Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 07 januari 2009 - 16:14:45
Bwa, er zijn gewoon ontzettend veel van die 'voorspellers', die zeggen van dan komt dit en dan komt dat en de aarde gaat dan ontploffen blablabla. Het is zo al moeilijk vooruit te kijken in het weer, en van die cafépraat is schering en inslag hoor :)
Dat is inderdaad wel waar, maar goed de aarde is (voorzover ik weet) nog niet eerder ontploft. Het is wel al eens eerder zo vreselijk koud geweest.
Trotse vader van Rosalie(L)

Alan Blues

Ik heb in de winter van '85/'86 nog wacht gelopen in Leopoldsburg bij -16°C... Was echt niet om te lachen...
Gelukkig had ik een fles whisky mee die vemomd was als hoestsiroop...  :P

Folkert

Citaat van: Alan Blues op 07 januari 2009 - 17:08:42
Ik heb in de winter van '85/'86 nog wacht gelopen in Leopoldsburg bij -16°C... Was echt niet om te lachen...
Gelukkig had ik een fles whisky mee die vemomd was als hoestsiroop...  :P
Dat probeerde ik dus ook, maar mijn ouders vonden me te jong denk ik voor whiskey. Was verdomme al 6toen.  >:(
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

- 10,2°C momenteel en een prachtig uitzicht. Leve de winter.  :)

Ferrari 2010

Was ik maar thuis :( Het is nog redelijk mooi in dit deel van Gent (staan nog wat bomen enzo), maar dat kan niet op tegen een wit bos.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Deze nacht heeft het in Delft ook eens goed doorgevroren, de gracht hier aan de overkant van de straat zit eindelijk helemaal dicht en momenteel wordt erop geschaatst.

Ferrari 2010

Terwijl ze nog maar pas echt dicht is? :-\ Amai, ook veel vertrouwen die Nederlanders :) Hier vrees ik dat ze bedekt zullen zijn met sneeuw nu, wat het wel ietsje gevaarlijker maakt doordat je niet meer kan zien hoe het ijs er aantoe is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Hier heeft het gevroren tot - 11°C. Momenteel is het - 8,5°C bij een prachtig landschap.  :)

Ferrari 2010

-12.1 geweest hier vanmorgen. Prachtig landschap, en ineens loopt het bos vol met halve Japanners ;D ;D Maar ik kan ze geen ongelijk geven, ik kan me niets van vroeger herinneren zoals het nu is. Echt álles is wit.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Op drie hoog is het in Utrecht + 4.3 graden. Aan de grond zal het wel behoorlijk vriezen.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 10 januari 2009 - 19:38:13
Op drie hoog is het in Utrecht + 4.3 graden. Aan de grond zal het wel behoorlijk vriezen.
Is het doorgaans niet kouder als je hoger zit? :-\  Of geldt dat niet in een stad?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 januari 2009 - 08:00:46
Citaat van: Martin op 10 januari 2009 - 19:38:13
Op drie hoog is het in Utrecht + 4.3 graden. Aan de grond zal het wel behoorlijk vriezen.
Is het doorgaans niet kouder als je hoger zit? :-\  Of geldt dat niet in een stad?

Het is maar drie hoog en niet op tien kilometer in een vlieguigtuig waar het dan echt koud is.

Folkert

Citaat van: Martin op 11 januari 2009 - 12:27:31
Citaat van: Ferrari 2008 op 11 januari 2009 - 08:00:46
Citaat van: Martin op 10 januari 2009 - 19:38:13
Op drie hoog is het in Utrecht + 4.3 graden. Aan de grond zal het wel behoorlijk vriezen.
Is het doorgaans niet kouder als je hoger zit? :-\  Of geldt dat niet in een stad?

Het is maar drie hoog en niet op tien kilometer in een vlieguigtuig waar het dan echt koud is.
Tot op zekere hoogte is het hoe hoger hoe warmer. Warme lucht stijgt op. Maar als je boven de daken van gebrouwen uitkomt zal het weer afnemen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Hmm, ja, in een stad zit daar inderdaad wel iets in. Waar ik woon gaat dat allessinds niet op :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 januari 2009 - 13:46:49
Hmm, ja, in een stad zit daar inderdaad wel iets in. Waar ik woon gaat dat allessinds niet op :)
De schotse hooglanden?:P

Maar waar woon jij dan?
Trotse vader van Rosalie(L)