Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Doefie

Hier in Zaventem zat het ook dicht bij 26-27° ... pff en dat in april. Wordt een leuk e zomer  ::)

meatball

warm warm warm dat wordt de zomer 8) 8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Mja, het feit dat het nu warm is heeft geen invloed op het weer voor de zomer. Waarschijnlijk wordt hij wel weer warmer dan gemiddeld maar ik durf er mijn geld niet op zetten dat het een zomer à la juli 2006 wordt.

Racegirl



Vandaag nóg warmer!  8)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

meatball

Citaat van: Racegirl op 26 april 2007 - 15:00:10


Vandaag nóg warmer!  8)
leve de milieuvervulling :D of is dat wat overdreven :(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Veel bronnen noemen het een herbeleving van 1976 ... wie weet.

McChouffe

Ik wil regen! Dan zijn die pollen tenminste weg.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Citaat van: McChouffe op 26 april 2007 - 23:15:26
Ik wil regen! Dan zijn die pollen tenminste weg.

Die komt er misschien zondag aan, hopelijk ook want dat zal nodig zijn.
Voor april hebben we weer alle records gebroken, wat moet dat worden tijdens de zomer.  :-\

Ferrari 2010

Het is hoog tijd dat het gaat regenen, er hangt veel stof in de lucht, het wordt tijd dat dat neerdaald.Hier in de buurt hebben ze overlaatst met de schaaf de weggetjes weer vlak gelegd. Normaal regent het dan een keer en dan is het stof voor het merendeel weer verdwenen. Nu is het al bijna een maand droog en krijg je het minste dat er een wagen over rijdt een enorme stofwolk :-\

Overlaatst las ik in de krant dat de boeren blij waren met het droge weer, toen moest ik helemaal lachen ;D ;D

Van mij mag het gerust nog lang dit wee blijven, ik heb er geen probleem mee...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

We hebben er weer wat records bij: april was de warmste, zonnigste en droogste april maand ooit. Ook deze week ziet het er niet naar uit dat we regen zullen krjgen.

meatball

Citaat van: Supermariobros op 30 april 2007 - 19:58:58
We hebben er weer wat records bij: april was de warmste, zonnigste en droogste april maand ooit. Ook deze week ziet het er niet naar uit dat we regen zullen krjgen.

wanneer krijgen we nog eens een maand zonder record,volgens mij hebben we ook het record van meeste records achter elkaar. ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 30 april 2007 - 20:35:56
Citaat van: Supermariobros op 30 april 2007 - 19:58:58
We hebben er weer wat records bij: april was de warmste, zonnigste en droogste april maand ooit. Ook deze week ziet het er niet naar uit dat we regen zullen krjgen.

wanneer krijgen we nog eens een maand zonder record,volgens mij hebben we ook het record van meeste records achter elkaar. ;D ;D
Neen, de meeste records achter elkaar zijn gezet helemaal in het begin van alle metingen ;)

Het is inderdaad wel goed weer, zoals gisteren en waarschijnlijk ook vandaag daar houdt ik van. 23 graden ofzo, het zou alleen elke nacht een kwartiertje ofzo moeten regenen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: meatball op 30 april 2007 - 20:35:56
Citaat van: Supermariobros op 30 april 2007 - 19:58:58
We hebben er weer wat records bij: april was de warmste, zonnigste en droogste april maand ooit. Ook deze week ziet het er niet naar uit dat we regen zullen krjgen.

wanneer krijgen we nog eens een maand zonder record,volgens mij hebben we ook het record van meeste records achter elkaar. ;D ;D
Ik denk dat er wel vaker dergelijke omstandigheden zijn geweest met vele records. Het spijtige is gewoon dat het de laatste jaren in is om alles wat maar met het broeikaseffect te maken heeft, ook te vermelden, terwijl een uitzonderlijk jaar als nu daar weinig tot niets mee te maken heeft of een gevolg van is (al zal ik niet uitsluiten dat het wel een zeer kleine invloed zal hebben).
En waarom komt het dan zo in het nieuws? Hebben ze nog een extra reden om extra maatregelen te nemen en belastingen te vragen... Kijk naar '76: hadden ze ook zo'n recordzomer. En nu zou het ineens te wijten zijn aan die broeikassen?
Juan

Supermariobros

Nog drie dagen en we hebben er weer een nieuw record bij!

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 01 mei 2007 - 19:10:02
Nog drie dagen en we hebben er weer een nieuw record bij!
En dat mag wezen? Langste droge periode? Ik zit iig nog niet een maand droog, ik zat begin vorige maand in NL en dara moest het toen persé een dagje regenen ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.