Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Eric

There will be blood *** 1/2



Eind 19de eeuw. Wanneer Plainview een mysterieuze tip krijgt over een klein stadje in het Westen waar de olie letterlijk uit de grond zou spuiten, gaat hij met zijn zoontje H.W. op avontuur, op weg naar het stoffige Little Boston. In dit meedogenloze stadje, waar het plaatselijke vermaak zich beperkt tot de Hallelujakerk van de charismatische voorganger Eli Sunday, slaan Plainview en H.W. hun slag. Maar ook al maakt de olie hen rijk, toch blijft niets bij het oude wanneer de conflicten escaleren en alle menselijke waarden – liefde, hoop, geloof, ambitie, gemeenschap en zelfs de band tussen vader en zoon – onder vuur komen te liggen als gevolg van corruptie, bedrog en de rijkelijk vloeiende olie.




Eric

iron Man ***



Tony Stark (Robert Downey Jr.) is een multimiljardair, industrialist en bovenal een geniale uitvinder. Hij wordt ontvoerd en gedwongen om een verschrikkelijk wapen te bouwen. In plaats daarvan construeert hij een ingenieus ijzeren pak waarmee hij weet te ontsnappen. Als hij terugkeert in de V.S. ontdekt hij een complot dat de stabiliteit van de wereld in gevaar brengt. Onder zijn alias Iron Man probeert hij het tij te keren.

Eric

In to the wild ****


Christopher McCandless (Emile Hirsch) laat zijn leventje voor wat het is en vertrekt naar de wildernis van Alaska. Zijn kaart van het gebied gooit hij weg, en zijn voedselvoorraad lijkt bij lange na niet voldoende te zijn. Een verhaal over de aantrekkingskracht van de natuur en complexe relaties tussen een vader en zoon.

Martin

Niet echt een film maar 25 afleveringen van

gezien uit 1966 in de laatste paar weken.
Echt leuk om die weer eens terug te zien.

Iedere aflevering een ****


Supermariobros

No Country for Old Men ***1/2



Llewelyn Moss stuit tijdens de jacht op een gruwelijk moordtoneel.
Zijn leven verandert voorgoed wanneer hij besluit de 2,5 miljoen dollar die hij vindt, mee te nemen.
Hij gaat nog wel bij zijn jonge vrouw langs, maar hij weet dat hij het op een lopen moeten zetten.
Er zullen allerlei types achter hem aan komen, onder wie sheriff Bell, die hem probeert te beschermen,
en ene Chigurh, wiens motieven niemand bekend zijn.

Folkert

de eerste(Laatste 3 in de saga) Starwars films. Geweldig gewoon weer. Zelfs al heb ik de films al tig keer gezien, kan er naar blijven kijken.



Episode IV: A New hope
Episode V: The empire strikes back
Episode VI: the return of the Jedi
Trotse vader van Rosalie(L)

wasdas

In Bruges


Beetje trage film maar hoe verder de film des te grappiger het word

Jasper

Dear Frankie

Schotse film, twee nachten geleden gezien op de BBC. Aanrader, zit goed in elkaar en is best een intrigerend verhaal.

Martin

#1343
Kill Bill vol.1

**1/2

Director: ... Quentin Tarantino

Cast:
Uma Thurman ...  The Bride
Lucy Liu ...  O-Ren Ishii
Vivica A. Fox ...  Vernita Green
Daryl Hannah ...  Elle Driver
David Carradine ...  Bill 
Michael Madsen ...  Budd
Julie Dreyfus ...  Sofie Fatale

De huurmoordenaar 'The Bride' wordt op haar eigen bruiloft neergeschoten door haar opdrachtgever Bill en zijn handlangers. Ze overleeft de aanslag, maar door een kogel in haar hoofd ligt ze vier jaar in coma. Als ze bijkomt, is ze compleet over de rooie en vastbesloten om wraak te nemen. Ze gaat op zoek naar de bendeleden om ze 1 voor 1 te vermoorden. Bill bewaart ze tot het laatst...

Trailer:
http://www.apple.com/trailers/miramax/kill_bill/large.html

Jasper

Slechts 2,5 sterren voor dit meesterwerkje? :o :(

Smaken verschillen. :)

Folkert

Band of brothers

Een van de beste 2de wereld oorlog miniseries/films van het pak.



Trotse vader van Rosalie(L)

Eric

Citaat van: wasdas op 10 oktober 2008 - 00:15:39
In Bruges


Beetje trage film maar hoe verder de film des te grappiger het word

***
leuk hoe Farrel Brugge afzeikt

Martin

Citaat van: Jasper op 12 oktober 2008 - 01:35:00
Slechts 2,5 sterren voor dit meesterwerkje? :o :(

Smaken verschillen. :)

Ik hoop dat vol.2 beter is.

Folkert

Citaat van: Martin op 12 oktober 2008 - 17:54:20
Citaat van: Jasper op 12 oktober 2008 - 01:35:00
Slechts 2,5 sterren voor dit meesterwerkje? :o :(

Smaken verschillen. :)

Ik hoop dat vol.2 beter is.
Dan moet ik je helaas teleur stellen, 2 is slechter dan 1. Maar goed, aangezien jij deel 1 niet beister geod vind, misschien dat deel 2 je meer ligt. Deel 1 was meer Japans/Anime georienteerd en deel 2 meer actie.
Trotse vader van Rosalie(L)

Williams

Ik zal deathrace het laatst in de Bios..wat een TOP film!!!

Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)