizoen 2005 ten einde is. De meeste teamleden zullen nodig aan vakantie toe zijn, maar er moet nog 1 keer vol aan de bak gewerkt worden voor de diverse posities in het kampioenschap.

Zo is de constructeurs titel nog niet beslist wordt het Mclaren of toch Renault? In Brazilie pakte Mclaren met 2 punten voorsprong op Renault. In Japan was het weer anders om nu heeft Renault weer de betere papieren.  Kan Juan Pablo Montoya Michael Schumacher achter zich houden voor plaats 3 in het rijders klassement. We zullen het allemaal 16 oktober om 8 uur s'ochtens zien als voor de laatste maal dit seizoen Charlie Whiting de startlichtend bediend.


Stand after Japan



Constructeurs



Het circuit

Shanghai international raceway is één van de langere circuits op de kalender. Het is een mix van snelle en langzamer bochten en een langrechtstuk waar een topsnelheid van rond de 330 gehaald wordt.




Tijdschema

Vrijdag 14 oktober 2005

05.00 - 06:00 vrije training 1
08:00 - 09:00 vrije training 2

Zaterdag 15 oktober 2005


03:00 - 03:45 vrije training 3
04:15 - 05:00 vrije training 4

07:00 - 08:00 Kwalificatie

Zondag  16 oktober 2005

08:00   2005 FORMULA 1™ Sinopec Chinese Grand Prix, Shanghai

live timing


Historie:

Het circuit van Shanghai is nieuw. het stond vorig jaar voor het eerst op de F1 kalender. Het circuit dat ontworpen is door Herman Tilke heeft een vorm van een slang, iets wat traditie is in China. Vorig jaar won Rubens Barrichello de eerste race op Chinese bodem.


Pole's


2004: Rubens Barrichello   Ferrari      1:34.012  208.735 km/u



Winnaars:



2004: Rubens Barrichello Ferrari       1:29:12.420  205.313 km/u



Wanneer komt er wat op TV

Zaterdag 15 oktober 2005

06:55 - 08:10 Zaterdag Kwalificatie 1  SBS6 LIVE!
12:55 - 14:10 Zaterdag kwalificatie herhaling

Zondag 16 oktober 2005 

07:00 - 10:15 Race  SBS6 LIVE !! incl voor en nabeschouwing
13:00 - 16:00 Race SBS6 Herhaling

18:00 - 18:30 Samenvatting



Het Weer

Shanghai weather

circuit:

Shanghai circuit page


© JPM01
tstaat er allemaal op,hoeven er niks meer aan toe te voegen

phil69

Citaat van: Bruno op 10 oktober 2005 - 17:33:31
Ben ns benieuwd naar de "racepace" van de Renaults komend weekeinde. Ze gaan zeker alle moeite doen om die constructeurstitel ook nog binnen te halen.

Zij kunnen gebruik maken van het feit dat hun motor maar 1 weekeinde moet meegaan, Raikkonen moet het met een krachtbron stellen die er al een race heeft opzitten. Eventueel kunnen ze bij McLaren ook een defect aan de motor van hun rijders laten "verschijnen". Zo hebben ze wel het nadeel van de 10 plaatsen achteruit sanctie maar kunnen ook zij een motor steken die het maar 1 race moet uithouden.
idd, had het er al es over, kan een tactiek zijn en volledig legaal volgens de regels, ge verliest 10 plaatsen maar ge moet minder je motor sparen
ge rijd eigenlijk zogezegd met 1 motor/ race, ben verbaasd dat de subtoppers dit niet hebben geprobeerd. Ferrari, Bar, Toyota, Bmw ?
Maar nu moet de Renault ook niet gespaard worden,
tis de laatste race... :)

IVY440

Ik vermoed dat KR wint voor FA, JPM hopelijk 3e zodat McLaren de WCC binnenhaalt. Ik snap trouwens niet dat iedereen zegt dat Renault de beste papieren heeft voor die titel. McLaren is oppermachtig en ze moeten enkel voor de Renaults eindigen. Piece of cake zou ik denken.
Ik hoop ook dat MS nog eens wat laat zien, het mag nog wel eens  ::)


Bjorn

McLaren heeft nog steeds de sterkste wagen. Ik hoop dat ze er voor de laatste van dit seizoen er nog een dubbel tegen aangooien!!  :) :) F.A. zal derde zijn natuurlijk.
De Mens: In Het Gras![/color]

The Iceman

Citaat van: IVY440 op 11 oktober 2005 - 12:20:45
McLaren is oppermachtig en ze moeten enkel voor de Renaults eindigen. Piece of cake zou ik denken.
Als Montoya eens een beetje zijn verstand gebruikt, is het inderdaad piece of cake.  ;D ;D ;D
Sorry, maar hij heeft naar mijn weten dit seizoen al veel te veel punten cadeau gegeven aan de blauw-gelen.  :'( :'( :'( :'(

razzle_dazzle

Raikkonen wint voor Alonso en Montoya en Fisico vallen uit, dan krijgen we een gelijke stand en bij gebrek aan een winnaar krijgt Ferrari de titel toegewezen  ;) ;).

Citaat van: IVY440 op 11 oktober 2005 - 12:20:45
Ik hoop ook dat MS nog eens wat laat zien, het mag nog wel eens  ::).

Laatste race gemist mss?

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 11 oktober 2005 - 19:42:37
Raikkonen wint voor Alonso en Montoya en Fisico vallen uit, dan krijgen we een gelijke stand en bij gebrek aan een winnaar krijgt Ferrari de titel toegewezen  ;) ;).

Citaat van: IVY440 op 11 oktober 2005 - 12:20:45
Ik hoop ook dat MS nog eens wat laat zien, het mag nog wel eens  ::).

Laatste race gemist mss?
Me thinks dat MS al genoeg heeft laten zien dit seizoen. Enkel de wagen.

viperke82

Citaat van: Schumi 2005 op 10 oktober 2005 - 17:41:08
Bijna iedereen zal echt hard gaan denk ik. Op Kimi na, heeft iedereen een nieuwe moor, echt opletten moeten ze dus niet doen...
Nuja, mooi gezegd wanneer het op tv komt, maar is het niet handig om ook de Belgische uitzendingen erbij te plaatsen? Merendeel van het forum is nog steeds Belgisch als ik me niet vergis. (Hoewel dat de laatste tijd misschien wel veranderd is)

vind ik ook.
op een belgische site mogen wel de belgische tijden staan vind ik

The REAL BUTTON Freak

Waar je je druk inmaakt, canvas geeft de race toch niet live!