Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

TheIceman

De hele week in Oostenrijk zon, zon, zon met -2°. Toch heerlijk, die krokusvakantie carnavalsvakantie.
Nu hier ook zon, met 3°.

Ferrari 2010

17 graden?!? Zeker da gij in hetzelfde boerengat woont als mij?!? Hier is het niet warmer geweest dan 12°C (ongeveer thermometerhuttoestanden), in de zon was het echter wel heerlijk!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Bij ons bedroeg de max. temp. gisteren 13,1°C. Dat kan niet goed zijn dat we nu al zo'n temperaturen hebben, het zou verdorie moeten vriezen!

Ferrari 2010

Tsja, ik zou liever hebben dat het -10 is op dit moment, maar het zei nu zo. Zolang het in de zomer dan ook maar goed is, en niet een goede winter gecombineerd met een slechte zomer! 1 ding weet ik zeker, de pruimpjes gaan weer vroeg zijn dit jaar, want de boom staat nu al bijna in bloei terwijl dat normaal pas binnen een maand is. Ik laat het alleszins niet aan men hart komen, ik hou zowel van de zomer als van de winter, enkel spijtig dat het in de winter zo kort licht is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 februari 2008 - 10:13:32
17 graden?!? Zeker da gij in hetzelfde boerengat woont als mij?!? Hier is het niet warmer geweest dan 12°C (ongeveer thermometerhuttoestanden), in de zon was het echter wel heerlijk!
Boerengat ?  Zeg jij dat tegen het Parijs van het noorden, schaam op jou ;D
Een het voelde toch echt als 17 graden
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

17 graden in de zon misschien...

TimoGlockfan

Vandaag niet buiten geweest :'(
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 10 februari 2008 - 14:12:49
Citaat van: Ferrari 2008 op 10 februari 2008 - 10:13:32
17 graden?!? Zeker da gij in hetzelfde boerengat woont als mij?!? Hier is het niet warmer geweest dan 12°C (ongeveer thermometerhuttoestanden), in de zon was het echter wel heerlijk!
Boerengat ?  Zeg jij dat tegen het Parijs van het noorden, schaam op jou ;D
Een het voelde toch echt als 17 graden
Ik woon in een boerengat, en daar zenek freed op ;) Ik ben blij dat alsek uit men raam kijk, ik een koeienwei en een bos zie, en dat ik in de lente kan genieten van de stank van vers uitgereden beer.
En inderdaad, het voelde (ook vandaag) zeer lekker aan. Zelfs heel de namiddag men raam open gehad, heerlijk :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

En de zon doet weer zijn intrede. Heeerlijk!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 15 februari 2008 - 10:56:18
En de zon doet weer zijn intrede. Heeerlijk!
Bij ons ook, en lekker warm!!!

meatball

Zomerweer hoi hoi hoi :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Citaat van: meatball op 17 februari 2008 - 21:43:47
Zomerweer hoi hoi hoi :D

Is wel wat koud om nu al zomer te zijn, ik zou eerder mooi lenteweer zeggen.  ;)

meatball

Citaat van: Supermariobros op 18 februari 2008 - 10:43:48
Citaat van: meatball op 17 februari 2008 - 21:43:47
Zomerweer hoi hoi hoi :D

Is wel wat koud om nu al zomer te zijn, ik zou eerder mooi lenteweer zeggen.  ;)
Het voelde in mijn hoofd als zomer :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Vanmorgen scheen de zon, dan was het ineens aan het hagelen, gevolgt door regen waarna een sneeuwbui overkwam en intussen komt de zon er weer door. Wat een heerlijk weer :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2008 op 21 maart 2008 - 09:50:30
Vanmorgen scheen de zon, dan was het ineens aan het hagelen, gevolgt door regen waarna een sneeuwbui overkwam en intussen komt de zon er weer door. Wat een heerlijk weer :)

Doet me denken aan hutsepot  :D