Fernando Alonso wereldkampioen!

Gestart door Ferrari 2010, 25 september 2005 - 20:40:38

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Maar dat is geen nieuws voor jullie waarschijnlijk. Ondanks dat ik het veel liever anders had gezien, is hij deze GP wereldkampieon geworden op rekenkundig vlak.

Maar, ik vind dat hij en zen team het wel verdiend hebben. In het begin waren ze duidelijk de betere, en daar hebben ze hun slag geslagen...

Proficiat Fernando!
Wat vinden jullie ervan? Vinden jullie zen titel verdiend? Een groot deel had begin dit seizoen wel zeker op iemand anders gehoopt veronderstel ik...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Op basis van het begin van het seizoen wel ja...

Doefie

Op basis van de eerste vier races: Alonso. Op basis van de rest van het kampioenschap: Räikkönen. De Fin is schitterend teruggekomen, en daarom zag ik eigelijk liever Räikkönen winnen... maar Alonso was een heel seizoen erg sterk, en dat wordt nu beloond.

IVY440

Op basis van pure snelheid is het onverdiend, maar op basis van snelheid + betrouwbaarheid is het verdiend.
Van mij had de zekerheid nog wel ff mogen duren, kwestie van wat spanning erin te houden.
Opmerking: Nu wordt een Spanjaard kampioen in het enige niet-Spaans sprekende land van Zuid-Amerika

FerrariMan

Proficiat. Ik genoot ervan totdat ik die idiote monteur zag met zijn "Schumacher Who?" t-shirt.

Ik hoopte dat Michael uit de pit zou komen gelopen en zeven vingers in zijn neus duwde.  :)

Verdiende titel voor Alonso. Maar meer gekregen door anderen hun falen dan op eigen sterkte. Wat niets van de verdienste wegneemt.

The REAL BUTTON Freak

 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(


WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,WHY,

Roel

Wie klein is in het verlies kan geen grote winnaar zijn... maar dit is geen glansrijke titel. Maarja WK is WK dus onverdiend kan het niet zijn. Als er een vorm van "gerechtigheid"* bestaat in de sport dan wint Mclaren de constructeurs.

* ik hoor het al komen: snelheid is niet het enige wat telt... Maar het is hetzelfde als de voetbalploeg van Italie die in het verleden vaak met verdedigend voetbal won. Ben je fan van italië dan zeg je: verdedigen is ook een kuns: slim en goed gespeeld, zit je in het andere kamp voel je je gepakt. objectief telt alleen het resultaat dus tja...

Dit moet pikken bij KR... Ik schat 75% kans dat hij na 2006 Mclaren verlaat.
God save Mclaren

Tim C

De wereld op z'n kop

Kimi verdient de titel bij de piloten en Renault bij de constructeurs...

Doefie

Citaat van: Benny Dict op 25 september 2005 - 21:29:57
Proficiat. Ik genoot ervan totdat ik die idiote monteur zag met zijn "Schumacher Who?" t-shirt.

Ik hoopte dat Michael uit de pit zou komen gelopen en zeven vingers in zijn neus duwde.  :)

Tja, Schumacher kan niet blijven winnen he ::)

mike

Citaat van: Doefie op 25 september 2005 - 23:36:10
Citaat van: Benny Dict op 25 september 2005 - 21:29:57
Proficiat. Ik genoot ervan totdat ik die idiote monteur zag met zijn "Schumacher Who?" t-shirt.

Ik hoopte dat Michael uit de pit zou komen gelopen en zeven vingers in zijn neus duwde.  :)

Tja, Schumacher kan niet blijven winnen he ::)

Maar hij kan wl nog terug winnen. ;) Mark my words: WK 2006: 1: MS, 2: KR, 3: ??.

Juan Pablo

Citaat van: mike op 26 september 2005 - 00:39:21
Citaat van: Doefie op 25 september 2005 - 23:36:10
Citaat van: Benny Dict op 25 september 2005 - 21:29:57
Proficiat. Ik genoot ervan totdat ik die idiote monteur zag met zijn "Schumacher Who?" t-shirt.

Ik hoopte dat Michael uit de pit zou komen gelopen en zeven vingers in zijn neus duwde.  :)

Tja, Schumacher kan niet blijven winnen he ::)

Maar hij kan wl nog terug winnen. ;) Mark my words: WK 2006: 1: MS, 2: KR, 3: ??.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The REAL BUTTON Freak

ach, ik heb eigenlijk maar 2 gps bekeken dit jaar. Maar toch doet het pijn om zo'n dikke nek als Alonso wk zien te worden.

Ik hoop dat Ferrari & McLaren en zelfs Williams of Bmw hun juiste balans vinden en dat er wat meer gevochten wordt tussen 3 of meer kandidaten.

Ferrari's miseri is Renaults zege

DJK

Is het niet raar, Mclaren zal mogelijk winnen in de titel "Beste constructeur, dus beste auto", maar het is die "beste auto" die juist Kimi zijn titel als rijder kost...

Ergens klopt er iets niet, is het in de puntentelling of waar vringt het schoentje ?

Rippie

Alonso is terecht kampioen geworden, ondanks dat hij niet de snelste wagen had. Je kan niet zeggen dat hij onverdiend kampioen is geworden als je ziet dat hij bijna elke race op het podium stond. Hij heeft het hele seizoen welgeteld 1 foutje gemaakt: Canada. Verder foutloos.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Supermariobros

Als je kampoien bent over een gans seizoen is het altijd verdiend. Ik had veel liever Raikkonen gezien als wereldkampioen maar de onbetrouwbaarheid van zijn wagen heeft hem de titel gekost.