Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Martin

#555
Sniper

Goede film met de onderschatte acteur Tom Berenger en Billy Zane.
'One shot... One kill'

****



Jasper

Minority Report. Eerste keer dat ik hem gezien heb. ****

daan


razzle_dazzle


McChouffe

Ice Age 2: The Meltdown

Schitterend!! *****

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Het nieuws van 01u00 - StuBru


*sorry, foute topic*


;)

daan


The REAL BUTTON Freak



Fantastiche Spaghetti Western met een bere sterke Eastwood in de rol van Monco.

toch wel vier sterren waard.

Doefie

The 13th warrior ... ***

Is wel een leuke film om af en toe eens te zien :)

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 07 april 2006 - 22:32:10
The 13th warrior ... ***

Is wel een leuke film om af en toe eens te zien :)

Ik ben er naar beginnen kijken, maar het kwam zeer traag op gang. En het taaltje dat de Noormannen spraken klonk zelfs niet naar een Scandinavische taal. En opeens na een zéér trage scene beginnen ze allemaal amerikaans te spreken...  ::) ::)

Ik heb daarna nog naar Spy Hard gekenen, dat was pas echte kolder! :)

En daarna ben ik naar de fuif in de Basement gegaan en heb me daar goed geamuseerd!!!  8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Ik heb nog gevraagd of je daar was, maar het antwoord was helas negatief. Daarvoor doe ik speciaal m'n McLarenpetje aan....  :P

Supermariobros

Flodder (vannacht op vrt) *****

Ma Flodder: Viespuik, blijf van je zuster af. Leuk zo'n feestje, alleen jammer dat er zo veel rommel is. Tatjana: Buurman, wat doet u nou?  :D


daan

Green Street Hooligans

**** 1/2

Echt een superfilm :)

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 08 april 2006 - 02:48:22
Citaat van: Doefie op 07 april 2006 - 22:32:10
The 13th warrior ... ***

Is wel een leuke film om af en toe eens te zien :)

Ik ben er naar beginnen kijken, maar het kwam zeer traag op gang. En het taaltje dat de Noormannen spraken klonk zelfs niet naar een Scandinavische taal. En opeens na een zéér trage scene beginnen ze allemaal amerikaans te spreken...  ::) ::)

Ik heb daarna nog naar Spy Hard gekenen, dat was pas echte kolder! :)

En daarna ben ik naar de fuif in de Basement gegaan en heb me daar goed geamuseerd!!!  8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Ik heb nog gevraagd of je daar was, maar het antwoord was helas negatief. Daarvoor doe ik speciaal m'n McLarenpetje aan....  :P

Zie he, altijd als ik er wél ben is er niks interessant, als ik dan eens niet kom mis ik zoveel ... ::) :( Kom anders eens op een gewone avond langs, de kans dat ik er dan zit is groter ;)

Martin

#568
The Jackal

Goede actiefilm met Bruce Willis, Richard Gere en Sidney Poitier.

****