Woordassociatie

Gestart door razzle_dazzle, 29 juli 2005 - 20:40:03

« vorige - volgende »

Doefie


Ferrari 2010

haha, hoe kan dat nu? Of doe jij je vakantiewerk tegen je zin?  ;D ;D
laaaaaannngggeee dagen
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 07 augustus 2005 - 14:24:49
haha, hoe kan dat nu? Of doe jij je vakantiewerk tegen je zin?  ;D ;D

Ga eens horeca op de luchthaven doen, dan merk je dat wel hoe dat kan ;)

Ik heb per dag in totaal 2u waarin ik iets kan doen dat ik zelf wil, de rest is ofwel werken (16.30-01.00) en dan uitrusten (11-12u slaap).

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 07 augustus 2005 - 16:08:20
Citaat van: Schumi 2005 op 07 augustus 2005 - 14:24:49
haha, hoe kan dat nu? Of doe jij je vakantiewerk tegen je zin?  ;D ;D

Ga eens horeca op de luchthaven doen, dan merk je dat wel hoe dat kan ;)

Ik heb per dag in totaal 2u waarin ik iets kan doen dat ik zelf wil, de rest is ofwel werken (16.30-01.00) en dan uitrusten (11-12u slaap).
Moet je wat minders slapen, is nog gezonder ook :P ;D ;D ;D Bij mij zou zo een werkuurrooster overeenkomen met 16u30-1u00 werken 1u30-10u slapen (wat meer dan normaal, aangezien ek waarschijnlijk wel wat moeër zou zijn na het werken. En dan heb ik nog 6u waarin ik kan doen wat ik wil. maar ik ben dan ook wel iemand die niet graag lang slaapt. Als ik heel de vakantie lang zou slapen zou ik het gevoel hebben dat ik men vakantie heb weggegooid aan slapen. Bijslapen doe ik tijdens de (school)uren wel (das niet echt slapen, maar gewoon wat minder actief zijn) Ik zit trouwens ook nog 1.5u in de bus als het school is, scheelt ook al wat.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros


Schumi nr1


Mikacouli


Supermariobros


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie


Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 07 augustus 2005 - 16:51:02
Moet je wat minders slapen, is nog gezonder ook :P ;D ;D ;D Bij mij zou zo een werkuurrooster overeenkomen met 16u30-1u00 werken 1u30-10u slapen (wat meer dan normaal, aangezien ek waarschijnlijk wel wat moeër zou zijn na het werken. En dan heb ik nog 6u waarin ik kan doen wat ik wil. maar ik ben dan ook wel iemand die niet graag lang slaapt. Als ik heel de vakantie lang zou slapen zou ik het gevoel hebben dat ik men vakantie heb weggegooid aan slapen.

Als ik minder slaap dan stapelt dat zich op en ben ik uiteindelijk ziek door vermoeidheid en lig ik een week thuis... Ik slaap zowieso niet direct, dus dat is al 2-3u pas slapen, 10-11 uur slaap dan rustig klaarmaken en eten en kan ik weer vertrekken... En mijn 11 vrije dagen staan ook al volgeboekt met vrienden die dan willen afspreken, dus daar gaat mijn vakantie. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 08 augustus 2005 - 00:54:04
Citaat van: Schumi 2005 op 07 augustus 2005 - 16:51:02
Moet je wat minders slapen, is nog gezonder ook :P ;D ;D ;D Bij mij zou zo een werkuurrooster overeenkomen met 16u30-1u00 werken 1u30-10u slapen (wat meer dan normaal, aangezien ek waarschijnlijk wel wat moeër zou zijn na het werken. En dan heb ik nog 6u waarin ik kan doen wat ik wil. maar ik ben dan ook wel iemand die niet graag lang slaapt. Als ik heel de vakantie lang zou slapen zou ik het gevoel hebben dat ik men vakantie heb weggegooid aan slapen.

Als ik minder slaap dan stapelt dat zich op en ben ik uiteindelijk ziek door vermoeidheid en lig ik een week thuis... Ik slaap zowieso niet direct, dus dat is al 2-3u pas slapen, 10-11 uur slaap dan rustig klaarmaken en eten en kan ik weer vertrekken... En mijn 11 vrije dagen staan ook al volgeboekt met vrienden die dan willen afspreken, dus daar gaat mijn vakantie. ;)
sja, teveel vrienden hé ;D ;D en Ziek zijn van te weinig slaap is natuurlijk ook niet de oplossing.  ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli


Jasper


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.