Droomhuis Van Schumacher

Gestart door Alan Blues, 15 juli 2005 - 16:50:06

« vorige - volgende »

Alan Blues

Ik hoop daar toch foto's van te zien als het af is.
Klinkt indrukwekkend.  :o :o :o :o

Ferrari 2010

Ik ook, 1 miljard frangeskes  :o
En zo groot, en als er nu iemand gaat zeggen dat hij zen geld de deur uitsmijt: hij heeft wel de erkloosheid met 200 man laten dalen hé  ;) ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Sinister -D-

Die jongen weet van gekkigheid niet meer wat te doen met zijn geld :S ;)

Amateur

ik heb zo de indruk dat hij héél goed weet wat te doen met z'n geld. knappe 'baustelle'!
in Bild stond vorige week een foto van de werkzaamheden. ik zou ze graag voor de geïnteresseerden toevoegen, maar het lukt me niet.   :(

Eric

Citaat van: Schumi 2005 op 15 juli 2005 - 17:18:00
Ik ook, 1 miljard frangeskes  :o
En zo groot, en als er nu iemand gaat zeggen dat hij zen geld de deur uitsmijt: hij heeft wel de erkloosheid met 200 man laten dalen hé  ;) ;D ;D ;D ;D

ja maar wel tijdelijk he....  ;D

waarom zo een groot huis eigenlijk?  :o

Gaat hij doen zoals de Pfaffs misschien? Heel zijn familie bij hem laten intrekken?  ;D ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 18 juli 2005 - 17:11:05
Citaat van: Schumi 2005 op 15 juli 2005 - 17:18:00
Ik ook, 1 miljard frangeskes  :o
En zo groot, en als er nu iemand gaat zeggen dat hij zen geld de deur uitsmijt: hij heeft wel de erkloosheid met 200 man laten dalen hé  ;) ;D ;D ;D ;D

ja maar wel tijdelijk he....  ;D

waarom zo een groot huis eigenlijk?  :o

Gaat hij doen zoals de Pfaffs misschien? Heel zijn familie bij hem laten intrekken?  ;D ;)

Jah, tijdelijk, das waar, maar hoeveel % van de banen die onze regering creëert is niét tijdelijk? 10% ofzo?  :-\ En dan nog, hij kan ze nadien gebruiken als kuisman en tuinman enzo hé, zal heel wat onderhoud aan dat spel met reuzentuin zijn hoor  ;) ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.