Hoe lang nog voor Villeneuve?

Gestart door FerrariMan, 09 juni 2005 - 13:52:00

« vorige - volgende »

Hoe lang blijft JV nog bij Sauber

Canada of USGP ligt hij buiten
1 (4.3%)
Na de GP van Frankrijk 2005 (Jasper ;))
2 (8.7%)
Later in het seizoen 2005
5 (21.7%)
Na dit seizoen (ook 2005 Jasper)
5 (21.7%)
Hij mag blijven
10 (43.5%)

Totaal aantal stemmen: 17

The Iceman

Ik heb er eerlijk gezegd geen goed oog in en vrees dat de Canadees aan één van zijn laatste GP's bezig is.  :'( :'( :'(

Jasper

Citaat van: Doefie op 11 juni 2005 - 11:11:42
Citaat van: Jasper op 10 juni 2005 - 20:27:19
Citaat van: Mr Madpig op 10 juni 2005 - 11:33:33
Ik snap niet waarom er zoveel kritiek is op Vileneuve. Hij is net zo snel als Massa en die rijd al langer voor het team dus die is al meer gewend bij dat team. Dus Villeneuve is helemaal niet slecht bezig. Zoals JV al heeft gezegt de auto is gewoon nog te langzaam. Dus als het aan mij ligt (en ik ben een grote JV fan :)) rijd hij er nog een hele tijd.
Welke sport is dat waar jij naar kijkt?

Villeneuve ís even snel als Massa. Alleen mist hij het vertrouwen in de wagen, maar het zijn de uiteindelijke races die tellen en niet de trainingen/kwalificaties he. Nogmaals, beste voorbeeld is San Marino dit seizoen. Villeneuve rijdt met enorm veel vertrouwen rond en finisht 6de (4de uiteindelijk na de diskwalificatie's). Massa eindigde toen 10de ofzo. In Monaco reed hij ook met vertrouwen rond en kon Massa makkelijk volgen. De rest van het seizoen vertrouwd hij de wagen niet echt, en Massa wel.
Toch gek dat een wereldkampioen zich niet kan aanpassen aan een wagen, nee? Hij kan sinds januari testen met de Sauber, dat is al een half jaar geleden. Je noemt twee races waarin Villeneuve sneller was, in al de rest was hij trager. Niet echt indrukwekkend lijkt me...

Doefie

Ha, waar zitten ze nu he  :D

Momenteel Villeneuve P7, Massa P10 met 0.6 seconden verschil...

Jasper

Nog altijd maar een kwali, maar wel een zeer sterke prestatie van Villie!

The Iceman

Citaat van: Doefie op 11 juni 2005 - 19:39:56
Ha, waar zitten ze nu he  :D

Momenteel Villeneuve P7, Massa P10 met 0.6 seconden verschil...
Foutloze ronde van de Canadees. Ben blij dat hij de critici de mond sneert en sneller is dan Massa. Hopelijk kan hij dit resultaat morgen bevestigen tijdens de race en zo terug wat krediet opbouwen bij Peter Sauber.  :)

Jasper

Ik denk dat hij met één snelle ronde niet veel critici de mond gaat 'sneren' hoor...

Doefie

Hij laat in elk geval zien dat hij ook nog snel kan zijn, in tegenstelling tot wat veel mensen beweren ... ;)

Tim C

Citaat van: Doefie op 11 juni 2005 - 19:39:56
Ha, waar zitten ze nu he  :D

Momenteel Villeneuve P7, Massa P10 met 0.6 seconden verschil...
Het staat momenteel nog altijd 1-7 in zijn nadeel...

Maar het seizoen is nog lang zoals ze bij Ferrari zeggen

Raikkonen MASTER

Massa 4de, Villeneuve 9de...

Ik had hem graag bij McLaren zien rijden ipv Coulthard. Maar ze kochten Montoya al vrij vroeg aan en daar ging mijn droom. ;)

McChouffe

Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 20:34:58
Ik denk dat hij met één snelle ronde niet veel critici de mond gaat 'sneren' hoor...

En met dit resultaat t.o.v. zijn teamgenoot al helemaal niet  :-\

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: WebMachine op 12 juni 2005 - 21:22:32
Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 20:34:58
Ik denk dat hij met één snelle ronde niet veel critici de mond gaat 'sneren' hoor...

En met dit resultaat t.o.v. zijn teamgenoot al helemaal niet  :-\
:)

Raikkonen MASTER

Citaat van: BenedictusXVII op 12 juni 2005 - 21:24:41
Citaat van: WebMachine op 12 juni 2005 - 21:22:32
Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 20:34:58
Ik denk dat hij met één snelle ronde niet veel critici de mond gaat 'sneren' hoor...

En met dit resultaat t.o.v. zijn teamgenoot al helemaal niet  :-\
:)

Als je nog geen Forum God was, zou ik zeggen: status-hunter  :P

Mooie quote dus.. :P

Ik denk dat Villeneuve is zoals Nicolas Anelka dit is in het voetbal.
Enfant terrible, bij beste teams gereden en nu proberen om het bij de kleine teams ook waar te maken.
Maar zoals Anelka (nu bij Fenerbahce) denk ik dat Villeneuve altijd wel ergens terecht kan. Als hij zijn looneisen een beetje aanpast toch.

FerrariMan

#27
Citaat van: Raikkonen MASTER op 12 juni 2005 - 21:30:41
Citaat van: BenedictusXVII op 12 juni 2005 - 21:24:41
Citaat van: WebMachine op 12 juni 2005 - 21:22:32
Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 20:34:58
Ik denk dat hij met één snelle ronde niet veel critici de mond gaat 'sneren' hoor...

En met dit resultaat t.o.v. zijn teamgenoot al helemaal niet  :-\
:)

Als je nog geen Forum God was, zou ik zeggen: status-hunter  :P

Mooie quote dus.. :P

Ik denk dat Villeneuve is zoals Nicolas Anelka dit is in het voetbal.
Enfant terrible, bij beste teams gereden en nu proberen om het bij de kleine teams ook waar te maken.
Maar zoals Anelka (nu bij Fenerbahce) denk ik dat Villeneuve altijd wel ergens terecht kan. Als hij zijn looneisen een beetje aanpast toch.
status-hunter?

Indien je weer gaat beginnen met het tweewekelijkse 'bekritiseer iemand die regelmatig post' spelletje, 1 advies, via PM.

McChouffe

Citaat van: BenedictusXVII op 12 juni 2005 - 21:38:22
status-hunter?

Indien je weer gaat beginnen met het tweewekelijkse 'bekritiseer iemand die regelmatig post' spelletje, 1 advies, via PM.
Citaat

't Was maar een grapje van RM denk ik  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: WebMachine op 12 juni 2005 - 21:58:20
Citaat van: BenedictusXVII op 12 juni 2005 - 21:38:22
status-hunter?

Indien je weer gaat beginnen met het tweewekelijkse 'bekritiseer iemand die regelmatig post' spelletje, 1 advies, via PM.
Citaat

't Was maar een grapje van RM denk ik  ;)
In dat geval heb ik er geen probleem mee maar gezien er geen  :) of  ;) bij stond, kan ik dat niet rieken. ;)

Maar bon, het ging hier over JV.