Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Martin


The World's Fastest Indian

Avontuur / drama met Anthony Hopkins, Bruce Greenwood en Diane Ladd.

***1/2

Martin



Een van de slechtste films die ik ooit heb gezien.

0,0 sterren, zelfs geen 1/2 voor de moeite.

Eric

Citaat van: Martin op 07 januari 2007 - 10:04:53


Een van de slechtste films die ik ooit heb gezien.

0,0 sterren, zelfs geen 1/2 voor de moeite.

had je kunnen verwachten met zo een acteur...hetzelfde als naar een film kijken met J.C. Van Damme of Steven Segal....waste of time and money

razzle_dazzle

Rocky Balboa

*****

Een waardig afscheid van deze fictieve held. Toen ik enkele maanden geleden het nieuws vernam dat Stallone nog een Rocky ging maken, vreesde ik een beetje voor een nieuwe blunder in Stallones carriere, maar net zoals in de jaren 70 en 80 schittert The Italian Stallion in de huid van de bokslegende.

Wat me wel belangrijk lijkt, is dat je minstens een van de voorgaande Rockyfilms gezien moet hebben, aangezien er vrij vaak met flashbacks wordt gewerkt (maar dat lijkt me quasi onmogelijk...tenzij je na 1995 geboren bent...).

Martin

Ik heb nog nooit een Rockyfilm gezien omdat a, ik niet van boksen hou en b, al helemaal niet van Stallone.

FerrariMan

#815
Citaat van: Razzle_dazzle op 09 januari 2007 - 16:27:51
Rocky Balboa

*****

Een waardig afscheid van deze fictieve held. Toen ik enkele maanden geleden het nieuws vernam dat Stallone nog een Rocky ging maken, vreesde ik een beetje voor een nieuwe blunder in Stallones carriere, maar net zoals in de jaren 70 en 80 schittert The Italian Stallion in de huid van de bokslegende.

Wat me wel belangrijk lijkt, is dat je minstens een van de voorgaande Rockyfilms gezien moet hebben, aangezien er vrij vaak met flashbacks wordt gewerkt (maar dat lijkt me quasi onmogelijk...tenzij je na 1995 geboren bent...).
Inderdaad, Stallone bewijst zijn punt dat hij niet te oud is om nog eens te schitteren. Geweldig script, geweldige acteurs. Je hebt ook best alle voorgaande films gezien om echt meegetrokken te worden in het verhaal. Het geeft alles veel veel meer betekenis.
Eén van de beste momenten is de conversatie met Paulie, over 'that beast inside me' waar Stallone een geweldige acteerprestatie neerzet. Daar kreeg ik toch enorm kippenvel van.
Ook het einde zit super in elkaar, met het gedeelte in de laatste ronde waar hij in gedachten tegen zichzelf praat, er is weinig cliché aan.

Rocky Balboa is geen film over boksen, het is een film over een bokser.

Ga ik zeker een aantal keren in de zalen zien.

Eric

Reservoir dogs, schitterende film ****


McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

janke

Een Walt Dinsney film met de kinderen
Bioscoop
Kinderen****
Ik * sorry.
Some things are too important to be left in the past.

dj Peter

#819
Gisteren op tv



Martin


Supermariobros


Racegirl

Citaat van: Eric op 10 januari 2007 - 20:58:44
Reservoir dogs, schitterende film ****




Voor mij de beste film allertijde, en beste soundtrack! Gewoon subliem!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

supersteven

let the sunshine shine in your heart