Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Kom net terug van de vierdaagse feesten in Nijmegen, regen regen regen... wat een zomer ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

#961
Citaat van: Enzo op 16 juli 2011 - 19:08:54
Toch geen BBQ of?  ::)
Citaat van: Franky R. op 17 juli 2011 - 00:00:38
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar...Het goot vandaag behoorlijk. Moest naar Amsterdam rijden, vanaf ca. 1415 uur op de terugweg naar Rotterdam heeft het alleen maar geregend... :(

Fijne zomer nog, mensen... ::)

>:(  NOPE  :'(

Het begon hier om +/- 5 uur te regenen ,en dat deed 't nog toen ik om +/- 2 uur naar bed ging.
Dus we zijn uiteindelijk maar gaan steengrillen ..... ook gezellig.  :)

Op dit moment schijnt de zon weer.
Maar vandaag vraag ik me wel af hoe lang dit gaat duren.  :-\
Want als ik naar de wolken kijk .....

Enzo

De voorspellingen zijn slecht voor de komende 2 weken, ik hou het hier voor gezien en vertrek maandag naar het zuiden.  8)

Kootje

Citaat van: Enzo op 17 juli 2011 - 11:34:48
De voorspellingen zijn slecht voor de komende 2 weken, ik hou het hier voor gezien en vertrek maandag naar het zuiden.  8)
Doe je goed.  8)

In dat geval: 'n prettige vakantie.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 17 juli 2011 - 11:34:48
De voorspellingen zijn slecht voor de komende 2 weken, ik hou het hier voor gezien en vertrek maandag naar het zuiden.  8)


Hier in Rotterdam schijnt de zon vooralsnog flink, hoor! Mijn solarmolentje draait goed rond... ;)

Enzo

Citaat van: Kootje op 17 juli 2011 - 13:05:42
Citaat van: Enzo op 17 juli 2011 - 11:34:48
De voorspellingen zijn slecht voor de komende 2 weken, ik hou het hier voor gezien en vertrek maandag naar het zuiden.  8)
Doe je goed.  8)

In dat geval: 'n prettige vakantie.

Dank u!  :)
Ga helaas wel twee races missen...

Kootje

Citaat van: Enzo op 17 juli 2011 - 23:04:44
Dank u!  :)
Ga helaas wel twee races missen...

Wellicht hebben ze op je vakantieadres ook 'n zender die F1 uitzend. ::)
En anders wordt het 'n internetcafeetje zoeken of zo'n KPN dongelding in je laptop duwen.  ;)

Enzo

Vandaag was genieten zeg... 8)

Gerard

Het is vandaag ook niet verkeerd! Moet even doorzetten aangezien ik vanaf morgen 3 weken vakantie heb!
Ja, ik heb tegelijk vakantie met de F1, mocht alleen niet met Lewis en Nicole mee :( ;D

Kootje

Citaat van: Gerard op 04 augustus 2011 - 14:55:14
Het is vandaag ook niet verkeerd! Moet even doorzetten aangezien ik vanaf morgen 3 weken vakantie heb!
Ja, ik heb tegelijk vakantie met de F1, mocht alleen niet met Lewis en Nicole mee :( ;D

Das nou jammer ,maar toch 'n prettige vakantie gewenst.

Enzo

Citaat van: Kootje op 04 augustus 2011 - 18:39:48
Citaat van: Gerard op 04 augustus 2011 - 14:55:14
Het is vandaag ook niet verkeerd! Moet even doorzetten aangezien ik vanaf morgen 3 weken vakantie heb!
Ja, ik heb tegelijk vakantie met de F1, mocht alleen niet met Lewis en Nicole mee :( ;D

Das nou jammer ,maar toch 'n prettige vakantie gewenst.

Fijne vakantie Gerard, waar ga je/jullie heen?

Wizard

Het weer? Doop het topic om tot 'geen weer'. Wat een slappe zomer in Nederland. Het lijkt wel herfst! Volgende week ook weer regen, regen en nog eens regen op het programma. Fantastisch! Ik ben blij dat ik 2 weken de zomer heb opgezocht!!

T.Nuvolari

Ik vind het tot hier toe een ideale zomer! Niet te warm en niet te koud, soms wat te nat, maar wat dan nog. Vanaf eind augustus mag het wel wat beter worden.

SDG

Citaat van: Wizard op 04 augustus 2011 - 20:17:16
Het weer? Doop het topic om tot 'geen weer'. Wat een slappe zomer in Nederland. Het lijkt wel herfst! Volgende week ook weer regen, regen en nog eens regen op het programma. Fantastisch! Ik ben blij dat ik 2 weken de zomer heb opgezocht!!

Idem. Blij dat ik acht dagen naar Spanje geweest ben eind juni om van de zon te genieten. Dat het maar een saaie race was daar in Valencia, dat neem ik er maar voor lief bij.  ;)

Enzo

Genieten dit weekend!! 8)
Nog even opladen voor de winter...