Examens...

Gestart door Racegirl, 01 juni 2005 - 23:13:24

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Cool, geschiedenisleerkrachten zijn over het algemeen aimabele personen ;), wel vaak gehaat door de meisjes die geschiedenis niet zo graag doen  ;).
1 voordeel heb je Doefie: je kan alles ongestraft op "den Duts" steken :D.

Jasper

Hehe, wij steken ook alles op den Duts maar dat is dan onze leraar Duits alias "de knol".

razzle_dazzle

Citaat van: Jasper op 12 juni 2005 - 17:58:49
Hehe, wij steken ook alles op den Duts maar dat is dan onze leraar Duits alias "de knol".

knol...lol zo noemde ik een schone deerne uit mijn klas  :).

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 11 juni 2005 - 21:58:11
Cool, geschiedenisleerkrachten zijn over het algemeen aimabele personen ;), wel vaak gehaat door de meisjes die geschiedenis niet zo graag doen  ;).
1 voordeel heb je Doefie: je kan alles ongestraft op "den Duts" steken :D.

Ik steek het op de Egyptenaren, zij hadden als een van de eersten onderwijs ;)

Den Duts is van na mijn tijd he ;) :D

Raikkonen MASTER

WHAAAAAAAAAAAAAA


M'n docent cardiologie mailt 2 dagen voor het examen een 70-tal vragen op waaruit 90% van het examen zal bestaan...
Een kwart van die vragen kan je oplossen aan de hand van de cursus... De andere drie kwart moet je gaan neuzen op internet naar een oplossing en dan nog zitten er in de multiple-choice zo weinig verschil in tussen de oplossingen dat het een hel wordt.

Iedereen van de klas mailt en smst en belt naar anderen om antwoorden te weten. Echt heel erg freaky, nog nooit meegemaakt...

Jasper

Organiseer dan toch, "jij die vragen, jij die vragen, jij die vragen, allemaal doormailen ten laatste om..."

Citaat van: Doefie op 12 juni 2005 - 21:26:59
Citaat van: Razzle_dazzle op 11 juni 2005 - 21:58:11
Cool, geschiedenisleerkrachten zijn over het algemeen aimabele personen ;), wel vaak gehaat door de meisjes die geschiedenis niet zo graag doen  ;).
1 voordeel heb je Doefie: je kan alles ongestraft op "den Duts" steken :D.

Ik steek het op de Egyptenaren, zij hadden als een van de eersten onderwijs ;)

Den Duts is van na mijn tijd he ;) :D
Karel de Grote, heeft die de scholen niet ingevoerd in Europa?

Jasper

Citaat van: Razzle_dazzle op 12 juni 2005 - 19:58:10
Citaat van: Jasper op 12 juni 2005 - 17:58:49
Hehe, wij steken ook alles op den Duts maar dat is dan onze leraar Duits alias "de knol".

knol...lol zo noemde ik een schone deerne uit mijn klas :).
Sorry, deerne?

razzle_dazzle

deer·ne (de ~ (v.), ~n)
    1 [archa.] jonge vrouw => meisje ;)

Jasper

Een mooi meisje en jij noemt die knol, ami ze zal vereerd geweest zijn ;D

razzle_dazzle

hehe, tis een koosnaampje gelijk een ander e  :D.

Jasper

Trouwens onzen Duts is geen mooi meisje... Hij is eerder... nu ja, een knol.

Supermariobros

Citaat van: Raikkonen MASTER op 12 juni 2005 - 22:23:56
WHAAAAAAAAAAAAAA


M'n docent cardiologie mailt 2 dagen voor het examen een 70-tal vragen op waaruit 90% van het examen zal bestaan...
Een kwart van die vragen kan je oplossen aan de hand van de cursus... De andere drie kwart moet je gaan neuzen op internet naar een oplossing en dan nog zitten er in de multiple-choice zo weinig verschil in tussen de oplossingen dat het een hel wordt.

Iedereen van de klas mailt en smst en belt naar anderen om antwoorden te weten. Echt heel erg freaky, nog nooit meegemaakt...

Dit zou niet misstaan in de vreemd nieuws topic

razzle_dazzle

Citaat van: Jasper op 13 juni 2005 - 14:28:08
Organiseer dan toch, "jij die vragen, jij die vragen, jij die vragen, allemaal doormailen ten laatste om..."

Citaat van: Doefie op 12 juni 2005 - 21:26:59
Citaat van: Razzle_dazzle op 11 juni 2005 - 21:58:11
Cool, geschiedenisleerkrachten zijn over het algemeen aimabele personen ;), wel vaak gehaat door de meisjes die geschiedenis niet zo graag doen  ;).
1 voordeel heb je Doefie: je kan alles ongestraft op "den Duts" steken :D.

Ik steek het op de Egyptenaren, zij hadden als een van de eersten onderwijs ;)

Den Duts is van na mijn tijd he ;) :D
Karel de Grote, heeft die de scholen niet ingevoerd in Europa?

Scholen wel maar het onderwijs bestond al, alleen nog niet in een...school. Zo weet ik dat de Egytenaren wel al "schrijversscholen" hadden waar men oude teksten zoals "De vermaningen van Ipoewer" ging ontrafelen. Dit waren teksten uit het Oude Egyptische rijk, men kreeg dus toen al geschiedenis, begrijpend lezen en schrijfkunde in 1 pakket :D.

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 13 juni 2005 - 15:02:35
Citaat van: Jasper op 13 juni 2005 - 14:28:08
Organiseer dan toch, "jij die vragen, jij die vragen, jij die vragen, allemaal doormailen ten laatste om..."

Citaat van: Doefie op 12 juni 2005 - 21:26:59
Citaat van: Razzle_dazzle op 11 juni 2005 - 21:58:11
Cool, geschiedenisleerkrachten zijn over het algemeen aimabele personen ;), wel vaak gehaat door de meisjes die geschiedenis niet zo graag doen  ;).
1 voordeel heb je Doefie: je kan alles ongestraft op "den Duts" steken :D.

Ik steek het op de Egyptenaren, zij hadden als een van de eersten onderwijs ;)

Den Duts is van na mijn tijd he ;) :D
Karel de Grote, heeft die de scholen niet ingevoerd in Europa?

Scholen wel maar het onderwijs bestond al, alleen nog niet in een...school. Zo weet ik dat de Egytenaren wel al "schrijversscholen" hadden waar men oude teksten zoals "De vermaningen van Ipoewer" ging ontrafelen. Dit waren teksten uit het Oude Egyptische rijk, men kreeg dus toen al geschiedenis, begrijpend lezen en schrijfkunde in 1 pakket :D.

Voila. Onderwijs toen was voor de rijken die een leeraar konden betalen, de 'gewone' mens kon dat niet en waren dus nogal analfabeet...

Jasper

Vandaar dat je ook vele afbeeldingen van de Bijbel had in de Middeleeuwen, die later verdwenen omdat iedereen de Bijbel zelf kon lezen.