Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Secret Window met Johnny Depp, zeer onderhoudende film

daan

#376
Citaat van: Alan Blues op 24 januari 2006 - 17:27:15
Citaat van: Daan op 24 januari 2006 - 14:27:48
American History X, een goed verhaal zit er zeker in. Sommigen vinden hem te racistisch maar ik geef hem zeker ****

Ik heb die film toch begrepen als een grote aanklacht tegen het racisme.

Inderdaad wel een héél goeie film!

Ja, zo kan je hem ook zien. Maar ik heb het vooral over het beginstuk en het stuk dat die hem op de stoeprand legt, dat vinden sommigen veel te racistisch.

The REAL BUTTON Freak

gewoon, realiteit en je ziet het niet, je hoort het alleen meer. Net zoals de kettingzaag scene uit scarface.

daan

Citaat van: The REAL Freak op 24 januari 2006 - 17:37:48
gewoon, realiteit en je ziet het niet, je hoort het alleen meer. Net zoals de kettingzaag scene uit scarface.
Nee, sorry, ik doelde eigenlijk op Alan.

FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 24 januari 2006 - 17:37:48
gewoon, realiteit en je ziet het niet, je hoort het alleen meer. Net zoals de kettingzaag scene uit scarface.
Het geluid van die tanden op de stoep spookt nog altijd door mijn hoofd.

Mikacouli

JA, is echt geen mooi zicht dat  :-\
Dan schrijft zijn broer nog een boek met 'mein kampf'. Gestoorde kerels.
Beetje een dramatisch einde. Heb hem al een paar keer gezien, vind het een mooie film. Heb hem trouwens op DVD.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 24 januari 2006 - 19:21:16
Dan schrijft zijn broer nog een boek met 'mein kampf'.
Een opstel, geen boek.  ;)

daan

Citaat van: Mikacouli op 24 januari 2006 - 19:21:16
JA, is echt geen mooi zicht dat  :-\
Dan schrijft zijn broer nog een boek met 'mein kampf'. Gestoorde kerels.
Beetje een dramatisch einde. Heb hem al een paar keer gezien, vind het een mooie film. Heb hem trouwens op DVD.
Het is maar een film, niet té serieus nemen he ;) Ik heb hem ook op DVD en meerdere keren gezien.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 24 januari 2006 - 19:36:40
Citaat van: Mikacouli op 24 januari 2006 - 19:21:16
Dan schrijft zijn broer nog een boek met 'mein kampf'.
Een opstel, geen boek.  ;)

Oei ja, dat bedoelde ik. Verkeerd geformuleerd. Ik vraag me nu af waarom de directeur dat niet goed vond, hmmm ??? ;D ;D ;D

razzle_dazzle

Acteur Chris Penn dood aangetroffen

Chris Penn, de jongere broer van Oscar-winnaar Sean Penn, is dinsdag dood aangetroffen in zijn appartement in Santa Monica in Californië. De doodsoorzaak werd niet bekendgemaakt, maar het zou om een natuurlijke dood gaan.



Chris Penn (43) werd vooral bekend door bijrollen in cultfilms als Reservoir Dogs en True Romance. Ook speelde hij met Kevin Bacon in de dansfilm Footloose. Chris speelde ooit samen met Sean en hun moeder Eileen Ryan in de thriller At Close Range uit 1986. In 2004 leende hij zijn stem voor het game Grand Theft Auto: San Andreas.

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 25 januari 2006 - 11:15:57
Acteur Chris Penn dood aangetroffen

Chris Penn, de jongere broer van Oscar-winnaar Sean Penn, is dinsdag dood aangetroffen in zijn appartement in Santa Monica in Californië. De doodsoorzaak werd niet bekendgemaakt, maar het zou om een natuurlijke dood gaan.



Chris Penn (43) werd vooral bekend door bijrollen in cultfilms als Reservoir Dogs en True Romance. Ook speelde hij met Kevin Bacon in de dansfilm Footloose. Chris speelde ooit samen met Sean en hun moeder Eileen Ryan in de thriller At Close Range uit 1986. In 2004 leende hij zijn stem voor het game Grand Theft Auto: San Andreas.

En zijn rol in Best of the Best niet te vergeten. Spijtig...

The REAL BUTTON Freak

Lord of War, zeer goede film met Nicolas Cage.

Supermariobros


Supermariobros


Martin

Snake eyes

Een Brian De Palma film.
Met Nicolas Cage en Carla Gugino.

*1/2

De slechtste film van Cage die ik ooit gezien heb.