Hoelang volg jij de F1 en welke race blijft jou het beste bij?

Gestart door Supermariobros, 14 mei 2005 - 15:31:28

« vorige - volgende »

Doefke

jammer dat ik die race Spanje 96 niet gezien heb. Zag er wel spectaculair uit!

Ik volg de F1 sinds Spa 98. Deze race is meteen ook mijn nummer 1!!!

Op 2 staat dat zelfde circuit een paar jaar later, ik denk 2000. OP de radillon reden Mika Hakkinen, Ricardo Zonta en Michael Schumacher mooi naast elkaar op de Raidillon

En op 3 een gedeeltelijke plaats:
        Monza vorig jaar: Ferrari pakt de dubbel na een gevecht in het achterveld (RB wint)
        Canada....: het jaar waar Schumacher wint, en dus ook uit het acherveld naar voren kwam geklommen.
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

The Iceman

Citaat van: Doefke op 11 juni 2005 - 13:20:36
OP de radillon reden Mika Hakkinen, Ricardo Zonta en Michael Schumacher mooi naast elkaar .
Moet te doen zijn met 3 naast elkaar op de Raidillon !  ;D ;D ;D ;D ;D

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 11 juni 2005 - 11:04:59
Citaat van: BenedictusXVII op 10 juni 2005 - 22:13:19
Ook knap ja, alleen was die '96 Ferrari  niet te vergelijken met die McLaren  ;)
De McLaren had zijn problemen en de Ferrari had enkel problemen. Maar uiteindelijk toont het alleen maar aan dat ze beiden een overvloed aan regentalent hebben/hadden!

Euhm, de vergelijking tussen de Williams'en en McLaren (1993) en Ferrari (1996) waren gelijk zo goed als gelijk hoor ;). Maarja, dan heb je weer die vergelijkingen he. Spanje 1996 was erg mooi, Donington was schitterend. Kwestie van het te bekijken he...;)
De vergelijkingen tussen verschillende wagens bedoel ik dan, die kunnen nooit zo 'goed als gelijk zijn' gezien het verschillende teams zijn, strategie, afstelling, omstandigheden en piloot.

Voor mij persoonlijk is '96 knapper gezien het gat waarin Ferrari verkeerde en MS stilaan zijn ware talenten begon te demonstreren. Alsook het gat dat hij op de tweede kon opentrekken was onvoorstelbaar.

Smaken verschillen ;)

The Iceman

Inderdaad, smaken verschillen, maar Mclaren zat in 1993 ook in een serieus dal. Motorpartner Honda had besloten de F1 te verlaten en Mclaren was aangewezen op een klantenversie van Ford aangezien Benetton destijds de laatste nieuwe versie van de Ford V8 ter beschikking had. Maar het zijn twee knappe prestaties, zowel die van Ayrton in Donington en die van Schumacher in Barcelona.

FerrariMan

Citaat van: Snekuem op 11 juni 2005 - 15:58:09
Inderdaad, smaken verschillen, maar Mclaren zat in 1993 ook in een serieus dal. Motorpartner Honda had besloten de F1 te verlaten en Mclaren was aangewezen op een klantenversie van Ford aangezien Benetton destijds de laatste nieuwe versie van de Ford V8 ter beschikking had. Maar het zijn twee knappe prestaties, zowel die van Ayrton in Donington en die van Schumacher in Barcelona.
Jup  :)

Gerard

Ik denk dat de race van vandaag in deze lijstmag worden toegevoegd
1 van de mooiste races ooit..
Ik voldg de F1 sinds 1995, en deze (Canada 2011) komt in mijn favo top 3!

Wizard

Suzuka 1990! ;D Ik zal morgen een langer en uitgebreider lijstje plaatsen.

Franky R.

Zo, een oude topic die een flink trap naar boven krijgt... ;)

Zelf volg ik de F1 intensief vanaf 1988...maar in 1977 mijn eerste GP (van Zandvoort) beleeft...

0634

Citaat van: Wizard op 13 juni 2011 - 01:49:04
Suzuka 1990! ;D Ik zal morgen een langer en uitgebreider lijstje plaatsen.
Inderdaad! Zie mijn avatar :D

JimmySPA

Pfff hoelang volg ik de F1 al? Moeilijk, ik denk ongeveer toen Schumi bij Ferrari kwam. Maar echt volgen deed ik het niet, ik was 5 :P Maar vanaf het Hakkinen vs Schumacher tijdperk volgde ik wel al veel wedstrijden. 2007 voor het eerst naar Spa.

Welke race het mooiste was? Hmmmm, geen idee zijn er een aantal. Als er maar chaos, en een Ferrari/Schumi/Alonso rol in zit vind ik het mooi zat!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Edwin90

Leuk topic! Goede bump!  ;)

Ik volg de races echt compleet vanaf 2000.

Ik ben al fan vanaf 1994. Maar toen was ik 4 en was een zit voor 2 uur echt wel teveel, dus ging ik met m'n speelgoedwagentjes de race naspelen  ;D
Wel kon ik alle teams en coureurs opnoemen etc. Maar echt het volgen van de complete races vanaf 2000.

Wat mij het meest is bijgebleven is toch wel Spa 1998, Suzuka 2000, Suzuka 2003, er zijn er zoveel, denk dat Spa 1998 toch wel de kroon spant.

Kootje

Ik volg F1 sinds mijn eerste GP bezoekje op Zandvoort in '78.
Sindsdien zo goed als elk jaar wel 'n GP bezocht maar de overige races wisselvallig gevolgd.
De grote ommekeer kwam met seizoen '94.
Sindsdien heb ik maar één race gemist ,en dat was Frankrijk '95.

Races die me bijgebleven zijn heb ik echter niet echt.
Bij mij zijn het meer momentopnames die zijn blijven hangen.
Zoals de laatste rondes van Dyon in '92 of de geniale race van Verstappen in de Maleisische regen.

TiTaN®

Ik volg de F1 al vanaf 1978 en heb sinds die tijd geen een race gemist en heb alles gevolgd tot nu toe .
De race die mij het meest bij me blijft is inderdaad de crash van Senna in 1994,het was voor mij toen een raar gevoel dat de rechter voet van god zomaar uit het niets was verdwenen En dan kwam er nog eens bij dat de Schumacher tijdperk was begonnen in deze En alle regeltjes waar wij eigenlijk niet op zaten te wachten waardoor de F1 ineens heel saai kon zijn op momenten die daarna volgde .  De inhaal actie van Hakkinen bij Schumacher mag er ook zijn op Spa in 2000 op het rechter lang stuk na het in gaan van de orouge . een achterblijver in het midden , Hakkinen over links vanuit een slipstream en Schumacher over rechts .
Mvgr  :   TiTaN® aka  ´ Corne

Gerard

Hahaha iedereen (her)ontdekt dit topic weer... :l

eigenlijk zocht ik iets als ' beste race ooit' ofzo, dit kwam het dichtst bij, vandaar mijn reactie dat de race van gisteren in dit lijstje mag ;)

Kootje

Het is ook best 'n leuk topic.  :)

Maar zoals gezegd ben ik meer van de momenten.
Vandaar dat ik ook 'n ander topic maar weer eens van stal haal dmv dit linkje.

http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11310.0.html

Blijft ook leuk.  ;)


BTW: WELKOM TITAN !!!