GP van Silverstone

Gestart door Mikacouli, 04 juli 2005 - 13:32:34

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 06 juli 2005 - 14:11:40
Citaat van: Snekuem op 06 juli 2005 - 13:03:51
Citaat van: Mikacouli op 05 juli 2005 - 20:37:46
Citaat van: Snekuem op 05 juli 2005 - 19:53:32
Citaat van: viperke82 op 05 juli 2005 - 12:46:31
[maar wel de ervaring en stuurmanskunst, en daar heeft MS nu eenmaal een groot voordeel mee.
Schumacher is niet de enige goede regenrijder, er zijn er nog anderen die goed met een auto in de regen overweg kunnen.

Waaronder Kimi. Remember indy in 2003?
Ok heidfeld schijnt goed overweg te kunnen in de regen. Maar het ziet er al naar uit dat het niet zal regenen dus ik zal er me niet te druk in maken.
Eerlijk gezegd zou ik nog wel eens zo'n race willen zien als in Donington 1993. Dan komen pas de "grote" piloten bovendrijven.

Jammer dat ze dan niet over dezelfde banden beschikken dus eigenlijk is het niet eerlijk en een vergelijking is te maken.
ach ja, alsof het nu met droog weer wel mogelijk is om een vergelijking te maken. Zit je ook met andere banden...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 06 juli 2005 - 14:23:13
Citaat van: Mikacouli op 06 juli 2005 - 14:11:40
Citaat van: Snekuem op 06 juli 2005 - 13:03:51
Citaat van: Mikacouli op 05 juli 2005 - 20:37:46
Citaat van: Snekuem op 05 juli 2005 - 19:53:32
Citaat van: viperke82 op 05 juli 2005 - 12:46:31
[maar wel de ervaring en stuurmanskunst, en daar heeft MS nu eenmaal een groot voordeel mee.
Schumacher is niet de enige goede regenrijder, er zijn er nog anderen die goed met een auto in de regen overweg kunnen.

Waaronder Kimi. Remember indy in 2003?
Ok heidfeld schijnt goed overweg te kunnen in de regen. Maar het ziet er al naar uit dat het niet zal regenen dus ik zal er me niet te druk in maken.
Eerlijk gezegd zou ik nog wel eens zo'n race willen zien als in Donington 1993. Dan komen pas de "grote" piloten bovendrijven.

Jammer dat ze dan niet over dezelfde banden beschikken dus eigenlijk is het niet eerlijk en een vergelijking is te maken.
ach ja, alsof het nu met droog weer wel mogelijk is om een vergelijking te maken. Zit je ook met andere banden...

Ja maar daar weten we dat er niet zoveel verschil tussen zit. Van de regenbanden weten we dat niet maar we zullen dit wel zien dit weekend. Er zal zeker wel regen vallen jammer genoeg  :-\

Jasper

Citaat van: viperke82 op 05 juli 2005 - 16:38:24
Citaat van: Jasper op 05 juli 2005 - 13:02:15
Precies of de pk's plots niet meer tellen in de regen. Je moet toch nog steeds een goede acceleratie en een hoge topsnelheid hebben, alleen moet je vroeger remmen en rustiger accelereren.

wel, je zegt het zelf, rustiger accelereren, dus minder pk's gebruiken.

en in de regen gaan ze echt niet een hoge topsnelheid hebben hoor.
Je zegt het zelf nu, MINDER pk's, eerst zei je dat de pk's NIETS meer uitmaken. ;)

razzle_dazzle

Het gaat regenen zeg ik u.

Schumi2005 en ik zijn niet voor niks al dagenlang de regendans aan het doen hoor  ;).


Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 06 juli 2005 - 16:03:01
Het gaat regenen zeg ik u.

Schumi2005 en ik zijn niet voor niks al dagenlang de regendans aan het doen hoor  ;).


shhhhhhhhhhht, moet jij nu echt verklappen dat ik daar aan meedoe, en dan og met foto en al  >:( ;D ;D ;D ;D ;)
Maar het heeft effect, hier althans, misschien trekken we beter nu snel naar Silverstone Razzle. Boek jij de tickets?  ;) ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli


Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 06 juli 2005 - 18:03:53
Citaat van: Schumi 2005 op 06 juli 2005 - 17:55:37
Boek jij de tickets?  ;) ;D ;D ;D

Dan moet jij ze maar betalen  ;D ;D ;D
Eeeeuh, bij mij geld de regel, wie boekt betaald!  ;)
Voor dat Razzle het verkeerd opvat, dat van dat boeken was een grapje. je mag altijd, en ik zal wel meegaan, maar het geld zal je elders moeten vinden  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Hoe zit het met de GP na de aanslagen van deze ochtend?
Al nieuws?

Jasper

We zullen het eens uitzoeken voor jou sé. ;)

RadioActiveMan

Heb de tekst bij het nieuws al gelezen.
Ge weet nooit hé.  ;)

DerMika

Hopelijk is het nu gedaan en gaan ze de GP ook niet "opblazen"...

Zou er veel volk durven komen?
The Dude abides

Jasper

Hehe, stel je voor dat niemand durft te komen ;D

Ferrari 2010

Nu maar hopen dat onze naaktloper maar niet met het excuus afkomt dat hij gewond is door de aanslag  >:( ;)
Kdenk niet dat het veel invloed zal hebben, trouwens, daar treffen ze het land zelf niet echt mee, daar treffen ze voor de helft buitenlanders mee...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

McLaren is ijzersterk en heeft veel potentieel als ze zachte banden en weinig benzine nemen, Toyota is het tweede team en Renault zakt een beetje weg. Dat zijn de conclusies na de twee trainingen van vandaag. Zonder pech eindigt McLaren zondag op 1 en 2 en vervolledigt een Toyota het podium.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 08 juli 2005 - 16:23:20
McLaren is ijzersterk en heeft veel potentieel als ze zachte banden en weinig benzine nemen, Toyota is het tweede team en Renault zakt een beetje weg. Dat zijn de conclusies na de twee trainingen van vandaag. Zonder pech eindigt McLaren zondag op 1 en 2 en vervolledigt een Toyota het podium.

Ja idd, McLaren is sterk bezig zoals verwacht eigenlijk.
Toyota verbaast me ook niet want ze deden het hier ook nog redelijk goed vorig jaar volgens ik me goed herrinner.
Tja Renault, die deden het hier totaal niet goed vorig jaar en blijkbaar zal het dit jaar ook niet worden. Maar van Button verwacht ik ook nog wel wat, hij was allesinds goed op dreef vandaag. Volgens mij testte McLaren zelfs met veel benzine want het kan niet dat ze op bijna 2 seconden volgend van hun testrijder. Hij mag dan nog minder benzine mee hebben, toch kunnen ze veel sneller volgens mij. Ik denk dat ze het nog niet willen tonen, die sterke 'pace' van hen.
Morgen weten we meer :)