Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Martin


McChouffe

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest *****

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros



Zeer goede film vor wie van horror houdt. ****

The REAL BUTTON Freak

The Cube II, Hypercube

best aardige film, de eerste was wel intenser. **1/2

razzle_dazzle

Van Hostel had ik toch veel meer verwacht hoor. De film werd aangekondigd als het meest choquerende schouwspel ooit, maar die reputatie heeft ze toch nooit waar kunnen maken. Die reputatie heeft de film trouwens te danken aan de naam Tarantino, terwijl Tarantino hij slechts een geldbijdrage aan de film heeft gegeven. De eigenlijke producer was Eli Roth (van Cabin fever) maar wie kent die kerel nu?

De film begint als een flauw afkooksel van Eurotrip, waarin alle clichés over Europa en z'n goedkope vrouwen worden aangehaald. Daarna wordt de film iets interessanter door de ontvoeringen en de gebeurtenissen die daaraan vasthangen, maar toch helemaal niet het meest choquerende schouwspel ooit. Het enige wat deze film onderscheidt  van andere Amerikaanse horrorfilms is dat Eli Roth zijn camera net iets langer laat draaien m.a.w. net iets meer bloed en ingewanden krijg je te zien...Alleen vrees ik dat de Japanners eens hard zouden lachen als ze dit soort horror zouden zien  :).

Geef mij dan maar The Descent



Die krijgt ****


Doefie

Citaat van: Martin op 18 augustus 2006 - 01:46:54
Ik mis de *****.

** 1/2 . Het dialect vind 'k wel leuk :)

Citaat van: Jasper op 18 augustus 2006 - 18:01:31


*** 1/2

- No, no ! This is a bad cookie. Baaad cookie !
* But I wanted that cookie :(

;D :D

Supermariobros

#712
Citaat van: Razzle_dazzle op 18 augustus 2006 - 12:37:07
Van Hostel had ik toch veel meer verwacht hoor. De film werd aangekondigd als het meest choquerende schouwspel ooit, maar die reputatie heeft ze toch nooit waar kunnen maken. Die reputatie heeft de film trouwens te danken aan de naam Tarantino, terwijl Tarantino hij slechts een geldbijdrage aan de film heeft gegeven. De eigenlijke producer was Eli Roth (van Cabin fever) maar wie kent die kerel nu?

De film begint als een flauw afkooksel van Eurotrip, waarin alle clichés over Europa en z'n goedkope vrouwen worden aangehaald. Daarna wordt de film iets interessanter door de ontvoeringen en de gebeurtenissen die daaraan vasthangen, maar toch helemaal niet het meest choquerende schouwspel ooit. Het enige wat deze film onderscheidt  van andere Amerikaanse horrorfilms is dat Eli Roth zijn camera net iets langer laat draaien m.a.w. net iets meer bloed en ingewanden krijg je te zien...Alleen vrees ik dat de Japanners eens hard zouden lachen als ze dit soort horror zouden zien  :).

Geef mij dan maar The Descent



Die krijgt ****


Ik vond Hostel toch zijn **** waard, we mogen vooral het eerste deel niet vergeten hé.  :D ;)

Is ook wel toevallig, maar gisteren zag ik The descent. Inderdaad, goede film ook die van mij **** 1/2 krijgt.

Supermariobros


Martin



Met Harrison Ford en James Earl Jones.
Geweldige film.
****

Martin



Jammer genoeg een Franse film en daar hou ik niet van.

*

Martin

Gisteravond gezien.


The Missing

Een vreemde maar waanzinnig goede western van Ron Howard.
Howard staat bekend om zijn eigenzinnige films.

Deze topper is met Tommy Lee Jones en Cate Blanchett.
Dit is een film die je zeker moet zien.

*****

The REAL BUTTON Freak

The Passion of the Christ, fantastiche film ook al ben je niet gelovig *****

Eric

Memoires of a geisha, schitterende film...alleen spijtig dat ze Engels spreken
****


Hamilton MASTER

Flight 93 ****



Je raakt erg dicht betrokken bij de actie. Je weet hoe het gaat aflopen maar het is briljant hoe er een hommage wordt gebracht aan de passagiers en hun familie.

Er zijn natuurlijk zaken die niet 100% correct zijn, maar als het een niet waargebeurd verhaal zou zijn, zou dit echt een nieuwe hit zijn.
Mooie film, moet je gezien hebben.