Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

SDG

Ik zit hier naar de Formule 1 te kijken en buiten vallen de sneeuvlokken naar beneden. Een beetje surrealistisch eigenlijk, nu de WINTERstop er al een tijdje op zit...

Sabai

Citaat van: SDG op 23 maart 2013 - 09:41:42
Ik zit hier naar de Formule 1 te kijken en buiten vallen de sneeuvlokken naar beneden. Een beetje surrealistisch eigenlijk, nu de WINTERstop er al een tijdje op zit...


Ik ben ook helemaal klaar met die rot kou  >:(

Franky R.

Citaat van: Sabai op 23 maart 2013 - 10:26:59
Citaat van: SDG op 23 maart 2013 - 09:41:42
Ik zit hier naar de Formule 1 te kijken en buiten vallen de sneeuvlokken naar beneden. Een beetje surrealistisch eigenlijk, nu de WINTERstop er al een tijdje op zit...


Ik ben ook helemaal klaar met die rot kou  >:(
Jongen, ik ben het al sinds halverwege deze maand de kou zat... En morgen [zondag] zal het nog [?] kouder worden met een keihard wind erbij...L.E.U.K.! ::)

SDG

Citaat van: Franky R. op 23 maart 2013 - 21:38:39
Citaat van: Sabai op 23 maart 2013 - 10:26:59
Citaat van: SDG op 23 maart 2013 - 09:41:42
Ik zit hier naar de Formule 1 te kijken en buiten vallen de sneeuvlokken naar beneden. Een beetje surrealistisch eigenlijk, nu de WINTERstop er al een tijdje op zit...


Ik ben ook helemaal klaar met die rot kou  >:(
Jongen, ik ben het al sinds halverwege deze maand de kou zat... En morgen [zondag] zal het nog [?] kouder worden met een keihard wind erbij...L.E.U.K.! ::)

Ik denk dat er morgen bij de wielerwedstrijden ook niet veel volk langs het parcours zal staan. Voor zover er veel renners de rit zullen uitzitten:

http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/130323_hoste_inkorting_GW

Franky R.

Citaat van: SDG op 23 maart 2013 - 22:40:06
Citaat van: Franky R. op 23 maart 2013 - 21:38:39
Citaat van: Sabai op 23 maart 2013 - 10:26:59
Citaat van: SDG op 23 maart 2013 - 09:41:42
Ik zit hier naar de Formule 1 te kijken en buiten vallen de sneeuvlokken naar beneden. Een beetje surrealistisch eigenlijk, nu de WINTERstop er al een tijdje op zit...


Ik ben ook helemaal klaar met die rot kou  >:(
Jongen, ik ben het al sinds halverwege deze maand de kou zat... En morgen [zondag] zal het nog [?] kouder worden met een keihard wind erbij...L.E.U.K.! ::)

Ik denk dat er morgen bij de wielerwedstrijden ook niet veel volk langs het parcours zal staan. Voor zover er veel renners de rit zullen uitzitten:

http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/130323_hoste_inkorting_GW


Respect voor die jongens, maar er moet ook wel een schroefje bij je loszitten om in dit weer even te gaan fietsen...IMHO :D

Fabian

And its snowing again....

Kootje

 :o

Niet weer hé?  >:(

Fabian

Citaat van: Kootje op 28 maart 2013 - 17:36:05
:o

Niet weer hé?  >:(
Helaas wel. T is maar lichtjes maar der valt weer wat sneeuw...

Kootje


Fabian

Citaat van: Kootje op 28 maart 2013 - 17:44:54
ongelooflijk :-\
Inderdaad. Dacht vorige week dat we alles zo'n beetje wel hadden gehad. Maar nee dus...

Kootje

Ik dacht dat het I'm dreaming of a white christmas was, maar blijkbaar geld dat nu ook voor pasen.  :-X

Fabian

Citaat van: Kootje op 28 maart 2013 - 17:55:43
Ik dacht dat het I'm dreaming of a white christmas was, maar blijkbaar geld dat nu ook voor pasen.  :-X
Dat zou zomaar kunnen. Toch hoop ik dat het allemaal meevalt en de sneeuw niet echt blijft aanhouden.

Kootje

Dat hoop ik met je mee. En ik hoop ook dat 't lekker dan ook nog eens onder de rivieren blijft. Sneeuw .... t moet niet gekkker worden. Das toch wel 't laatste waar ik op zit te wachten.

Super Seb

De eerste lichte vlokken vallen inmiddels ook in Zaandam uit de lucht. Ben er zooooooooooo klaar mee.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

SDG

Luik-Bastenaken-Luik 1980: