Voor wie wat geld teveel heeft

Gestart door Doefie, 26 juli 2005 - 23:04:02

« vorige - volgende »

Doefie

http://www.f1worldshop.com

Staan mooie dingen tussen, jammer genoeg is de prijs er dan ook naar...

Supermariobros

Toch jammer dat die dingen allemaal zo duur zijn  :-\

Doefie

Een gesigneerde pet 150 Canadese Dollar ::) Is wel veel, als je weet dat een gewone Formule 1-pet amper 30€ kost ???

shadowb

Heb zelf een origel helmet van Michael en natuurlijke enkele gesigneerde petten
Heb verschillende orginele stukken
De truk is veel naar de F1 live gaan zien en niet achter het vierkant bakje dat thuis staat
Veel meer kans opm dan eens iets orgineels op de kop te tikken
Ik koop altijd orginele petten en laat deze dan gewoon signeren door de rijders zelf
succes

Ferrari 2010

Citaat van: shadowb op 07 augustus 2005 - 12:54:43
Heb zelf een origel helmet van Michael en natuurlijke enkele gesigneerde petten
Heb verschillende orginele stukken
De truk is veel naar de F1 live gaan zien en niet achter het vierkant bakje dat thuis staat
Veel meer kans opm dan eens iets orgineels op de kop te tikken
Ik koop altijd orginele petten en laat deze dan gewoon signeren door de rijders zelf
succes

Die helmet, is een schaalmodel veronderstel ik? Of is het een échte helmet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

shadowb

real stuff natuurlijk
op de kop kunnen tikken in Canada tijden te GP 2002

Jasper

Zo'n orginele helm, daar ben je toch makkelijk €250 voor kwijt, nee? :o

Mikacouli

Zet er maar vlug een nulletje achter of zelfs meer  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: shadowb op 07 augustus 2005 - 19:16:45
real stuff natuurlijk
op de kop kunnen tikken in Canada tijden te GP 2002

ik wist niet dat die buiten kwamen die helmen. Dus die kan je gewoon kopen? Verkopen de rijders die of hoe gaat dat?   :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Jasper op 07 augustus 2005 - 19:18:46
Zo'n orginele helm, daar ben je toch makkelijk €250 voor kwijt, nee? :o

Voor een degelijke racehelm alleen al moogt ge 800€ neertellen... ;)

shadowb

yeah 800€ dan had ik al veel aan die prijs
rekent op een helm van bevoorbeeld Klien een 3000€, voor shumacher mag je dan wel raden wat dit kost zie maar eens op ebay hoeveel deze gaan.
Toch als je het geld hebt dan is het nog moeilijk aan te  geraken gewwonweg omdat deze bijna altijd inside worden verkocht/weggegeven aan sponsors etc..
Je moet bijna iemand kennen die je daarbij kan helpen, niet vergeten shumi heeft normaal een 4 tal helmen bij per gp. en deze worden bijna nooit meer gebruikt voor de volgende , enkle de electronica word terg gebruikt (speakers etc..front klep etc..)

FerrariMan

Citaat van: shadowb op 09 augustus 2005 - 08:19:05
yeah 800€ dan had ik al veel aan die prijs
rekent op een helm van bevoorbeeld Klien een 3000€, voor shumacher mag je dan wel raden wat dit kost zie maar eens op ebay hoeveel deze gaan.
Toch als je het geld hebt dan is het nog moeilijk aan te  geraken gewwonweg omdat deze bijna altijd inside worden verkocht/weggegeven aan sponsors etc..
Je moet bijna iemand kennen die je daarbij kan helpen, niet vergeten shumi heeft normaal een 4 tal helmen bij per gp. en deze worden bijna nooit meer gebruikt voor de volgende , enkle de electronica word terg gebruikt (speakers etc..front klep etc..)

Toevallig geen foto's van MS's helm? Lijkt me te gek om te hebben!

Ferrari 2010

Citaat van: Benedictus XXX op 09 augustus 2005 - 17:51:03
Citaat van: shadowb op 09 augustus 2005 - 08:19:05
yeah 800€ dan had ik al veel aan die prijs
rekent op een helm van bevoorbeeld Klien een 3000€, voor shumacher mag je dan wel raden wat dit kost zie maar eens op ebay hoeveel deze gaan.
Toch als je het geld hebt dan is het nog moeilijk aan te  geraken gewwonweg omdat deze bijna altijd inside worden verkocht/weggegeven aan sponsors etc..
Je moet bijna iemand kennen die je daarbij kan helpen, niet vergeten shumi heeft normaal een 4 tal helmen bij per gp. en deze worden bijna nooit meer gebruikt voor de volgende , enkle de electronica word terg gebruikt (speakers etc..front klep etc..)

Toevallig geen foto's van MS's helm? Lijkt me te gek om te hebben!
mij eigenlijk ook wel, kan je er es in de karting mee gaan pronken  8) Misschien kan je even persoonlijke sponsor worden  ;D ;D ;D Of op een of andere manier een week-end met Ferrari meemogen as special guest en als afscheidscadeau de helm vragen waar hij net zijn zoveelste overwinning heeft gehaald  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

shadowb

helm heeft hij gebruikt tijdens de qualif voor de gp van canada dus spijtig genoeg geen racehelm
T is de zelfde maar het document dat er bij is zegt genoeg

Ferrari 2010

Citaat van: shadowb op 09 augustus 2005 - 19:02:43
helm heeft hij gebruikt tijdens de qualif voor de gp van canada dus spijtig genoeg geen racehelm
T is de zelfde maar het document dat er bij is zegt genoeg

Mja, tis niet omdat het een qaulifhelm is dat hij minder waard is hé, wel? Om nieuwsgierig te zijn, je moet niet antwoorden, hoeveel heb je daarvoor (ongeveer) moeten neertellen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.