GP van Frankrijk

Gestart door Tim C, 26 juni 2005 - 12:55:18

« vorige - volgende »

Tim C

Omdat er maar zoveel te zeggen valt over de USGP, dat nog niet gezegd is...

Jasper

Het is allemaal de schuld van Michelin ;D ;D ;) ;)

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 26 juni 2005 - 13:01:54
Het is allemaal de schuld van Michelin ;D ;D ;) ;)

'k Denk dat we vertrokken zijn met die zin voor een tijdje  :D ;D

Eric


Supermariobros


Mikacouli

Om eens te beginnen over Frankrijk. Het wordt een gevecht tussen McLaren en Renault.
Ferrari behaalde enkel punten met veel geluk en met iemand anders ongeluk. Niet op pure snelheid.
McLaren zal heel snel zijn, en ik denk dat het een mooi gevecht zal zijn tussen hen en Renault gedurende het hele weekend.
Ferrari kan mss met veel geluk een podium halen maar ik zie button voor hen eindigen. Ook williams zal met hun nieuwe aërodynamische element veel sterker voor de dag komen. Alles duid op een mooi weekend en hopelijk kent Alonso ongeluk zodat het kampioenschap enkel nog mooier wordt. Ik denk zelfs dat JPM hem zal willen bewijzen en gaat voor de overwinning, anders is die voor Kimi 8)

Ferrari 2010

En nu de mijne:
McLaren is wederom sterk, en Renault moet, hoewel het verschil niet groot is, onderdoen voor de Mac's. Ferrari is nog een eindje naar achetern te vinden, rond plaats 8. 2de vrije traininge: Ferrari komt dichter, en zitten rond plaats 5. Voor de kwli op zaterdag valt te zien dat Ferrari de Renaults zonder problemen kan bijhouden. Ze kwalificeren zich op een respectievelijk 3de en 5de plaats. Tijdens de race blijven ze een tijd achter de Renaults hangen, die ondanks een knalstart geen plaatsen zijn opgeschoven vanwege de drukte in de eerste bocht. Na 5 laps begint het pas echt, Schumacher, 3de, rijdt het gat van 5s met alonso ronde voor ronde met een seconde dicht en in lap 13 is het dan zover. MS haalt FA in, niet veel later haalt Rubens, 5de JF, 4de in. Terwijl MS probeert het gat met de Mac's te stabiliseren maakt JPM een klein stuurfoutje en MS komt tot op geen seconde van JPM. Ondertussen is ook RB FA voorbij. JPM pit eerst, 2 ronden van elk 1 seconde sneller komt MS ook de pit in, maar komt door een lange stop net achter JPM terug de baan op. Uiteindelijk lukt zijn opzet in de 2de pitstop wel. Vanaf dan blijft het vrij rustig, MS blijft op gelijke afstand van KR, zo een 5s. Plaats 1 en 2 zijn bijgevolg bezet. Ondertussen zit RB in de achtervleugel van JPM te porren, en na een onoplettendheid van JPM komt RB naast hem het rechte stuk op. Op het einde van dat rechte stuk zit JPM aan de binnen kant, maar doordat RB erg vroeg remt en JPM van plan was laat te remmen zit JPM niet echt aan de binnenkant van de bocht. RB gaat hem langs binnen voorbij, en kan hem vervolgens, mits wat kleine duels omdat JPM uiteindelijk nog wat sneller lijkt (RB moet opletten met zen motor). Maar toch:

                                  Kimi Raikonnen
Michael Schumacher
                                                             Rubens Barichello
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

DerMika

Ik denk dat Montoya wel eens goed kan presteren, als hij zijn hoofd erbij houdt tenminste!
The Dude abides

supersteven

Mijn pronostiek is:
1 Micheal Schumacher
2 Jarno Trulli
3 Jacques Villeneuve
let the sunshine shine in your heart

The Iceman

Schumacher aan de winst ??? Even serieus zijn hé jongens. Alleen eventueel bij regenweer of wanneer de Michelin bandjes exploderen tijdens de trainingen maakt hij een kans op de overwinning, anders mag hij blij zijn dat hij het podium haalt !  :)
Mclaren ijzersterk ( tijdens mijn bezoek aan het Mclaren technology centre afgelopen zaterdag wist men mij te vertellen dat Kimi een nieuwe motorupdate krijgt van Mercedes, Monty moet nog één race verder met de oude motor ) gevolgd door Renault.

Jasper

Schumi aan winst, én geen enkele McLaren of Renault op het podium, sterk sterk...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 27 juni 2005 - 21:06:46
Schumi aan winst, én geen enkele McLaren of Renault op het podium, sterk sterk...
Supersteven ziet een nieuwe Europa-race tegemoet  ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Even tussendoor, de moeite niet om een nieuw topic te openen. Op Pitpass gelezen:

CitaatWe are indebted to Colum Lewis, from Dublin, who tells us the (true) story of a three-year-old F1 fan of his acquaintance who has difficulty pronouncing the names of some of the current crop.

Apparently, a certain McLaren driver is called 'One Problem Montoya'.

Priceless... and it sure beats 'Monster'.

Inderdaad priceless ;D ;D

Roel

Citaat van: Snekuem op 27 juni 2005 - 17:04:01
Schumacher aan de winst ??? Even serieus zijn hé jongens. Alleen eventueel bij regenweer of wanneer de Michelin bandjes exploderen tijdens de trainingen maakt hij een kans op de overwinning, anders mag hij blij zijn dat hij het podium haalt !  :)
Mclaren ijzersterk ( tijdens mijn bezoek aan het Mclaren technology centre afgelopen zaterdag wist men mij te vertellen dat Kimi een nieuwe motorupdate krijgt van Mercedes, Monty moet nog één race verder met de oude motor ) gevolgd door Renault.


In het Paragon geweest? SUPER?! Hoe geraak je daar binnen man?
God save Mclaren

Jasper

Hij is TeamMcLaren-lid alleszins, misschien vandaar?