Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Rippie

Ochtend was zonnig, maar toen lag ik nog op bed. De middag grijs en grauw, dus heb niet echt van lekker lenteweer kunnen genieten. Misschien morgen dan?
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Supermariobros

Citaat van: Rippie op 15 maart 2009 - 21:48:45
Ochtend was zonnig, maar toen lag ik nog op bed. De middag grijs en grauw, dus heb niet echt van lekker lenteweer kunnen genieten. Misschien morgen dan?

Vandaag was het in ieder geval prachtig lenteweer.  :)

meatball

lente ik wil lente,en vooral veel zon  8) want was dit een sombere winter  >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 16 maart 2009 - 20:24:04
lente ik wil lente,en vooral veel zon  8) want was dit een sombere winter  >:(
Dat komt dan toch vooral door het sombere februari denk ik. Verder was de winter fantastisch, lekker ijskoud en heel helder begin januari, kan je toch moeilijk somber noemen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 16 maart 2009 - 19:11:41
Citaat van: Rippie op 15 maart 2009 - 21:48:45
Ochtend was zonnig, maar toen lag ik nog op bed. De middag grijs en grauw, dus heb niet echt van lekker lenteweer kunnen genieten. Misschien morgen dan?

Vandaag was het in ieder geval prachtig lenteweer.  :)
Hier hebben we nu nog zo'n dag. Heerlijk. Vanavond maar eens hardlopen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Storm! Stortvloed! :)

Supermariobros

Schitterend lenteweer!  8)

Jasper

Hier is het al heel de dag bewolkt.

Ferrari 2010

Hier ook, maar de bewolking is niet dik genoeg om het zonlicht echt tegen te houden. Toch mooi 19,5°C momenteel :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Schitterend weer hebben we vandaag gehad.  8)

Jasper

Inderdaad, wel stevige buien 's avonds maar dat was toch al na zonsondergang dus dat boeit niet zo. :)

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 15 april 2009 - 20:08:58
Schitterend weer hebben we vandaag gehad.  8)
En de dagen ervoor ook, niet te vergeten. :) Hopen dat het snel weer zo is, hoewel ik wel al tevreden ben als het gewoonweg droog blijft :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Hevig onweer afgelopen nacht, het dak van ons dakhuis is eraf gewaaid.


Jasper

Het dak van het dakhuis? Dus eigenlijk is het huis weggewaaid? :P Nee, da's wel minder. Ik zag vanmiddag op het weer ook een foto van je broer van een redelijk grote boom die ontworteld was.

Ik ben wel om 3 uur wakker geworden van de wind, en ik deed nog net mijn raam dicht voordat het begon te regenen. Dan heeft het enorm hard geregend (ik denk ook wel wat gehageld maar dat heb ik niet gezien) en is het zeer hard blijven waaien maar al bij al heeft het maar een half uur geduurd en dan was het weer rustig.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 26 mei 2009 - 15:27:51
Het dak van het dakhuis? Dus eigenlijk is het huis weggewaaid? :P Nee, da's wel minder. Ik zag vanmiddag op het weer ook een foto van je broer van een redelijk grote boom die ontworteld was.

:-[ Schrijffoutje, ik bedoelde het dak van ons tuinhuis. het weer is bij ons nogal tekeer gegaan. Overal in de buurt is er schade.



[verwijderd door de beheerder]