Barrichello gaat naar BAR

Gestart door viperke82, 31 juli 2005 - 11:52:57

« vorige - volgende »

Jasper

Om het te illustreren. Doornbos is nieuw bij Minardi, rijdt z'n tweede GP-weekend. In VT1, 2 en 3 is hij telkens sneller dan Albers. In de race reed hij voor Albers toen hij uitviel. In Duitsland was hij overal trager dan Albers maar dat was dan ook z'n eerste kennismaking met de wagen en z'n eerste GP ooit.

FerrariMan

Ik weet niet, ik vond Albers de laatste tijd toch best goed. Of ben ik helemaal mis?
In Hockenheim haalde hij toch een 13de plaats na 16de gestart te zijn...

Jasper

16de gestart na een fout van Montoya en problemen van Karthikeyan, én Doornbos die voor het eerst in de Minardi reed. Blijft over achter Albers: één persoon, Tiago Monteiro.

De race heb ik nog niet gezien, maar hij is 13de geëindigd na het uitvallen van Kimi, problemen bij Webber (die komt niet vanzelf op +12 laps) en problemen bij Trulli (die komt ook niet vanzelf op +3 laps), en ik zou ook niet zeggen dat Villeneuve vanzelf op +3 laps komt. Blijven over achter Albers: opnieuw Doornbos, wel op veel achterstand, en de beide Jordans.

Komt daarbij dat Albers veel ervaring heeft op Hockenheim van bij de DTM, iets wat beide Jordan-coureurs en Doornbos waarschijnlijk niet kunnen zeggen.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 03 augustus 2005 - 14:41:45
16de gestart na een fout van Montoya en problemen van Karthikeyan, én Doornbos die voor het eerst in de Minardi reed. Blijft over achter Albers: één persoon, Tiago Monteiro.

De race heb ik nog niet gezien, maar hij is 13de geëindigd na het uitvallen van Kimi, problemen bij Webber (die komt niet vanzelf op +12 laps) en problemen bij Trulli (die komt ook niet vanzelf op +3 laps), en ik zou ook niet zeggen dat Villeneuve vanzelf op +3 laps komt. Blijven over achter Albers: opnieuw Doornbos, wel op veel achterstand, en de beide Jordans.

Komt daarbij dat Albers veel ervaring heeft op Hockenheim van bij de DTM, iets wat beide Jordan-coureurs en Doornbos waarschijnlijk niet kunnen zeggen.
En daardoor ken jij hem persoonlijk of kan je ergens anders uit afleiden dat het een dikke nek is?  ;) ;D

Jasper

Misschien had die post wel niks met het aspect van de dikke nek te maken?

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 03 augustus 2005 - 18:12:54
Misschien had die post wel niks met het aspect van de dikke nek te maken?
Huphup niet terugkrabbelen, je zegt dat Albers een dikke nek heeft, ik ken hem niet echt, maar verklaar eens wat ik heb hem praktisch nooit gevolgd. Enkel dat ene resultaat sprong mij in het oog.

Mikacouli

Citaat van: Benedictus XXX op 03 augustus 2005 - 18:14:56
Citaat van: Jasper op 03 augustus 2005 - 18:12:54
Misschien had die post wel niks met het aspect van de dikke nek te maken?
Huphup niet terugkrabbelen, je zegt dat Albers een dikke nek heeft, ik ken hem niet echt, maar verklaar eens wat ik heb hem praktisch nooit gevolgd. Enkel dat ene resultaat sprong mij in het oog.

De uitspraak 'ik ben beter dan iedereen' zegt al genoeg  ::)

Jasper

Die uitspraak heb ik zo letterlijk nog nooit gelezen, maar wel "ik ben gewoon een natuurtalent, anderen moeten meer werken maar ik heb het talent gewoon in mij". En dat zegt ook al genoeg...

Mikacouli

#68
Citaat van: Jasper op 03 augustus 2005 - 20:03:42
Die uitspraak heb ik zo letterlijk nog nooit gelezen, maar wel "ik ben gewoon een natuurtalent, anderen moeten meer werken maar ik heb het talent gewoon in mij". En dat zegt ook al genoeg...

Het stond eens op de cover van het magazine 'formule 1'

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 03 augustus 2005 - 20:18:52
Citaat van: Jasper op 03 augustus 2005 - 20:03:42
Die uitspraak heb ik zo letterlijk nog nooit gelezen, maar wel "ik ben gewoon een natuurtalent, anderen moeten meer werken maar ik heb het talent gewoon in mij". En dat zegt ook al genoeg...

Het stond eens op de vover van het magazine 'formule 1'
Die Hollanders ook altijd  :)

Juan Pablo

Citaat van: Mikacouli op 03 augustus 2005 - 20:18:52
Citaat van: Jasper op 03 augustus 2005 - 20:03:42
Die uitspraak heb ik zo letterlijk nog nooit gelezen, maar wel "ik ben gewoon een natuurtalent, anderen moeten meer werken maar ik heb het talent gewoon in mij". En dat zegt ook al genoeg...

Het stond eens op de cover van het magazine 'formule 1'

o, niet gezien hoor  :-\

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Citaat van: Satosan op 04 augustus 2005 - 11:16:38
Citaat van: Mikacouli op 03 augustus 2005 - 20:18:52
Citaat van: Jasper op 03 augustus 2005 - 20:03:42
Die uitspraak heb ik zo letterlijk nog nooit gelezen, maar wel "ik ben gewoon een natuurtalent, anderen moeten meer werken maar ik heb het talent gewoon in mij". En dat zegt ook al genoeg...

Het stond eens op de cover van het magazine 'formule 1'

o, niet gezien hoor  :-\
Een aflevering van vorig seizoen ;)

razzle_dazzle

In de DTM heeft hij ook tal van dergelijke uitspraken gedaan...en ik heb onlangs (bij het "ontslag" van friesacher) nog gelezen dat hij tot nu toe al zijn teammaats al had verslagen en dat hij Doornbos dus ook wel even op zijn plaats zou zetten (het zijn niet de beste maatjes naart schijnt...)

razzle_dazzle

Euh maar waren we niet over Barrichello bezig... ;D?

Amateur

Citaat van: Razzle_dazzle op 04 augustus 2005 - 21:26:09
Euh maar waren we niet over Barrichello bezig... ;D?
kwestie van de tegenstelling te benadrukken;  ;) Albers heeft geen al te beste reputatie; de RTBF verslaggevers wisten bijv. dadelijk te melden dat Doornbos véél sympathieker is. Wat mij betreft: Barrichello is behoort tot de absolute top van de huidige F1 én is een sympathieke kerel. Ik hoop dat hij naar Bar gaat en daar Heidfeld/Button overtroeft. Ik vind dit eigenlijk een heel leuke evolutie. :)
Ik vraag me wel af waarom er niemand reageert op de fout in het nieuwsbericht :-\ (Ferrari heeft Barrichello de kans gegeven om een meerjarencontract aan te nemen; ze hebben hem dit NIET zelf aangeboden, wat betekent dat ze hem eind volgend jaar zowiezo wandelen gestuurd hadden).