Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Wizard op 12 september 2012 - 18:54:57
Fabian, dat onderschrift, écht: KAN NIET! :D
Dat is toch mooi Wizard!!

Fabian

Het is toch niet meer leuk dat weer in Nederland. Maandag is het heerlijk weer en schijnt de zon en vandaag valt de sneeuw weer met bakken uit de lucht. Lekker aangezien ik dadelijk mag gaan lessen...

SDG

Citaat van: Fabian op 20 maart 2013 - 11:23:03
Het is toch niet meer leuk dat weer in Nederland. Maandag is het heerlijk weer en schijnt de zon en vandaag valt de sneeuw weer met bakken uit de lucht. Lekker aangezien ik dadelijk mag gaan lessen...

Dan valt het in Brussel momenteel nog mee, als ik dit lees...

Sphinx

Vertel mij wat; ik moest vanmorgen mn auto afleveren voor zijn grote beurt, kan ik na de spits lekker na de spits naar mn werk. Kan ik nóg mn sluiproute om de files heen opzoeken. Oh well, we hebben het gered. Dinsdag vorige week was toch een stuk erger.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fabian

Ik weet niet hoe het in Brussel is, maar hier blijft t sneeuwen.

T.Nuvolari

Hier is het 21,8 graden en schijnen de TL-buizen volop.  ::)

Het mag inderdaad wel eens gaan beteren, schijtweer!


Fabian

Citaat van: M@rc op 20 maart 2013 - 13:40:48
Hier is het 21,8 graden en schijnen de TL-buizen volop.  ::)

Het mag inderdaad wel eens gaan beteren, schijtweer!


;D ;D

Kootje

Sneeuw? ??? Het is f***in' lente man!  >:(

Fabian

Citaat van: Kootje op 20 maart 2013 - 15:57:31
Sneeuw? ??? Het is f***in' lente man!  >:(
Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente. In Nederland is het nog niet echt lente...

Kootje

 ;D

Hier in het hart van het land ook niet idd. Het is hier verektes koud, wordt je ook niet vrolijk van. Maar sneeuw? Gelukkig niet, dat hoop ik dit jaar niet meer te zien. Ook niet met de kerstdagen. >:(

Jehoentelaar

Over anderhalve week zijn de Paasraces. Mag hopen dat het weer een stuk verbetert, anders wordt dat weer een troosteloze bedoeling.

T.Nuvolari

Ik zit van 5 tot 8 april opd e camping van de Beekse Bergen in een tent, ik hoop ook op 25° tegen dan. :)

Kootje

#1017
Citaat van: M@rc op 20 maart 2013 - 20:07:15
Ik zit van 5 tot 8 april opd e camping van de Beekse Bergen in een tent, ik hoop ook op 25° tegen dan. :)

Beekse Bergen? Die liggen toch in Noord-Brabant? Daar sneeuwt 't. :P

Fabian

De Beekse Bergen liggen zeker in Brabant. Maar ach als je daar op safari gaat dan waan je je in Afrika ook al sneeuwt t...

;)

Franky R.

Geen sneeuw hier in Rotjeknor...maar het waait wel verrekte hard en dat in combinatie met een laag temperatuur... >:(