Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The REAL BUTTON Freak

El cid met Charlton Heston. Is zeker ni slecht (voor die tijd)

Supermariobros


The REAL BUTTON Freak

Cutting Class - B film met een heel jonge brad pitt

razzle_dazzle



Supermariobros

Citaat van: The REAL Freak op 07 november 2005 - 10:42:13
Jurassic Park III

Slechte film, een flop. De eerste was zeer goed, de tweede kon er nog door en de derde was goed voor de prullenbak.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Supermariobros op 07 november 2005 - 11:23:10
Citaat van: The REAL Freak op 07 november 2005 - 10:42:13
Jurassic Park III

Slechte film, een flop. De eerste was zeer goed, de tweede kon er nog door en de derde was goed voor de prullenbak.

Ik vond van niet. De eerste is goed, maar als je het boek hebt gelezen slaat de eerste dan weer tegen. The Lost World vind ik dan weer beter. Nu de derde is wel interessant om Sam Neil terug te zien als Alan Grant.

Ik ben trouwens ook benieuwd naar de 4de Juraasic Parc.

Mikacouli

Citaat van: The REAL Freak op 07 november 2005 - 11:29:28
Ik ben trouwens ook benieuwd naar de 4de Juraasic Parc.
Komt die er dan?
Ik hoop van wel, ik ben een groot liefhebber van de jurassic park films.
Ik vond ze alledrie wel goed eig, maar de eerste steekt er bovenuit. Mss omdat het toen wel iets nieuws was.


razzle_dazzle


Supermariobros


razzle_dazzle

Juist terug van de cinema, ben Revolver van Guy Ritchie gaan kijken. Best wel goed, maar naar het einde toe nogal complex om te volgen. Een aanrader voor mensen die van films zoals Pulp fiction en Snatch houden.


Defkes

The 40 year old virgin in de cinema gezien vanavond. Was niet slecht :).
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

Jasper

Het was bijna twee jaar geleden dat ik naar de cinema ben geweest, maar gisteren ben ik naar The Brothers Grimm gaan kijken. ***