Onderzoek FIA

Gestart door Tim C, 21 mei 2005 - 15:50:28

« vorige - volgende »

Tim C

Ik heb net het onderzoek van de FIA aafgelegd, en ik moet zeggen dat het een goed initiatief is dat zijn doel compleet zal missen.

Er stonden slechts weinig vragen tussen die, mijns inziens, een meerwaarde kunnen bieden aan de organisatie voor het opstellen van nieuwe regels en het aanbrengen van verbeteringen voor de volgende jaren.

Volgend jaar beter?

Mikacouli

Heb ik ook gedaan. Hopelijk vult iedereen bij geliefd kwalificatieformat 'vliegende ronde' in. Zo krijgen we mss terug spannende kwalificaties ::)

Jasper

#2
Kan niet volgen, link?

EDIT: sorry, nieuwsbericht gemist :-[


Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 21 mei 2005 - 16:57:42
Het artikel
hmm, de link in het nieuwsbericht werkt bij mij niet...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

CitaatU bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------

Als u denkt dat u deze map of pagina moet kunnen raadplegen, kunt u proberen contact met de eigenaar van de website op te nemen via het e-mailadres of het telefoonnummer dat op de www.fia-amd-survey2005.com webpagina is vermeld.

Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.




HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer 

Leuk leuk  :-\ Kan er niet eens aan beginnen...

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 21 mei 2005 - 19:37:55
CitaatU bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------

Als u denkt dat u deze map of pagina moet kunnen raadplegen, kunt u proberen contact met de eigenaar van de website op te nemen via het e-mailadres of het telefoonnummer dat op de www.fia-amd-survey2005.com webpagina is vermeld.

Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.




HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer 

Leuk leuk  :-\ Kan er niet eens aan beginnen...
ik ook niet, toch raar, Jasper en MC het bericht gelezen (naar hunst te zien) en het onderzoek "geholpen" en wij krijgen niets te zien  :'( :'( :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik niet, Tim wel. Toen ik probeerde, kreeg ik "server too busy". Nu krijg ik "Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed."

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 21 mei 2005 - 20:29:55
Ik niet, Tim wel. Toen ik probeerde, kreeg ik "server too busy". Nu krijg ik "Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed."
sja, dat zit ook weer mee...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Duurt nu een eeuwigheid vooraleer ik pagina kan openen

...
...

En jawel het werkt

JVA

Ach, dit dient tot niets. Ik heb een deelte gelezen en ingevuld, maar toen blokkeerde de site.

Ivm de kwalificaite zie ik gewon liever een uur rijden. Iedereen gelijke kansen. Het enige dat ik misschien zou invoeren is een maximaal aantal ronden per halfuur, zodat niet iedereen kan wachten tot he laatste moment.

Technisch gezien zo ik de elektronica het liefst zien verdwijnen, maar dat is naturlijk een utopie.

jona

der hebben er blijkbaar een beetje teveel willen antwoorden... krijg juist dit

"Due to the overwhelming popularity of the FIA/AMD Survey you are currently unable to access the survey. Thank you for your patience and please try again later."


Mikacouli

Ik heb amper problemen gehad. Als ik op volgende klikte kreeg ik soms een foutmelding maar dan klikte ik op vorige en probeerde ik het opnieuw en toen werkte het.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:54:49
Ik heb amper problemen gehad. Als ik op volgende klikte kreeg ik soms een foutmelding maar dan klikte ik op vorige en probeerde ik het opnieuw en toen werkte het.
Misschien zit Ferrari hier ook achter? Zo kunnen ze verhinderen dat er in de toekomst dingen veranderen in hun nadeel? Waarschijnlijk is het dat wel, denk je niet?