Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Martin

Kiss of Death

Misdaadfilm met David Caruso, Samuel L. Jackson en Nicolas Cage.
Cage is goed op dreef in deze film.
****1/2

Supermariobros

Snow walker (sterren kan ik nie geven want ben in slaap gevallen)

Juan Pablo

King Kong **************

Echt supervet!, diegene die hem ook gezien hebben: schrokken jullie ook zo toen die chick wegrende en er opeens zon arm voor haar in sloeg?  :o :o, ik schrok me de pleures  :-\ :-[

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Eric

Citaat van: Juan Pablo op 24 december 2005 - 10:25:14
King Kong **************

Echt supervet!, diegene die hem ook gezien hebben: schrokken jullie ook zo toen die chick wegrende en er opeens zon arm voor haar in sloeg?  :o :o, ik schrok me de pleures  :-\ :-[

nee  ;D

Scarface ****

FerrariMan

La vita è bella, super film. Bij mijn favorieten aller tijden.

Martin

#275
Mafioso Kill or be killed



Best wel een goede film met betrekkelijk onbekende acteurs.
Voor mij altans. Sal Mazzota, Leo Rossi en Jonny Williams.
Toch ***

Eric

coach Carter ****

het beste dat ik ooit zag van Samuel L. Jackson

Ferrari 2010

Citaat van: Juan Pablo op 24 december 2005 - 10:25:14
King Kong **************

Echt supervet!, diegene die hem ook gezien hebben: schrokken jullie ook zo toen die chick wegrende en er opeens zon arm voor haar in sloeg? :o :o, ik schrok me de pleures :-\ :-[
Héhé, ik heb hem nog nietb gezien, maar de film is naar 'tschijnt best wel goed.

Iemand van men klas de dag voordat hij me ne maat naar de cinema ging toen hij mij vroeg wa film hij kon gaan zien en ik antwoorde, me ne zwans, King Kong?: "Alles behalve diene film man!"
Vrijdagmorgen op school, wa film zijde gaan zien?: "King Kong, amai gast, die is echt wel goe" ;D ;D


En naar jouw mening is ie ook wel goed precies!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


Doefie

Shrek 1 en Austin Powers 2 gisterenavond op televisie ... die blijven goed  ;D

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2005 op 24 december 2005 - 21:21:25
Citaat van: Juan Pablo op 24 december 2005 - 10:25:14
King Kong **************

Echt supervet!, diegene die hem ook gezien hebben: schrokken jullie ook zo toen die chick wegrende en er opeens zon arm voor haar in sloeg? :o :o, ik schrok me de pleures :-\ :-[
Héhé, ik heb hem nog nietb gezien, maar de film is naar 'tschijnt best wel goed.

Iemand van men klas de dag voordat hij me ne maat naar de cinema ging toen hij mij vroeg wa film hij kon gaan zien en ik antwoorde, me ne zwans, King Kong?: "Alles behalve diene film man!"
Vrijdagmorgen op school, wa film zijde gaan zien?: "King Kong, amai gast, die is echt wel goe" ;D ;D


En naar jouw mening is ie ook wel goed precies!
Zo was ik ook en heb mijn mening moeten herzien. :)

Martin

Citaat van: Schumi 2005 op 24 december 2005 - 21:21:25
Citaat van: Juan Pablo op 24 december 2005 - 10:25:14
King Kong **************

Echt supervet!, diegene die hem ook gezien hebben: schrokken jullie ook zo toen die chick wegrende en er opeens zon arm voor haar in sloeg? :o :o, ik schrok me de pleures :-\ :-[
Héhé, ik heb hem nog nietb gezien, maar de film is naar 'tschijnt best wel goed.

Iemand van men klas de dag voordat hij me ne maat naar de cinema ging toen hij mij vroeg wa film hij kon gaan zien en ik antwoorde, me ne zwans, King Kong?: "Alles behalve diene film man!"
Vrijdagmorgen op school, wa film zijde gaan zien?: "King Kong, amai gast, die is echt wel goe" ;D ;D


En naar jouw mening is ie ook wel goed precies!

En nu in het Nederlands.
Snap ik het ook. ;)

Ferrari 2010

Dat is nu toch maar een klein beetje dialect hoor Martin, ik tel slechts 7 Nederlands niet-correcte woorden ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: Schumi 2005 op 26 december 2005 - 12:04:18
Dat is nu toch maar een klein beetje dialect hoor Martin, ik tel slechts 7 Nederlands niet-correcte woorden ;)

'me ne zwans' begrijp ik niet als Nederlander.
En daar draait het artikel om.

Ik tel meer dan zeven woorden, maar dit terzijde.

Jasper

Het artikel draait helemaal niet om "me ne zwans"... Me ne zwans betekent trouwens "met een zwans", "al zwansend". En zeg nu niet dat dat geen Nederlands is.