Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Martin

Uhm, is het niet zo dat op de filmposter en filmtrailer ook copyright zit. Mag dat dan wel Jasper?

Martin

The Man

***1/2

Director: Les Mayfield

Cast:
Samuel L. Jackson ...  Derrick Vann
Eugene Levy ...  Andy Fiddler
Luke Goss ...  Joey / Kane
Miguel Ferrer ...  Agent Peters
Susie Essman ...  Lt. Rita Carbone
Anthony Mackie ...  Booty

De niet zo slimme vertegenwoordiger Andy Fidler (Levy) krijgt het aan de stok met de ATF (The Bureau of Alcohol, Tobacco and Firearms). ATF-agent Vann (Jackson) realiseert zich dat hij de zachtaardige sukkel nodig heeft om een drugs en wapenbaron te pakken.

Trailer:


Folkert

Platoon: ouwe film, maar toch super mooi.
Trotse vader van Rosalie(L)


scho0634

Dank voor de tip. Ga ik snel zien :).

Als laatste gezien: alles is liefde.

En zoals ik vantevoren al enigzins vermoedde; een ramp van 116 minuten lang, die mijn vriendin perse nog eens wilde zien. De aanwezigheid van Chantal Janzen was het enige positieve, voor de rest een ware klote-film. Na Zwartboek had ik de hoop dat de Nederlandse film nog wel eens wat zou worden, maar gelukkig blijkt dat alles bij het oude blijft. Een mislukte avond.

Supermariobros

Citaat van: 0634 op 02 juni 2008 - 23:25:02
Dank voor de tip. Ga ik snel zien :).

Als laatste gezien: alles is liefde.

En zoals ik vantevoren al enigzins vermoedde; een ramp van 116 minuten lang, die mijn vriendin perse nog eens wilde zien. De aanwezigheid van Chantal Janzen was het enige positieve, voor de rest een ware klote-film. Na Zwartboek had ik de hoop dat de Nederlandse film nog wel eens wat zou worden, maar gelukkig blijkt dat alles bij het oude blijft. Een mislukte avond.

Je vriendin zal het graag horen.  ;D

scho0634


McChouffe

Citaat van: Supermariobros op 03 juni 2008 - 10:35:52
Citaat van: 0634 op 02 juni 2008 - 23:25:02
Dank voor de tip. Ga ik snel zien :).

Als laatste gezien: alles is liefde.

En zoals ik vantevoren al enigzins vermoedde; een ramp van 116 minuten lang, die mijn vriendin perse nog eens wilde zien. De aanwezigheid van Chantal Janzen was het enige positieve, voor de rest een ware klote-film. Na Zwartboek had ik de hoop dat de Nederlandse film nog wel eens wat zou worden, maar gelukkig blijkt dat alles bij het oude blijft. Een mislukte avond.

Je vriendin zal het graag horen.  ;D

Ik zou compensatie vragen  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Ik zou het gewoon zeggen tegen die vriendin. Zij kan dan zelf de compensatie compenseren. :)

razzle_dazzle

What happens in Vegas.

Leuke, hersenloze humor  :)

***1/2

scho0634

Indiana jones and the kingdom of the crystall skull

Martin

#1226
Just Cause

****

Director: Arne Glimcher

Cast:
Sean Connery ...  Paul Armstrong
Laurence Fishburne ...  Sheriff Tanny Brown
Kate Capshaw ...  Laurie Armstrong
Blair Underwood ...  Bobby Earl
Ed Harris ...  Blair Sullivan
Christopher Murray ...  Detective T.J. Wilcox

Een staatsgevangenis in Florida: Bobby Earl Ferguson, een zwarte student, wacht op de doodstraf voor een misdaad waarvoor hij onschuldig pleit: de verkrachting en moord van een schoolmeisje. Hij roept de hulp in van Paul Armstrong, een bekend jurist en journalist. Overtuigd als hij is, weet Armstrong het dossier te heropenen, en krijgt zelfs de vrijlating van de jonge zwarte voor elkaar. Een serie gruwelijke moordpartijen terroriseren echteral gauw de hele streek.

Trailer:

Supermariobros



Folkert

Weer ff een gouwe ouwe

Jurassic park 1.
toch nog zeer vermakelijk na al die jaren.
De 4de is ook in de maak en staat geplanned voor 2009
Trotse vader van Rosalie(L)