Examens...

Gestart door Racegirl, 01 juni 2005 - 23:13:24

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Citaat van: Supermariobros op 13 juni 2005 - 14:59:08
Citaat van: Raikkonen MASTER op 12 juni 2005 - 22:23:56
WHAAAAAAAAAAAAAA


M'n docent cardiologie mailt 2 dagen voor het examen een 70-tal vragen op waaruit 90% van het examen zal bestaan...
Een kwart van die vragen kan je oplossen aan de hand van de cursus... De andere drie kwart moet je gaan neuzen op internet naar een oplossing en dan nog zitten er in de multiple-choice zo weinig verschil in tussen de oplossingen dat het een hel wordt.

Iedereen van de klas mailt en smst en belt naar anderen om antwoorden te weten. Echt heel erg freaky, nog nooit meegemaakt...

Dit zou niet misstaan in de vreemd nieuws topic

Hij mailde vandaag terug dat hij een fout had gemaakt.
Hij had ons de uitgebreide versie doorgemaild, de versie die normaal gezien voor Geneeskunde bestemd was..
Maar hij zegt er niet bij welke vragen wegvallen of we eigenlijk zo'n dergelijke vragen krijgen.
Hij zegt er enkel bij dat hij vader is geworden van een dochter en dat dat mogelijk een goed effect heeft op zijn verbeter-stijl. Al zegt hij er onmiddellijk bij dat zijn humeur kan omslaan als hij een zware nacht heeft gehad en dat hij dus ook strenger kan verbeteren... Zucht...
O ja, hij zei ook nog: "jullie examen is toch al voorbij, ik hoop dat ik me aan de voorgehouden doelstellingen heb gehouden betreffende dit examen." Hij beseft dus kennelijk niet dat er nog 2 klassen examen hebben...  ::)

Racegirl

Al 1 examen gedaan!

We beginnen af te tellen  ;)

Woensdag examen economie! 8)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Vandaag Engels, tussen 90 en 95% denk ik :D, traditioneel een gemakkelijk examen, altijd vragen zo uit de werkboek overgenomen. :)

Morgen bio en chemie, en dan is 't alleen nog frans, fysica, wiskunde en nederlands, en dan is 't gedaan. :)

Doefie

Citaat van: Jasper op 14 juni 2005 - 21:54:36
Vandaag Engels, tussen 90 en 95% denk ik :D, traditioneel een gemakkelijk examen, altijd vragen zo uit de werkboek overgenomen. :)

Morgen bio en chemie, en dan is 't alleen nog frans, fysica, wiskunde en nederlands, en dan is 't gedaan. :)

Chansaar. Ben al goed begonnen door een volledig uur te laat te komen in 't school vanochtend en dus maar de helft van de tijd gehad om mijn eerste examen in te vullen :( Biologie was dat dus, gelukkig is dat niet al te moeilijk. Mechanica daarentegen :-\

Morgen fysica en Engels, wordt dus alles op fysica zetten vandaag...

Jasper

Hehe, over de te laat komen heb ik ook nog wel een verhaal...

In de even jaren bij ons op school, heb je meestal maar vanaf 10.25u examen, met twee uitzonderingen: wiskunde dat een hele voormiddag inneemt, en aardrijkskunde en godsdienst die samen een hele voormiddag innemen. In het tweede jaar, tijdens het laatste trimester, hadden we zo op een donderdag om 10.25u Frans. Het voordeel aan zo laat examen hebben, is dat je nog rustig de tijd kan nemen om nog eens de moeilijke definities te bekijken of zo. Voor Frans moest ik nog een verhaaltje lezen en grammatica nog eens bekijken kan ook geen kwaad. Daarom had ik de wekker om 8.00u gezet. Maar om 8 uur had ik nog geen zin om op te staan dus ik draai me om en denk: "ik blijf nog een kwartiertje liggen". Maar ik viel terug in slaap, en omdat de zon in mijn kamer begon te schijnen, ben ik terug wakker geworden. Ik keek op mijn klok, 10.00u!! Keek op m'n horloge, 't is toch donderdag vandaag he, 't is toch examen he? Ja dus. Ik rush uit m'n bed, kleren aan, fiets op (is een halfuur fietsen van hier tot aan school). Ik zal nog geen twee minuten op de fiets of ik realiseerde me dat ik mijn rugzak niet bij had. Ik terug, deur los doen, naar boven crossen, rugzak pakken, terug naar buiten. Dan zo snel mogelijk gereden, besefte ik te laat dat de gewone schoolpoorten niet meer open zouden staan, en ik op de veste rond Lier een vroegere afslag moest nemen. Ik dacht dat ik die afslag nog net zou kunnen nemen, dus ik remde voluit, waardoor m'n voorwiel wegschoof en ik tegen de grond lag. :D Om 10.45u was ik aan 't examen, 20 minuten te laat dus. :)

Raikkonen MASTER


Doefie

Citaat van: Jasper op 15 juni 2005 - 14:28:17
Hehe, over de te laat komen heb ik ook nog wel een verhaal...

In de even jaren bij ons op school, heb je meestal maar vanaf 10.25u examen, met twee uitzonderingen: wiskunde dat een hele voormiddag inneemt, en aardrijkskunde en godsdienst die samen een hele voormiddag innemen. In het tweede jaar, tijdens het laatste trimester, hadden we zo op een donderdag om 10.25u Frans. Het voordeel aan zo laat examen hebben, is dat je nog rustig de tijd kan nemen om nog eens de moeilijke definities te bekijken of zo. Voor Frans moest ik nog een verhaaltje lezen en grammatica nog eens bekijken kan ook geen kwaad. Daarom had ik de wekker om 8.00u gezet. Maar om 8 uur had ik nog geen zin om op te staan dus ik draai me om en denk: "ik blijf nog een kwartiertje liggen". Maar ik viel terug in slaap, en omdat de zon in mijn kamer begon te schijnen, ben ik terug wakker geworden. Ik keek op mijn klok, 10.00u!! Keek op m'n horloge, 't is toch donderdag vandaag he, 't is toch examen he? Ja dus. Ik rush uit m'n bed, kleren aan, fiets op (is een halfuur fietsen van hier tot aan school). Ik zal nog geen twee minuten op de fiets of ik realiseerde me dat ik mijn rugzak niet bij had. Ik terug, deur los doen, naar boven crossen, rugzak pakken, terug naar buiten. Dan zo snel mogelijk gereden, besefte ik te laat dat de gewone schoolpoorten niet meer open zouden staan, en ik op de veste rond Lier een vroegere afslag moest nemen. Ik dacht dat ik die afslag nog net zou kunnen nemen, dus ik remde voluit, waardoor m'n voorwiel wegschoof en ik tegen de grond lag. :D Om 10.45u was ik aan 't examen, 20 minuten te laat dus. :)

Was iets rustiger bij mij ... vermits ik thuis nooit op een klok kijk had ik pas halfweg naar 't school door dat ik al een uur te laat was.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 14 juni 2005 - 21:54:36
Vandaag Engels, tussen 90 en 95% denk ik :D, traditioneel een gemakkelijk examen, altijd vragen zo uit de werkboek overgenomen. :)

Morgen bio en chemie, en dan is 't alleen nog frans, fysica, wiskunde en nederlands, en dan is 't gedaan. :)
Vragen overnemen van het werkboek, dat doet diene van Mechanica altijd bij ons. Vandaag weer zo. Op het eerste zicht lijkt het dat ik goede punten zal hebben. Gisteren wiksunde gehad, was ook al niet slecht  :D
Morgen Frans, stelt niks voor  :P :P :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Bij Chemie-examens bij ons vind je altijd de vragen terug van de kleine toetsen van door het jaar en oefeningen die in werkschrift staan (die dan ook op toetsen werden gevraagd). Niet zo moeilijk dus :-)
Tot nu toe zijn alle examens zeer goed verlopen, voorlopig zal ik dus zeker weer stijgen tov Kerstmis (80%). Maar toch nog maar even afwachten tot de volgende 5 examendagen erop zitten :D
Juan

Ferrari 2010

Citaat van: Juan op 16 juni 2005 - 20:05:03
Bij Chemie-examens bij ons vind je altijd de vragen terug van de kleine toetsen van door het jaar en oefeningen die in werkschrift staan (die dan ook op toetsen werden gevraagd). Niet zo moeilijk dus :-)
Tot nu toe zijn alle examens zeer goed verlopen, voorlopig zal ik dus zeker weer stijgen tov Kerstmis (80%). Maar toch nog maar even afwachten tot de volgende 5 examendagen erop zitten :D
Boven de 80% in het totaal? Mag ik vragen welke richting jij volgt en in het hoeveelste je zit?  :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Mijn gok: zesde jaar wetenschappen-wiskunde (8 uur). Ben wel niet zeker. En anders vijfde jaar haartooi. :P

Bij mij is ook al alles goed gegaan voorlopig, het minste was Latijn maar dat is altijd zo. Fysica, wiskunde en Nederlands moeten goed gaan.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 16 juni 2005 - 22:00:46
Mijn gok: zesde jaar wetenschappen-wiskunde (8 uur). Ben wel niet zeker. En anders vijfde jaar haartooi. :P

Bij mij is ook al alles goed gegaan voorlopig, het minste was Latijn maar dat is altijd zo. Fysica, wiskunde en Nederlands moeten goed gaan.
Ik volg even niet: wil je volgend jaar of naar 6WW of naar 5HT of wat wil je nu net met die regel zeggen? Ksnap em niet echt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik denk dat hij in 6WWa zit maar als dat niet het geval is, zit hij in haartooi, 't was dus een fratske van mij ;)

Raikkonen MASTER

Citaat van: Jasper op 17 juni 2005 - 15:50:15
Ik denk dat hij in 6WWa zit maar als dat niet het geval is, zit hij in haartooi, 't was dus een fratske van mij ;)

Mooie veroordeling voor de mensen die uit haartooi komen...

Jasper

Welke veroordeling?