Wie gaat er naar Rotterdam?

Gestart door Jasper, 05 augustus 2005 - 20:11:11

« vorige - volgende »

Ga je zondag naar Rotterdam Racing?

Ja
1 (5.9%)
Nee
15 (88.2%)
Ik weet het nog niet
1 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 13

Jasper

Wie gaat deze zondag in Rotterdam naar de Nederlanders kijken?

Grote aankondiging door de organisatie, uiteindelijk weinig huidige F1 (Doornbos, Albers en Ho-Pin Tung, wauw), dus ik zeg er nee danku tegen.

Ferrari 2010

Khad er sowieso neen tegen gezegd. Kheb men hele leven nog om naar zoiets te gaan, anders moet er altijd iemand mee, mag nog ni rijden dus...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Met de trein naar Rotterdam is heel gemakkelijk maar dat is de reden niet waarom ik niet zou gaan. Er werd een F1-parade aangekondigd en niet 3 Nederlanders die om beurt een kwartiertje rijden, wat wil zeggen: 3 rondjes of zo. ::)

Amateur

ik woon op een klein uurtje (met de auto) van Rotterdam, dus het kan perfect.  maar ik ben niet zo'n fan van zo'n drukte en vermits ik eigenlijk 'niets heb' met deze drivers, weet ik het nog niet. het idee op zich is wel leuk maar of ik al dan niet ga zal ervan afhangen of ik gegadigden vind om mee te gaan ::)

Ferrari 2010

Ik rijd gratis met de trein in België, maar dan nog doe ik dat niet zo graag. Voor zover ik met de trein rijd zijn de uren, met een overstap wel te verstaan, echt niet goed. Oftewel moet je tijdens het overstappen op 1 minuut kijken naar welk peron je moet en dan daarheen spairen, oftwel zit je daar een uur te nixen. In het eerste geval heb je dan neg es de kans je trein te missen, want ze wachten niet op elke vertraging. Ik weet niet hoe dat in Nederland zit, maar ik verwacht dat daar ook wel zo ongeveer zal zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Scuderia Ferrari


Jasper

Je bent in Rotterdam, maar de vraag is of je naar Rotterdam Racing gaat :P

dj Peter

Ik woon tegen de nederlandse grens op een klein uurtje van Rotterdam,maar het zegt me eigenlijk weinig om daar Albers of Doornbos door de stad te zien scheuren. Ik zie de F1-bolides liever op volle snelheid over een circuit vliegen.

Jasper

Dan heb je wel het argument dat je er in Rotterdam veel dichter bij staat, én dat het gratis is. Maar er zijn gewoon niet genoeg F1-wagens, simpel. De Lotussen die langskomen lijken me wel zeer interessant.

Jasper

"Ook Williams naar Rotterdam" is al oud nieuws hoor...

Jasper

Vandaag is het dus bezig, benieuwd naar de reacties...

Doefie

Is de moeite niet om te gaan (kan trouwens toch niet door vakantiejob). Drie Nederlanders + onbekende racers. De wagens zelf zie je tijdens de Historic Grand Prix bijvoorbeeld ook wel.

Scuderia Ferrari

Het was erg gaaf (jammer van de regen), maar Doornbos en Albers lieten een flink aantal donuts zien. Btw, wat maakt die Lister een geluid :D

Jasper

500.000 is een schatting van de organisatie, ik wil wel eens een schatting van een onafhankelijke bron zien...

Scuderia Ferrari

Die schatting is ook gemaakt op basis van de schattingen van de politie en de brandweer.