Het nieuwe tv seizoen

Gestart door Tim C, 29 augustus 2005 - 17:15:15

« vorige - volgende »

Tim C

Zijn er dingen die terugkeren of nieuwe dingen die je echt aanspreken?

Ik kijk in ieder geval uit naar de terugkeer van 24 vanavond en The West Wing zondag, spijtig dat het alletwee zo laat geprogrammeerd is...

Eric

Citaat van: Tim C op 29 augustus 2005 - 17:15:15
Zijn er dingen die terugkeren of nieuwe dingen die je echt aanspreken?

Ik kijk in ieder geval uit naar de terugkeer van 24 vanavond en The West Wing zondag, spijtig dat het alletwee zo laat geprogrammeerd is...

wanneer zenden ze 24 uit?

Doefie

Ik kijk erg uit naar:

- Streng maar Rechtvaardig (beste uit Rechtvaardige Rechters, dezenavond om 21.20 op Canvas)
- de Slimste mens ter wereld (22.20 op VRT)
- Allo Allo (23.30 op VRT)

Tim C

Citaat van: Eric op 29 augustus 2005 - 18:14:17
Citaat van: Tim C op 29 augustus 2005 - 17:15:15
Zijn er dingen die terugkeren of nieuwe dingen die je echt aanspreken?

Ik kijk in ieder geval uit naar de terugkeer van 24 vanavond en The West Wing zondag, spijtig dat het alletwee zo laat geprogrammeerd is...

wanneer zenden ze 24 uit?

22u10 vanavond

Bjorn

Ik kijk vanavond naar Expeditie Robinson en aansluitend (voor de eerste maal) naar '24'. Al van teveel mensen gehoord dat dit goed is, dus wil ik het zelf ook eens zien!  ;)
En natuurlijk iedere avond afsluiten met 'De slimste mens ter wereld'. Ik ga ook terug eens een aflevering 'live' bijwonen, zoals twee seizoenen terug. Was een leuke ervaring!
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Pfff, niks eigenlijk. Ik ben meer een film-fan. Jammer dat ik 24 deels gemist heb vorig seizoen en dus nu ook moeilijk mee zal zijn. Wie weet kijk ik wel.
Waar ik wel elke dinsdag en donderdag naar kijk is 'The OC'. Fantastische serie.

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 29 augustus 2005 - 19:29:36
Pfff, niks eigenlijk. Ik ben meer een film-fan. Jammer dat ik 24 deels gemist heb vorig seizoen en dus nu ook moeilijk mee zal zijn.
Elk seizoen heeft niks met het vorige te maken.

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 29 augustus 2005 - 19:31:16
Citaat van: Mikacouli op 29 augustus 2005 - 19:29:36
Pfff, niks eigenlijk. Ik ben meer een film-fan. Jammer dat ik 24 deels gemist heb vorig seizoen en dus nu ook moeilijk mee zal zijn.
Elk seizoen heeft niks met het vorige te maken.
Ja, maar er kwamen wel telkens nieuwe personages bij. Ik hoop alvast dat Elisha cuthbert een nieuwe haarsnit aanneemt ;D ;D

Supermariobros

Ik kijk heel weinig tv: vanaf vanavond Thuis, dat volg ik wel. Op disnsdag en donderdag vriend of vijand, de nieuws -en sportuitzendingen.

Ferrari 2010

Ik volg ook Thuis en vriend of vijand :P Je moet iets volgen hé ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

-24
-De slimste mens

...en de rest ontdek ik zapsgewijs wel

Doefie

De nieuwe soapreeks Joey ! Woensdag... Als fanatiek Friends-fan kijk je daar wel naar uit ;D

razzle_dazzle

Citaat van: Doefie op 30 augustus 2005 - 12:25:14
De nieuwe soapreeks Joey ! Woensdag... Als fanatiek Friends-fan kijk je daar wel naar uit ;D

Oh ja, dat wil ik ook niet missen  ;D.

Bjorn

Citaat van: Razzle_dazzle op 30 augustus 2005 - 12:57:25
Citaat van: Doefie op 30 augustus 2005 - 12:25:14
De nieuwe soapreeks Joey ! Woensdag... Als fanatiek Friends-fan kijk je daar wel naar uit ;D

Oh ja, dat wil ik ook niet missen  ;D.

Iets nieuws of gewoon voor het eerst in Europa (België?) te zien?
De Mens: In Het Gras![/color]

Jasper

Citaat van: Mikacouli op 29 augustus 2005 - 19:40:50
Citaat van: Tim C op 29 augustus 2005 - 19:31:16
Citaat van: Mikacouli op 29 augustus 2005 - 19:29:36
Pfff, niks eigenlijk. Ik ben meer een film-fan. Jammer dat ik 24 deels gemist heb vorig seizoen en dus nu ook moeilijk mee zal zijn.
Elk seizoen heeft niks met het vorige te maken.
Ja, maar er kwamen wel telkens nieuwe personages bij. Ik hoop alvast dat Elisha cuthbert een nieuwe haarsnit aanneemt ;D ;D
Ik moet je teleurstellen want Elisha Cuthbert is (eindelijk!) gestopt met 24. ;)