Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2006 op 14 juni 2006 - 15:37:51
Zelf gemaakt?

Mijn broer, is een echte weerfreak en als je over het materiaal beschikt slaag je er wel in om zo'n foto te maken.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 14 juni 2006 - 15:37:51
Zelf gemaakt? In ieder geval een prachtbeeld. Helaas ben ik er niet van wakker geworden. Onweer is geniete vind ik, het is een waar spektakel!!! Maar nu vindt ik het wel wat te slecht en te koud weer, zeker na de afgelopen dagen zou het toch net ietsje warmer mogen blijven.

Het mag voor mij echt nog wel wat kouder. In mijn kamer is het nog altijd te warm, terwijl de raam al de ganse dag open staat.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Knappe foto, Mario!!!

Ik kan ook wel van een onweer genieten, helaas wordt mijn hond er héél lastig van. :(

Ik heb nog maar 1 keer echt schrik gehad in een onweer, dat was in Spanje.

Zo'n onweer met hagelballen zo groot als golfballen, en blijkbaar even hard.

We waren naar huis aan het stappen tussen twee dorpen toen het begon. Binnen de kortste keren was het al zéér hevig aan het onweren. Maar we liepen op een weg die onder de bomen was, naast een gigantisch metalen hek dat enkele honderden meters lang was. De andere keuze was op het strand gaan stappen, maar ik denk dat dat nog gevaarlijker was. We hebben toen hard gelopen om te kunnen gaan schuilen op een veilige plaats... Niet simpel met een stuk in uwe gillé... ;)

's Anderendaags lagen er veel dode vogels op straat. Schedelbreukjes door hagelballen...

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 14 juni 2006 - 15:48:06
Citaat van: Schumi 2006 op 14 juni 2006 - 15:37:51
Zelf gemaakt? In ieder geval een prachtbeeld. Helaas ben ik er niet van wakker geworden. Onweer is geniete vind ik, het is een waar spektakel!!! Maar nu vindt ik het wel wat te slecht en te koud weer, zeker na de afgelopen dagen zou het toch net ietsje warmer mogen blijven.

Het mag voor mij echt nog wel wat kouder. In mijn kamer is het nog altijd te warm, terwijl de raam al de ganse dag open staat.
Vraamd, ik denk dat je betere doortrekmogelijkheden moet maken. Ramen aan beide kanten van het huis open zetten helpt vaak ;)

Citaat van: Supermariobros op 14 juni 2006 - 15:44:10
Citaat van: Schumi 2006 op 14 juni 2006 - 15:37:51
Zelf gemaakt?

Mijn broer, is een echte weerfreak en als je over het materiaal beschikt slaag je er wel in om zo'n foto te maken.
Maar toch, je moet toch maar op het juiste moment naar de juiste plaats kijken. Of kan jouw broer voorspellen waar die bliksem gaat inslaan?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 14 juni 2006 - 16:35:12
Citaat van: McChouffe op 14 juni 2006 - 15:48:06
Citaat van: Schumi 2006 op 14 juni 2006 - 15:37:51
Zelf gemaakt? In ieder geval een prachtbeeld. Helaas ben ik er niet van wakker geworden. Onweer is geniete vind ik, het is een waar spektakel!!! Maar nu vindt ik het wel wat te slecht en te koud weer, zeker na de afgelopen dagen zou het toch net ietsje warmer mogen blijven.

Het mag voor mij echt nog wel wat kouder. In mijn kamer is het nog altijd te warm, terwijl de raam al de ganse dag open staat.
Vraamd, ik denk dat je betere doortrekmogelijkheden moet maken. Ramen aan beide kanten van het huis open zetten helpt vaak ;)

Hoe vreemd het ook mag klinken, het helpt niks.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 14 juni 2006 - 16:53:33
Citaat van: Schumi 2006 op 14 juni 2006 - 16:35:12
Citaat van: McChouffe op 14 juni 2006 - 15:48:06
Citaat van: Schumi 2006 op 14 juni 2006 - 15:37:51
Zelf gemaakt? In ieder geval een prachtbeeld. Helaas ben ik er niet van wakker geworden. Onweer is geniete vind ik, het is een waar spektakel!!! Maar nu vindt ik het wel wat te slecht en te koud weer, zeker na de afgelopen dagen zou het toch net ietsje warmer mogen blijven.

Het mag voor mij echt nog wel wat kouder. In mijn kamer is het nog altijd te warm, terwijl de raam al de ganse dag open staat.
Vraamd, ik denk dat je betere doortrekmogelijkheden moet maken. Ramen aan beide kanten van het huis open zetten helpt vaak ;)

Hoe vreemd het ook mag klinken, het helpt niks.
Mja, ge moet ook de blaffetuur open doen é ;)

Vreemd dat het niet helpt eigenlijk. Misschien een ventilator aan 1 van die ramen zetten?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

#201
Citaat van: Supermariobros op 14 juni 2006 - 15:44:10
Citaat van: Schumi 2006 op 14 juni 2006 - 15:37:51
Zelf gemaakt?
Mijn broer, is een echte weerfreak en als je over het materiaal beschikt slaag je er wel in om zo'n foto te maken.
Maar toch, je moet toch maar op het juiste moment naar de juiste plaats kijken. Of kan jouw broer voorspellen waar die bliksem gaat inslaan?
Citaat
.
Citaat

Je moet over een zeer goede digitale camera beschikken en je kan die dan instellen en die neemt dan om de 2 of 3 sec. een beeld. En zoals het gisteren heeft gebliksemd is het eigenlijk een makkie voor een expert om zo'n beeld te hebben.

Doefie

Hele knappe foto Mario (of u broer dan :)).

Hier in Zaventem heeft 't enkel gedonderd, niet gebliksemt (op enkele weerlichten na, of hoe ge die ook moogt noemen).

Supermariobros

#203
Citaat van: Doefie op 15 juni 2006 - 10:19:28
Hele knappe foto Mario (of u broer dan :)).

Alle lof komt mijn broer toe, de foto was trouwens in het weerbericht te zien. (op VRT)

BTW: De foto die ik net ervoor gepost had vind ik nog mooier.  :D

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 14 juni 2006 - 20:32:15
Citaat van: Supermariobros op 14 juni 2006 - 15:44:10
Citaat van: Schumi 2006 op 14 juni 2006 - 15:37:51
Zelf gemaakt?
Mijn broer, is een echte weerfreak en als je over het materiaal beschikt slaag je er wel in om zo'n foto te maken.
Maar toch, je moet toch maar op het juiste moment naar de juiste plaats kijken. Of kan jouw broer voorspellen waar die bliksem gaat inslaan?
Citaat
.
Citaat

Je moet over een zeer goede digitale camera beschikken en je kan die dan instellen en die neemt dan om de 2 of 3 sec. een beeld. En zoals het gisteren heeft gebliksemd is het eigenlijk een makkie voor een expert om zo'n beeld te hebben.
Zo instellen kan ik ook met onze canon powershot A200, ff aan de PC hangen en die trekt om de 10s een foto, geen probleem.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Vandaag begint de zomer en we krijgen al meteen een prachtige eerste zomerdag voorgeschoteld.  ::)

Jasper

De voorbije nacht was de kortste nacht van het jaar. Met een kleine 7 uur slaap heb ik het er dan toch nog vrij goed vanaf gebracht. :P

Jasper

Goed weer, geniet er maar van want zondagnamiddag gaat het weer regenen. Barbecues plannen voor zondagavond is voorlopig niet aangeraden. :)

Ferrari 2010

Die van ons is op zaterdagavond gepland 8) Dit keer moeten we hopelijk de gasfles niet door houtskool vervangen.  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Op dit moment net nog geen 23°C, het wordt bloedheet de komende dagen. Tot en met dinsdag geven ze 30 tot 32°C uit. Het wordt puffen en zweten.