Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Martin op 18 maart 2006 - 22:52:57
Citaat van: The REAL Freak op 18 maart 2006 - 15:19:18
Wazabi met Jean Reno.

Geef ook eens ***** sterren.

Liever niet, smaken verschillen en wat ik mischien geweldig vind, vind jij mischien abominabel.

Jasper

Net daarom is het leuk om sterren te geven. :P

Martin



Martin

Quiz Show

Met: John Turturro, Christopher McDonald en Ralph Fiennes.
Regie: Robert Redford.

Waargebeurd verhaal over een doorgestookte kaart tijden een quiz show, de deelnemers kregen van te voren de goede antwoorden.
Echt een een goeie film.

****1/2


schumi4ever


FerrariMan



razzle_dazzle

Citaat van: FerrariMan op 21 maart 2006 - 09:36:43
Hostel **

Al de tweede hier die slechts een matige beoordeling geeft. Ik verwacht(te) veel van de film, is ie dan werkelijk zo slecht??

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 23 maart 2006 - 21:02:38
Citaat van: FerrariMan op 21 maart 2006 - 09:36:43
Hostel **

Al de tweede hier die slechts een matige beoordeling geeft. Ik verwacht(te) veel van de film, is ie dan werkelijk zo slecht??
Niet slecht, maar dankzij de hype ga je (ik althans) met een hoge verwachting kijken. Kon hij bij mij niets van inlossen...

daan


Jasper

Driven vond ik echt een slechte film. Zwak verhaaltje, onrealistische toestanden in de race, slechte acteurprestaties. Van mij zou hij * 1/2 krijgen denk ik.

daan

Ja, ik vond hem ook tegenvallen. Maar hij was op het eind toch wel spannend, ook wel voorspelbaar maar toch een goed einde. Vandaar toch nog de 2,5 ster.

Supermariobros

Doom, gebaseerd op et spel Doom. * voor de moeite.

Martin

True Lies

Ik ben niet zo'n fan van gouveneur Schwarzenegger maar deze film is een uitzondering.
Samen met Jamie Lee Curtis is er een goede film neergezet. Die vrouw kan in mijn ogen niets fout doen. Lekker wijf. Grappige en spannende film.

***1/2