Schokkende beelden

Gestart door phil69, 10 mei 2005 - 20:43:03

« vorige - volgende »

is zoiets verantwoord

Ja, het mag
3 (15.8%)
ja met racepak + helm
1 (5.3%)
ja met racepak + helm +zandbak
9 (47.4%)
Nee,in geen geval
4 (21.1%)
Op eigen Risico
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 18 mei 2005 - 20:53:08

phil69

Jacques Villeneuve & Felipe Massa wagen hun leven

--------------------------------------------------------------------------------

...voor goed doel

Ja inderdaad. onlangs werd al een F1 piloot zwaar toegetakeld door een partijtje tennis.
Dit belet enkele f1-waaghalsen niet om hetzelfde te doen, weliswaar voor een goed doel, maar toch, is dit wel verantwoord om zulke risico's te nemen.

Op de volgende link ziet u enkele van die stunters bezig,
Let wel ! Deze schokkende beelden zijn niet geschikt voor gevoelige mensen!
http://www.sauber-petronas.com/en/presse/index.php?op=detail&archive=0&id=84
klik op de afbeeldingen voor een grotere.

Misschien moeten de teams in het vervolg beter in hun contracten vermelden in verband met gevaarlijke sporten, dit zijn echt schokkende beelden.

Ferrari 2010

Ik vraag mij af wat er schokkend is aan een paar foto's van een partijtje tennis...  ::) ::) Daar is toch niks gewaagd te zien, en stunters zijn er al helemaal niet (op mijn beeld toch niet)
Heb jij er eentje teveel op ofzo? ;) Of ben ik ergens op een verkeerde pagina terecht gekomen, die foto's doen mij echt niets hoor... :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2005 op 10 mei 2005 - 21:15:55
Ik vraag mij af wat er schokkend is aan een paar foto's van een partijtje tennis...  ::) ::) Daar is toch niks gewaagd te zien, en stunters zijn er al helemaal niet (op mijn beeld toch niet)
Heb jij er eentje teveel op ofzo? ;) Of ben ik ergens op een verkeerde pagina terecht gekomen, die foto's doen mij echt niets hoor... :-\ :-\ :-\
:)

dj Peter


phil69

Citaat van: Schumi 2005 op 10 mei 2005 - 21:15:55
Ik vraag mij af wat er schokkend is aan een paar foto's van een partijtje tennis...  ::) ::) Daar is toch niks gewaagd te zien, en stunters zijn er al helemaal niet (op mijn beeld toch niet)
Heb jij er eentje teveel op ofzo? ;) Of ben ik ergens op een verkeerde pagina terecht gekomen, die foto's doen mij echt niets hoor... :-\ :-\ :-\
Blijkbaar ben je ook zo'n durvertje die niet vies is om een balletje te slaan, en wil je het gevaar niet inzien van wat er allemaal kan mislopen bij zo'n tennispartijtje, vraag maar aan Montoya, die wzas 2 races out.
Ge zou veel beter gaan karten of motorrijden surfen, of benjispringen.
Als ik mijn favoriet zo een racket zie vasthouden.....brrrr

Tim C

tis schandalig dat sauber het leven van hun piloten zo riskeert

ze brengen de sport in diskrediet

FerrariMan

Een schorsing voor de rest van het seizoen lijkt me hier wel op zijn plaats.

Wedden dat ze moesten tennissen van Schumi?

Tim C

#7
de smeerlap en tis dan nog een dommerik, in plek van die van Renault te laten tennissen


edit:

bij een van de renaultrijders is hij er in geslaagd!
maar spijtig voor hem de verkeerde

Racegirl

#8
 :)
Schokkende beelden  :o :D :)

In het contract van sommige voetballers staat dat ze niet mogen skiën of snowboarden. Over tennis heb ik nog nooit iets gehoord.

Ze zouden zelf moeten inzien dat dit onverantwoord is!

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Ramses

De FIA zou hier beter hard tegen optreden. Een schorsing van ettelijke races, een geldboete en verontschuldigingen zijn zeker niet teveel gevraagd.

FerrariMan

Het is toch niet waar zeker, alsof het nog niet slecht genoeg gaat, nu begint hij zelf het lot uit te dagen.
Dit moet wel Kimi's fout zijn!

Tim C

Je ziet dat er door die actie iets in zijn rug is geschoten waar hij blijkbaar nog altijd last van heeft.

razzle_dazzle


Raikkonen MASTER




Met 1 tennisbal is het risico op ernstige aandoeningen van de hersenschors heel groot.
Maar als ze het nu ook met 2 tennisballen gaan proberen tegelijkertijd wordt dit reinste zelfmoord.

Dit is de hedendaagse manier om te protesteren tegen Bernie Ecclestone.
Yoko Ono deed het door een hongerstaking, deze brave man weet niet waar hij zich instort door met 2 tennisballen te willen spelen.

Denk aan onze kinderen, O lieve F1-piloten. Stop het zinloos geweld met de tennisballen en ga in vrede.

Alan Blues

Citaat van: Tim C op 10 mei 2005 - 22:52:24
Je ziet dat er door die actie iets in zijn rug is geschoten waar hij blijkbaar nog altijd last van heeft.


Ja, hij staat daar zo al twee minuten in deze houding en niemand die hem komt helpen. Ze spelen hem de bal zelfs af en toe terug...