Man van de race: Silverstone

Gestart door Ferrari 2010, 10 juli 2005 - 15:30:33

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Montoya
17 (56.7%)
Alonso
0 (0%)
Räikkönen (zo goed jasper?  ;))
11 (36.7%)
Fisichella
1 (3.3%)
Button
0 (0%)
M. Schumacher
0 (0%)
Barichello
0 (0%)
R. Schumacher
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Massa
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 23

Ferrari 2010

Wie heeft er volgens jouw de sterkste race gereden en is dus de man van de race?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Montoya, sterke start waardoor hij de race wint. Kon zich goed ontdoen van de (lichte) druk van Alonso. Ook Fernando en Raikkonen reden weer erg goed maar de start geeft voor mij de doorslag.

Jasper

Ik moet kiezen tussen de formidabele start van Montoya en zijn foutloze race, en de inhaalrace van Kimi. Maar Kimi heeft geraakte niet voorbij Schumi in heel de eerste stint, dus kies ik voor JPM.

The Iceman

Kimi Raikkonen. Weeral een fantastische inhaalrace gereden.

Mikacouli

Ik twijfel enorm maar heb toch voor Kimi gegaan aangezien zijn mooie inhaalrace

Supermariobros

Ik heb voor Montoya gestemd, perfecte start en foutloze race

RadioActiveMan

Kimi zijn strijd naar voren toe zal niet makkelijk zijn geweest maar geef mij deze race maar Montoya. Komt eindelijk op touren Al 3 goeie races na mekaar en eindelijk beloond voor die prestaties.

IVY440

Ik heb gekozen voor Montoya. Mooie start, foutloze race en iets meer geluk met de strategie.
Alonso kwam eigenlijk te laat binnen waardoor hij in het verkeer zat.
Raikkonen (met de nodige trema's) sterke race maar weerom die stomme motor die hem de titel nog gaat kosten.
Kloot van de race: Jarno Trulli die wederom enkele snelleren tegenhoudt (ook al in Magny-Cours)
Man van het seizoen blijft Kimi. Had al op kop van het WK kunnen staan zonder de pech die hij al gehad heeft (Imola, Nurburg, 2 keer motor)

Ferrari 2010

Ik sluit mij aan bij de helft van de stemmers van dit moment, met mij erbij vormt dat (tijdelijk) de meerderheid. Voor mij is het dus JPM.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Wie heeft er op Fisichella gestemd? Die hebben we de hele race niet gezien, is zelfs amper in beeld geweest... Heeft enkele plaatsen gewonnen bij de eerste pitstop en maakt dan een fout die hem een podiumplaats kost.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 13 juli 2005 - 18:04:49
Wie heeft er op Fisichella gestemd? Die hebben we de hele race niet gezien, is zelfs amper in beeld geweest... Heeft enkele plaatsen gewonnen bij de eerste pitstop en maakt dan een fout die hem een podiumplaats kost.

Tjah, wie heeft er vorige race op Schumacher gestemd? Iedereen heeft zijn eigen mening en eigen visie.

Jasper

Inderdaad, maar dat neemt niet weg dat ik graag bij iemands mening een uitleg hoor. ;)

Ferrari 2010

Net zoals er iemand op Massa heeft gestemd, maarjah, dat heb je met een poll zeker? Kzou ook liever hebben dat iedereen zen mening een beetje uitlegt. Ik bedoel daarmee niet verdedigen hé, gewoon zeggen waarom hij dat vindt. Je zou het moeten maken dat je kan zien wie op wat heeft gestemd en dat je een bericht moet plaatsen met waarom je he hebt gekozen eer je stm erbij wordt geteld  ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ha, de stem op Massa had ik nog niet gezien, ik denk dat die er daarstraks nog niet stond. Maar die kan ik ook niet begrijpen hoor, ik heb niets gezien van Massa dat ik tot nu heb onthouden dus zo speciaal zal ook hij wel neit gereden hebben zeker? Maar ik zou graag weten waarom Fisico en Massa elk een stem hebben gekregen.

Amateur

ik ben geen Montoya fan, daarom vind ik het moeilijk om het toe te geven, maar dit keer heb ik voor Montoya gestemd.  Kei van een start, foutloze race, strategie meesterlijk benut. 't mag dan al de eerste keer geweest zijn dit jaar dat hij zich laat opmerken, het was een topprestatie.