Rossi in f1!

Gestart door bogief1, 14 mei 2005 - 18:39:09

« vorige - volgende »

bogief1

Wat denken julie er van? De meester van de moto Gp in de f1. Die zou mss eindelijk eens terug wat leven in de f1 kunnen brengen. Het is mss dromen, maar stel dat hij wint, wat zal hij dan doen om dit te vieren? Spektakel gegarandeerd.

Hij mag nog dit seizoen komen van mij.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

tazpas

Ja, ik zie hem al uitstappen en zijn wagen kusssen en zo. t Zal wat worden! Maar ik denk dat hij het goed zal doen, als hij in een topteam komt.

Juan Pablo

als Rossi in de F1 komt hebben we de Sato van het eerste deel van 2004 terug!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Rippie

Het is nog lang niet zeker dat hij ooit in de F1 zal rijden. Mocht hij daartoe toch ooit besluiten, dan is de F1 tenminste wel een echte persoonlijkheid rijker. Daar ontbreekt het tegenwoordig aan in de F1, de coureurs hebben veel te veel mediatraining gekregen.
Rossi zal zeker ook snel kunnen rijden met vier wielen, maar of hij de successen van de MotoGP in de F1 kan doortrekken betwijfel ik. Het is toch een hele andere discipline. Maar alleen al vanwege zijn persoonlijkheid zie ik 'm graag eens in de F1.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

viperke82

dat hij maar bij zijn "brommerkes" blijft

Martin

Ik heb dat bericht een jaar of wat geleden ook al eens geplaatst.
Het blijft bij geruchten.
Mocht het de waarheid gaan zijn, bij welk team past hij?

Scuderia Ferrari

Citaat van: Martin op 15 mei 2005 - 13:05:55
Ik heb dat bericht een jaar of wat geleden ook al eens geplaatst.
Het blijft bij geruchten.
Mocht het de waarheid gaan zijn, bij welk team past hij?
De geruchten zijn dat hij na 2006 stopt in de MotoGP. Hij zou dan wel eens de opvolger van MS kunnen zijn. Een Italiaan bij Ferrari, dat zouden ze wat vinden daar in die laars. 8)

razzle_dazzle

Pff persoonlijkheid allemaal goed en wel maar MotoGP is geen F1, tzou me enorm verbazen moest dit waar zijn.

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 15 mei 2005 - 15:39:42
Pff persoonlijkheid allemaal goed en wel maar MotoGP is geen F1, tzou me enorm verbazen moest dit waar zijn.
Als hij het wil, en hij kan het, dan zie ik het hem zeker doen hoor. Ooit geraak je uitgekeken op je job. Misschien wil hij dus gewoon Schumacher vervangen, en als hij goed genoeg is zal niemand hem tegenhouden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

John Surtees was wereldkampioen, Mike Hailwood was ook geen slechte coureur (wel eentje zonder successen jammer genoeg). Rossi zou het kunnen. Als je ziet dat zelfs slechtere coureurs in de Formule 1 geraken...

Persoonlijkheden hebben we dringend nodig. Er lopen zo goed als geen persoonlijkheden meer rond. Villeneuve, tot 2002 Irvine. Nu? Niemand meer (buiten Villeneuve dan).

Raikkonen MASTER

Is toch volledig andere tak van het racen met motoren vind ik.
Is hetzelfde als tafeltennis vergelijken met tennis...

Hij is, zoals veel Italianen, een egocentrisch mannetje. Beetje show verkopen hier en daar. Heb het niet zo voor hem. Geef mij maar Melandri of Gibernau.
Zelfs Biaggi is nog te doen. Maar Rossi? Hij gaat niet de aandacht krijgen van in de MotoGP. Kan ie dat wel aan? ;)

Bruno

Citaat van: Raikkonen MASTER op 15 mei 2005 - 19:45:15
Is toch volledig andere tak van het racen met motoren vind ik.
Is hetzelfde als tafeltennis vergelijken met tennis...

Hij is, zoals veel Italianen, een egocentrisch mannetje. Beetje show verkopen hier en daar. Heb het niet zo voor hem. Geef mij maar Melandri of Gibernau.
Zelfs Biaggi is nog te doen. Maar Rossi? Hij gaat niet de aandacht krijgen van in de MotoGP. Kan ie dat wel aan? ;)

Als hij dezelfde prestaties kan neerzetten als in de MotoGP komt die aandacht er zeker. Maar ondertussen is al wel duidelijk dat dit "overstapnaardeF1verhaal" totaal uit de lucht gegrepen is.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

phil69

Zou het hem lukken om een wheelie te doen met een F1-wagen?

Laat maar komen, ben ervan overtuigt dat hij het ook zal waarmaken, alles wat hij aanraakt is goud.