Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Supermariobros

Chaos ***1/5



Op een ochtend vallen vijf gemaskerde mannen in Seattle een bank binnen en gijzelen de bankbedienden en klanten. Als de politie ter plaatse komt en de wijk afzet, wil Lorenz, de leider van de bende, alleen onderhandelen met inspecteur Quentin Conners, die onlangs geschorst werd na een serieuze misstap. Met tegenzin gaat Connors akkoord om weer in dienst te treden, vooral omdat hij nu moet samenwerken met een groentje bij de politie, inspecteur Shane Dekker.

Martin

#1666
A Perfect Getaway 2009

NUL *

Niet kijken. Een film die ik niet uitgeken heb. Zeer slecht.

scho0634


Supermariobros

Speed Racer ****



Speed Racer (Emile Hirsch) is een jongeman uit een familie die wordt gedomineerd door racen. Hij wil meedoen aan 'The Crucible', een race die door het hele land gaat en waarbij Speed Racer zijn broer omkwam. Alles loopt op wieltjes, totdat Speed Racer wordt benaderd door 'Royalton Industries', een bedrijf dat niet het beste met hem voorheeft.

Eric

Citaat van: Martin op 21 augustus 2009 - 18:02:52
Staat bij mij te downloaden. Ik verwacht er ook veel van.


en wat is het verdict?

Martin

Citaat van: Eric op 29 augustus 2009 - 11:05:03
Citaat van: Martin op 21 augustus 2009 - 18:02:52
Staat bij mij te downloaden. Ik verwacht er ook veel van.


en wat is het verdict?

Ik kon hem niet afspelen... :'(  Binnenkort op een andere site zoeken.

Supermariobros

Foolproof **



Kevin, Sam en Rob zijn de oprichters van een clubje genaamd 'Foolproof'. Het clubje bedenkt en berekent via high-tech apparatuur perfect uitgedachte plannen voor op het eerste gezicht onmogelijke overvallen. In theorie dan... Totdat ze door een gangster gechanteerd worden om ook daadwerkelijk een overval te plegen.

RadioActiveMan

Burn After Reading ****



Schitterende film met schitterende vertolkingen. Coen Brothers doen hun naam weer alle eer aan.
Clooney schittert in zijn rol van de gekke Harry Pfarrer, net als Brad Pitt en J.K. Simmons.

Ik denk dat de korte uitleg hier al ergens is gepost dus dat hoeft niet meer.  ;)

Martin

Jackie Brown 1997

****1/2

Director: ... Quentin Tarantino

Cast:
Pam Grier ...  Jackie Brown
Samuel L. Jackson ...  Ordell Robbie
Robert Forster ...  Max Cherry
Bridget Fonda ...  Melanie Ralston
Michael Keaton ...  Ray Nicolette
Robert De Niro ...  Louis Gara

De stewardess Jackie Brown wordt gepakt tijdens het smokkelen van geld voor haar baas. Ze krijgt een aanbod om met de politie samen te werken om de wapenhandelaar waar ze voor werkt te kunnen pakken. Ze ontmoet Max Cherry, die haar borgsom betaalt. Ze besluiten een plan te smeden waardoor ze de partijen tegen elkaar uit kunnen spelen, en er zelf met een grote som geld vandoor kunnen gaan.

Trailer:

RadioActiveMan

#1674
Skinwalkers *1/5



Jason Behr         Varek
Elias Koteas        Jonas
Rhona Mitra        Rachel Talbot
Natassia Malthe  Sonja
Kim Coates          Zo
Sarah Carter       Katherine
Tom Jackson       Will

Het plot draait rond een 12-jarige Amerikaanse jongen die samen met zijn moeder per ongeluk in het middelpunt van een groot gevecht tussen twee groepen weerwolven komt, wiens meningsverschillen erg uit elkaar liggen en uiteindelijk verkiezen om elkaar uit te roeien.



Martin

The Boat that Rocked 2009

***

Director: ... Richard Curtis

Cast:
Bill Nighy ...  Quentin
Kenneth Branagh ...  Sir Alistair Dormandy
Philip Seymour Hoffman ...  The Count
Nick Frost ...  'Doctor' Dave
Tom Sturridge ...  'Young' Carl
Rhys Ifans ...  Gavin Cavanagh
Rhys Darby ...  Angus 'The Nut' Nutsford

In 1966 was op de BBC slechts 2 uur per week rock 'n roll muziek te horen. Een groep DJ's bracht daar verandering in. Met Radio Rock slingerden zij vanaf een piratenschip in de Noordzee 24 uur per dag, 7 dagen per week rock 'n roll en pop muziek de ether in. Binnen een mum van tijd groeide de illegale piratenzender uit tot een fenomeen waar maar liefst 25 miljoen mensen, meer dan de helft van de Engelse bevolking, dagelijks naar luisterden. Jong en oud, vrouwen en mannen. De zender bracht een muzikale revolutie teweeg en de DJ's groeiden uit tot ongekende helden en sekssymbolen. Vanaf het moment dat de regering alles op alles zette om dit 'verderfelijke station' uit de ether te halen, groeide hun populariteit uit tot ongekende hoogte.

Trailer:

scho0634


scho0634



Dramatische slechte flutfilm. Gelukkig duurt ie niet zolang.

Martin

#1678
Stardust 2007

***1/2

Director: ... Matthew Vaughn

Cast:
Claire Danes ...  Yvaine
Michelle Pfeiffer ...  Lamia
Charlie Cox ...  Tristan
Nathaniel Parker ...  Dunstan
Sienna Miller ...  Victoria
Kate Magowan ...  Slave Girl / Una
and Robert De Niro as Captain Shakespeare

Het verhaal over de jongen Tristan, die het hart van zijn geliefde Victoria wil winnen. Hiervoor gaat hij op zoek naar een vallende ster genaamd Yvaine, die hem naar een magische wereld leidt. Hier moet hij het opnemen tegen de boosaardige heks Lamia en de piraat Captain Shakespeare.

Trailer:

scho0634



Stripachtige zwart wit film, met hier en daar wat kleur. Pure fantasie en zwaar over de top. Je moet ervan houden, maar ik vind hem geweldig! :)