GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

Supermariobros

Net een GP achter de rug en de volgende staat al voor de deur, alles wat jullie kwijt willen over de Amerikaanse GP kunnen jullie hier neerpennen.

Voorspellingen, discussie's, het kan hier allemaal op het populairste forum van het land   :)

Juan Pablo

mooie speech,

kanshebbers voor 'le GP du l'america' lijken mij zoals wel vaker dit jaar: Renault en Mclaren
ferrari en williams en BAR zullen wel om indien mogelijk een overige podiumplaats op de eisen
aangezien  fisi en monty altijd de lul zijn.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

supersteven

mijn pronostiek is
1 micheal schumacher
2 juan pablo montoya
3 felipe massa
let the sunshine shine in your heart

Alan Blues

Mijn pronostiek:

1. Kimi
2. Fernando
3. Juan-Pablo

En voor alle duidelijkheid: Het is de schuld van Schumacher! ;)

Bjorn

McLaren is hier inderdaad al meermaals snel geweest. Ware het niet dat die motor ook sterk afziet...  ::)

1. Kimi
2. JP
3. Fisichella

De eerste dubbel voor McLaren én Alonso die gewoonweg zot wordt van muren rondom een circuit!  ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

JPM
Kimi
Fisi

McLaren is hier elk jaar sterk en had ook gewonnen indien het niet begon te regenen in 2003. Ook gaan Kimi en JPM hier altijd goed dus het wordt een mooi weekend denk ik.
Renault zal niet veel trager zijn dan McLaren maar ze zullen toch het onderspit moeten delven denk ik.

Ferrari zal dezelfde snelheid hebben of in Canada maar deze keer zal het niet zoveel geluk kennen. Een strijd om die 5de plaats denk ik.

Wat ben ik jaloers op mn broers want die bevinden zich nu rond Indianapolis en ze gingen hoogstwaarschijnlijk naar de race gaan kijken  :-\ En ik zit hier  :(

Roel

Moeten ze nog met de motor van vorig weekend rijden?

In ieder geval gaan Kimi en JPM vliegen, Fissi heeft eindelijk de snelste en betrouwbare Renault, dan komen Button, Alonso en Rubens Barrichello die sneller is dan MS.
God save Mclaren

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 14 juni 2005 - 18:05:36
Wat ben ik jaloers op mn broers want die bevinden zich nu rond Indianapolis en ze gingen hoogstwaarschijnlijk naar de race gaan kijken  :-\ En ik zit hier  :(
Ik was vorig jaar begonnen met het plannen van een bezoek aan de double header (Canada en VS) maar helaas, de scholingl heeft voorang

FerrariMan

Race:

1. Michael Schumacher
2. Rubens Barrichello
3. J. Villeneuve

En er komen geen Renault noch McLarens aan de finish.

(beeld eens in wat dat met de stand zou doen ;))

razzle_dazzle

Mclaren gaat dominant zijn, ik verwacht een 1-2 van de zilverpijlen. Een Ferrari of Bmw vervolledigt het podium.

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 14 juni 2005 - 19:31:53
Race:

1. Michael Schumacher
2. Rubens Barrichello
3. J. Villeneuve

En er komen geen Renault noch McLarens aan de finish.

(beeld eens in wat dat met de stand zou doen ;))

Dat lijkt me eerder wishful thinkin' dan realist zijn  ;)

Tim C

dat was de vraag niet he, maar met die stand is alles terug open en krijgen we een heerlijke tweede helft van het kampioenschap!

FerrariMan

Citaat van: Tim C op 14 juni 2005 - 20:10:44
dat was de vraag niet he, maar met die stand is alles terug open en krijgen we een heerlijke tweede helft van het kampioenschap!
Min het feit dat Ferrari meer dan waarschijnlijk de ontwikkeling van de F2005 gaat stopzetten. Uiteindelijk zal MS dan de titel van 2005 nemen met een oude roestbak  :)

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 14 juni 2005 - 20:14:40
Citaat van: Tim C op 14 juni 2005 - 20:10:44
dat was de vraag niet he, maar met die stand is alles terug open en krijgen we een heerlijke tweede helft van het kampioenschap!
Min het feit dat Ferrari meer dan waarschijnlijk de ontwikkeling van de F2005 gaat stopzetten. Uiteindelijk zal MS dan de titel van 2005 nemen met een oude roestbak  :)

Die oude roestbak mogen ze dan gerust op mn oprit komen zetten  ;D ;D ;D

The Iceman

Mclaren dominant. Montoya ziet nu het verschil tussen groen en rood en wordt tweede achter een ontketende Raikkonen die zijn vierde zege behaalt van het seizoen. Renault valt wederom uit en Kimi pakt nog eens 10 punten terug op Alonso. Verwacht wel een sterk Williams BMW en Toyota op de Brickyard. En BAR kan ook niet pech blijven hebben ( al staan er voor Jenson genoeg muren rond die oval  ;D ;D ;D ). Red Bull met 30 Hp extra ???? Als er vele uitvallers zijn kan David wederom enkele puntjes meepakken misschien. Ben allleen eens benieuwd voor Ferrari. Op één week tijd zal er niet veel progressie te merken zijn bij de roden vrees ik.