Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

scho0634

Om maar in hetzelfde gezellige genre te blijven:

Hostel ll

Feitelijk hetzelfde als deel 1. Alleen nu met 3 vrouwen ipv 3 mannen. Twee worden er weer bruut geslacht maar eentje kan ternauwernood ontsnappen. Gruwelijke martelingen en sombere omgevingen. Typisch Tarantino. Ze proberen ook nog even de kant van de moordenaars toe te lichten. Eentje heeft er heel veel zin in maar blijkt het niet te kunnen en de ander is een lieve sullige huisvader die ineens toch een psychopatische sadist wordt. Beetje ongeloofwaardig. Uiteindelijk eindigt het slecht met beiden. Grappig is het deeltje over de biedingen.

FerrariMan

Citaat van: 0634 op 12 januari 2008 - 10:17:45
Om maar in hetzelfde gezellige genre te blijven:

Hostel llTypisch Tarantino.
De film is toch van Eli Roth? Niet? Volgens mij heeft Tarantino enkel maar zijn naam geleverd aan de film, of ben ik mis...

scho0634

#1082
Voor zover ik weet heeft Roth hem (mede) geregisseerd en geschreven en Tarantino heeft hem geproduceerd.


FerrariMan

Citaat van: 0634 op 12 januari 2008 - 20:41:52
Voor zover ik weet heeft Roth hem (mede) geregisseerd en geschreven en Tarantino heeft hem geproduceerd.


Inderdaad, wat wil zeggen dat Tarantino er eigenlijk geen zak aan heeft gedaan want hij staat erin als Executive Producer. De regie kwam van Roth alleen.  ;)

CitaatExecutive in Charge of Production
A producer who is not involved in any technical aspects of the filmmaking process, but who is still responsible for the overall production. Typically an executive producer handles business and legal issues. See also associate producer, co-producer, line producer.

Moet die trouwens wel nog zien maar vrees dat ik na deel 1 alles al wel gezien heb kwa gruwel.  :)

Eric

The Bourne Ultimatum, de nummer 3 in de Bourne reeks... ****
Voor mij de beste actiefilm van 2007, veel beter dan die hard "yipiekayei" bruce willis



Hot Fuzz ***
Niet slecht, alhoewel soms wat flauw...maar tenminste geen zoveelste american college crap humor film



The painted veil ***1/5
Mooie film, maar iets te lang ...


razzle_dazzle

Ocean's 13



Niet zo goed als de eerste, maar wel stukken beter dan de tweede film. Vooral de aanwezigheid van Al Pacino doet de film veel goed.

****

amp

Borat

Voor mij een héél goei film, enorm veel gelachen, maar ik kan me best voorstellen dat er veel mensen zijn die er niets aan vinden.

McChouffe

Citaat van: amp op 14 januari 2008 - 10:53:52
Borat

Voor mij een héél goei film, enorm veel gelachen, maar ik kan me best voorstellen dat er veel mensen zijn die er niets aan vinden.

Ik vond Borat eigenlijk wat tegenvallen. En die naakte worstelscene ...  :-\

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Borat spijtig genoeg gezien...dit soort humor is goedkoop en hoeft eigenlijk niet voor me...het is gemakkelijk om al de slechte punten te tonen van iets en daar dan de spot mee drijven.
Het beeld dat hij ophing van Amerikanen is totaal anders dan wat ik daar gezien en meegemaakt heb.
Eerste Borat Film en ook de laatste.  >:(

Schumi nr1

Die Hard 4.0, vond ik een goede film en natuurlijk met een hoog "Yipe Kaye" - gehalte.

Doefie


amp

Citaat van: Eric op 15 januari 2008 - 20:41:49
Borat spijtig genoeg gezien...dit soort humor is goedkoop en hoeft eigenlijk niet voor me...het is gemakkelijk om al de slechte punten te tonen van iets en daar dan de spot mee drijven.
Het beeld dat hij ophing van Amerikanen is totaal anders dan wat ik daar gezien en meegemaakt heb.
Eerste Borat Film en ook de laatste.  >:(

Ik kan je volledig begrijpen hoor, de film is dan ook echt politiek incorrect en nog zoveel meer..
Er zijn mensen die deze humor kunnen appreciëren, en anderen die het plat en wansmakelijk vinden. Ik behoor dan maar tot de eerste groep.


scho0634

Disturbia gisteren gezien. Wel een onderhoudende film. Probleemjongere krijgt 3 maanden huisarrest van de rechter en besluit dan maar zijn buren te bespioneren. En die zijn niet heel oninteressant.

Supermariobros


Supermariobros