Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Tim C op 28 juli 2007 - 01:12:41
The Simpsons Movie ****1/2

Fantastico!

Hier moet ik mij kompleet bij aansluiten.


Supermariobros


FerrariMan

The Simpsons Movie:

Veel van verwacht maar al bij al de grote hype niet waard.
Het zijn gewoon drie afleveringen na elkaar. Pas op, het is en blijft grappig, maar
dit had perfect gewoon in de reeks gekund. Ik had verwacht dat ze na al die jaren van werk toch wat meer zouden brengen in hun langverwachte filmdebuut.
Soms leek het gewoon op een samenvatting van alle afleveringen, ga maar na hoeveel scenes erin zitten die je al gezien hebt
in voorbije seizoenen. Verder halen ze nog steeds het niveau niet van de vroegere afleveringen.
Toch een hele hoop geweldige oneliners als 'I was elected to lead, not to read...'.  :) en de figuren zien er bijzonder veel beter uit
met al die schaduwen en dergelijke. Ook tijdens de credits was het wel lollig.

Ach, misschien had ik er gewoon teveel van verwacht dus don't shoot me.

6,5/10


Transformers:

Hier had ik wat schrik voor gezien Michael Bay eraan meewerkte maar al bij al heel goed meegevallen.
Misschien net iets té lang en téveel detail in de robots. (soms is het net alsof 2 grote hopen ijzer met elkaar aan het vechten zijn)

7/10


Ex-Drummer:

Gestoorde film, meer kan ik er niet over zeggen.

7/10

Supermariobros


McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

The Simpsons the movie

Schitterende momenten, goed gelachen en een redelijk verhaal.
Maar ook mij verveelde hij tussendoor wel tweemaal dat ik iets had van komaannnnnn ... .

Maar het begin met Ralph, het einde met de nerd met 4j filmschool en de kleine details (dat over de afgrond waar Homer vroeger in duikelde met een skatebord dat hij erover ging en dat den ambulance er nog stond) maakten hem toch wel écht de moeite.
Zaterdag hadden we de achterste rij in Kinepolis Hasselt gereserveerd voor ons, tot spijt van de andere mensen voor ons  ;)

Iemand enig idee waar sampels en the liedjes te vinden zijn? Kwestie om met 'the pig' mensen te kunnen ambeteren...  :)

Eric


Eric

Harry potter, order of the phoenix ****
Deze potter volgt het best het boek


Hamilton MASTER

Ik vond niet dat hij het boek volgde eigenlijk...

Ik heb de vergelijking niet gemaakt met de vorige boeken en films maar er zijn toch veel stukken die anders zijn of zelfs zijn weggelaten.


Mijn laatste films:
Harry Potter: ****
The Simpsons: **** en 1/3
Ratatouille: **** en 1/2

Die laatste een heel goede film die wat traag op gang komt maar mij heel goed heeft bekoord.



Supermariobros


Jasper

Citaat van: Hamilton MASTER op 06 augustus 2007 - 01:47:16
Ik vond niet dat hij het boek volgde eigenlijk...

Ik heb de vergelijking niet gemaakt met de vorige boeken en films maar er zijn toch veel stukken die anders zijn of zelfs zijn weggelaten.

Dat is logisch als je een boek van 960 bladzijden (wel klein formaat van papier) in een film van minder dan 2 uur moet gieten... Maar goed, ik heb onlangs de derde film gezien en vond het ergerlijk hoe het verhaal daar weinig samenhang vertoonde en inderdaad grote stukken overgeslagen werden. De nieuwe film heb ik nog niet gezien, ik heb boek 5 bijna uit (nog een kleine 70 bladzijden, in English).

Supermariobros


Doefie

Citaat van: Racerke007 op 30 juli 2007 - 16:19:49Iemand enig idee waar sampels en the liedjes te vinden zijn? Kwestie om met 'the pig' mensen te kunnen ambeteren...  :)

Heb ik hierthuis liggen, in twee versies (een die Homer zelf zingt en eentje die op het einde van de film wordt gespeeld tijdens de credits).

Racerke007

CitaatHeb ik hierthuis liggen
Interessant!! Maar midden volgende week zie ik mijn normale 'supplier' en ik heb het reeds aan hem gevraagd. Als hij mij niet volledig kan bekoren dan geef ik je een seintje! En anders een volgende keer ...  ;)

Supermariobros