Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Martin

Under Still Waters 2008

****

Director: ... Carolyn Miller

Cast:
Jason Clarke ...  Andrew
Lake Bell ...  Charlie
Clifton Collins Jr. ...  Jacob
Ken Howard ...  Conrad
Frankie Ingrassia ...  Abigail

Een knappe, jonge erfgename en haar niet zo succesvolle echtgenoot ondernemen een ultieme poging om hun huwelijk te redden. Als ze met de auto op weg zijn naar een groot familiehuis aan het meer om daar samen het weekend door te brengen, rijden ze een motorrijder aan. Hij stond langs de weg omdat hij geen benzine meer zou hebben. Ze geven hem een lift naar het huis, maar voor ze het weten, wordt hij onderdeel van hun leven. En dan dringt de vraag zich op of de aanrijding wel een ongeluk was. Soms zijn dingen immers niet wat ze op het eerste gezicht lijken te zijn...


Martin

Derailed 2005

****

Director: ... Mikael Håfström

Cast:
Clive Owen ...  Charles Schine
Jennifer Aniston ...  Lucinda Harris
Vincent Cassel ...  LaRoche
Addison Timlin ...  Amy Schine
Melissa George ...  Deanna Schine
RZA ...  Winston Boyko

De film gaat over een getrouwde reclame-hotshot, wiens leven een dramatische wending neemt wanneer hij op een ochtend zijn gebruikelijke trein naar kantoor mist. Hij vergeet een kaartje te kopen voor de volgende en een medepassagiere helpt hem uit de brand. Hij raakt met haar aan de praat en hun affaire begint. Een bezoekje aan een hotel loopt echter verkeerd af.

Trailer:


Folkert

Ik ga denk ik is een lijstje maken van alle goede films hier. Kan ik mijn collectie eens uit breiden.

Laatste film:
Home Alone. Blijft enorm leuke film, jammer dat Mcculkan  beetje raar is geworden daarna.
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Citaat van: Burorri op 06 juni 2009 - 21:12:46
Ik ga denk ik is een lijstje maken van alle goede films hier. Kan ik mijn collectie eens uit breiden.

Kan je doen Burorri, maar wat ik goed vind kan jij wel slecht vinden. Smaken verschillen nu eenmaal.
Maar door de trailers die ik erbij plaats kan je zelf snel zelf een oordeel maken.

Folkert

Citaat van: Martin op 06 juni 2009 - 21:25:35
Citaat van: Burorri op 06 juni 2009 - 21:12:46
Ik ga denk ik is een lijstje maken van alle goede films hier. Kan ik mijn collectie eens uit breiden.

Kan je doen Burorri, maar wat ik goed vind kan jij wel slecht vinden. Smaken verschillen nu eenmaal.
Maar door de trailers die ik erbij plaats kan je zelf snel zelf een oordeel maken.

Ja precies, maar van fouten leert men ;). Maar vaak zegt een acteur voor mij meer dan genoeg. Maar goed, kan zowel downloaden als kopen dus komt wel inorde allemaal :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

9th Company ***



Tijdens het laatste jaar van de Sovjetinterventie in Afghanistan, is een compagnie Sovjetsoldaten aan hun lot overgelaten. Ze lijden zware verliezen bij een nutteloze veldslag, de oorlog is ondertussen voorbij, maar niemand heeft het hun verteld... Dé duurste Russische film ooit.

Martin

Tropic Thunder 2008

1/2 Voor de moeite.

Director: ... Ben Stiller

Cast:
Ben Stiller ...  Tugg Speedman
Robert Downey Jr. ...  Kirk Lazarus
Nick Nolte ...  Four Leaf Tayback
Jack Black ...  Jeff Portnoy
Jay Baruchel ...  Kevin Sandusky
Brandon T. Jackson ...  Alpa Chino
and Jon Voight ...  Himself

Door een serie van uitzonderlijke voorvallen wordt een groep acteurs die een oorlogsfilm aan het filmen zijn, gedwongen om hun rollen in het echte leven over te nemen. Dit, omdat ze in contact komen met een plaatselijke drugsbende op de locatie waar de film wordt opgenomen.

Trailer:


Dit is echt geen aanrader.



Folkert

Citaat van: Martin op 07 juni 2009 - 12:26:01
Tropic Thunder 2008

1/2 Voor de moeite.

Director: ... Ben Stiller

Cast:
Ben Stiller ...  Tugg Speedman
Robert Downey Jr. ...  Kirk Lazarus
Nick Nolte ...  Four Leaf Tayback
Jack Black ...  Jeff Portnoy
Jay Baruchel ...  Kevin Sandusky
Brandon T. Jackson ...  Alpa Chino
and Jon Voight ...  Himself

Door een serie van uitzonderlijke voorvallen wordt een groep acteurs die een oorlogsfilm aan het filmen zijn, gedwongen om hun rollen in het echte leven over te nemen. Dit, omdat ze in contact komen met een plaatselijke drugsbende op de locatie waar de film wordt opgenomen.

Trailer:


Dit is echt geen aanrader.



Zaten af en toe momenten bij dat ik wel kon lachen, maar voor de rest was het niet heel veel.
Trotse vader van Rosalie(L)

Eric

Terminator Salvation
***
Goed maar dan ook niets meer, mooi special fx en ook het geluid is schitterend gedaan, qua verhaal moet je het niet ver gaan zoeken...



Folkert

Citaat van: Eric op 08 juni 2009 - 11:30:26
Terminator Salvation
***
Goed maar dan ook niets meer, mooi special fx en ook het geluid is schitterend gedaan, qua verhaal moet je het niet ver gaan zoeken...



Ook de reden waarom ik hem ga kijken. Verhaal vond ik bij de terminators ook niet heel erg van belang. Leuk verhaaltje, maar ging mij voornamelijk om de Terminators.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Crank: High Voltage ***



Chev Chelios (Jason Statham) komt bij zinnen in de handen van enkele Chinese bendeleden die zijn hart stelen en vervangen door een kunsthart. Deze loopt op batterijen die de regelmatige schok van elektriciteit vereist om werking bij te houden. Voor Chev volgt een race door Los Angeles, om alles weer recht te zetten, wraak te nemen en zijn eigen hart terug te vinden.

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 08 juni 2009 - 15:42:06
Crank: High Voltage ***



Chev Chelios (Jason Statham) komt bij zinnen in de handen van enkele Chinese bendeleden die zijn hart stelen en vervangen door een kunsthart. Deze loopt op batterijen die de regelmatige schok van elektriciteit vereist om werking bij te houden. Voor Chev volgt een race door Los Angeles, om alles weer recht te zetten, wraak te nemen en zijn eigen hart terug te vinden.

Deel 1 was echt super. Wil deze ook zeker zien. Is hij al in de bios dan? Dacht pas september namelijk


Intolerable Cruelty, leuke film voor als je niet te moeilijk wilt denken over van alles en nog wat. Simpel, humor en goede acteurs.

Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

#1572
Up 2009

***1/2

Van de makers van o.a. Toy Story, Finding Nemo en Cars.

Directors:
Pete Docter
Bob Peterson (co-director)

Cast:
Edward Asner ...  Carl Fredricksen (voice)
Christopher Plummer ...  Charles Muntz (voice)
Jordan Nagai ...  Russell (voice)
Bob Peterson ...  Dug / Alpha (voice)
Delroy Lindo ...  Beta (voice)
Jerome Ranft ...  Gamma (voice)

Carl Fredricksen droomt er al zijn hele leven van om de aarde te verkennen en het leven op het hoogste niveau te ervaren. Op een dag schrikt hij echter wakker met het besef dat hij inmiddels 78 is, en het leven blijkbaar aan hem voorbij is gegaan.

Dan ontmoet hij de achtjarige wildernisverkenner Russell. De twee besluiten samen op avontuur te gaan, met alle gevolgen van dien.

Trailer:
http://disney.go.com/disneypictures/up/

Supermariobros

Insomnia ***1/2



Achtervolgd door een onderzoek van de dienst Interne Zaken over duistere zaken uit zijn verleden, wordt politiedetective Will Dormer naar een klein dorpje in Alaska gestuurd om de moord op een tienermeisje te onderzoeken. De lokale politie kijkt erg tegen hem op, maar door alle zorgen kost het Dormer moeite om naar die verwachtingen op te leven, zeker als hij door de middernachtszon ook nog eens meer en meer aan slapeloosheid gaat lijden. In een poging zijn werk toch zo goed mogelijk te doen, zet hij een val uit voor de moordenaar, maar in de verwarring en dichte mist begaat de oververmoeide agent een kardinale fout.

Supermariobros

De hel van Tanger ****



Marcel Van Loock, een Antwerps buschauffeur, wordt in Marokko onschuldig veroordeeld tot 5 jaar cel wegens vermeende drugssmokkel. In de meest erbarmelijke omstandigheden moet hij zien te overleven, terwijl zijn familie op het thuisfront hemel en aarde beweegt om hem vrij te krijgen.