Club - Anderlecht

Gestart door Raikkonen MASTER, 10 mei 2005 - 19:29:21

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Nieuws uit het Brugge-kamp:

Simons is erg onzeker voor de topper. Van der Heyden speelt sowieso niet mee.
Klukowski neemt de linksachter voor zijn rekening.
Op simons is het nog wachten.


Nieuws uit het Anderlecht-kamp:
Vercauteren wil met 4 aanvallers spelen.
Daarmee kan hij een eventuele niet speelklare Mark De Man een beetje neutraliseren.
Ook Kompany is onzeker. Hij heeft last van een peesontsteking en traint 2 tot 3 dagen niet mee. Hij wordt normaal gezien wel verwacht maar is nog niet 100% zeker.

Supermariobros

Tja, blessures kunnen altijd voorvallen en zeker op het einde van het seizoen.

De wedstrijd zelf: ik denk dat het een gelijkspel wordt, Anderlecht zal wel voluit gaan maar bij Club zal de schrik er toch inzitten om te verliezen, ze zullen voorzichtig te werk gaan en zeker geen overbodige risico's nemen. We krijgen een brilscore volgens mij.

Racegirl

Woohoo Van der Heyden speelt niet mee  :D

Klukowski is magic!  ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Ik vraag me alleen af of Kluko onze Chippen (Christian Wilhelmsson) wel kan bedwingen.
Toen ie nog bij La Louviere speelde was dat een probleem voor heel La Lou :P

Raikkonen MASTER

Ik snap Sollied niet.

Hij geeft kritiek op Lierse omdat ze hun B ploeg opstellen. Hij zei dat dat allemaal in het voordeel van Club speelde omdat je door 1 rustdag enorm veel verliest en dat je dan beter speelt dan niets te doen.


Hij geeft de hele Brugse selectie vandaag evenwel vrijaf. Hij zegt nu dat je in die ene dag niet veel verliest en dat zijn spelers mentale rust nodig hebben.

Raakt er iemand nog wijs uit zijn uitspraken?
Hij deed deze ook nog: "Simons kan makkelijk meedraaien bij Real Madrid, als Gravesen zelfs bij Madrid mag spelen, waarom Simons dan niet."

"Ik zou met Hamburg meedoen voor de titel als ik daar trainer was."

Ik snap die man niet... ???

Jonas

Brugge wint met 2-0 (twee goals van Lange...)
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Jasper

Citaat van: Raikkonen MASTER op 12 mei 2005 - 12:58:18
Ik snap Sollied niet.

Hij geeft kritiek op Lierse omdat ze hun B ploeg opstellen. Hij zei dat dat allemaal in het voordeel van Club speelde omdat je door 1 rustdag enorm veel verliest en dat je dan beter speelt dan niets te doen.


Hij geeft de hele Brugse selectie vandaag evenwel vrijaf. Hij zegt nu dat je in die ene dag niet veel verliest en dat zijn spelers mentale rust nodig hebben.

Raakt er iemand nog wijs uit zijn uitspraken?
Hij deed deze ook nog: "Simons kan makkelijk meedraaien bij Real Madrid, als Gravesen zelfs bij Madrid mag spelen, waarom Simons dan niet."

"Ik zou met Hamburg meedoen voor de titel als ik daar trainer was."

Ik snap die man niet... ???
Ik snap gewoon de hele kritiek op Lierse niet. Ook Franky van der Elst, in de studio bij Lierse-FCB, gaf hier kritiek op. Maar als je in de competitie niets meer te winnen noch te verliezen hebt, waarom dan A-spelers riskeren in de competitie als in de beker nog wél iets te winnen valt? En de A-ploeg zou tegen Genk sowieso verloren zijn, dat zeg ik als realistische Lierse-fan. Dus of je de B-ploeg zwaar ten onder laat gaan, of de A-ploeg licht ten onder laat gaan, what's the deal?

razzle_dazzle

Mijn pronostiek:

1-0 voor Brugge, Doelpunt: Nastja Ceh.

Jasper

Anderlecht wint en Brugge gaat 3-1 ten onder in Sint-Truiden. Brugge en Anderlecht spelen een testmatch die Brugge wint. :P

Nee, serieus, ik denk dat het 1-1 wordt en Brugge zodoende kampioen is.

razzle_dazzle

Heeft niets met deze topic te maken maar toch interessant om te lezen:

Mag de zeventiende in het klassement dan toch volgend seizoen nog in eerste klasse spelen? Dat kan. Morgen komt de Profliga samen om te bespreken wat er moet gebeuren als FC Brussels geen licentie krijgt.

Om 14u00 komen alle bobo's van de Profliga samen, zo meldt de officiële website van KV Oostende. Ze zullen dan bepalen of de zeventiende in de stand alsnog in eerste klasse mag blijven wanneer Brussels een licentie wordt geweigerd. Normaal gezien mag dat niet, en zouden er in dat geval volgend seizoen slechts 17 ploegen in eerste meespelen. De meerderheid van de clubs ziet dat echter niet zitten, want een inkrimping leidt onherroepelijk tot serieus inkomstenverlies.

Indien de clubs beslissen om de zeventiende van het klassement toch nog toe te laten, dan is dat goed nieuws voor KV Oostende en Bergen. Zij maken dan toch nog een serieuze kans op het behoud. Voorwaarde is wel dat FC Brussels ook in beroep haar licentie niet krijgt.



Mikacouli

Brugge maakt anderlecht het heel moeilijk en ze winnen met 3-1. Dan barst het feest los en neem ik de eerste trein op maandag morgen naar huis met een heel zwaar hoofd. Ik stap door de meter hoge straatbedekking vol met bekertjes en zing luidop you'll never walk alone!
Lijkt me een hele leuke dag te worden morgen  :P :P

Raikkonen MASTER

Brugge - Anderlecht 2-2.

Vond het een redelijk goede match maar wel een dubbel gevoel.
Brugge kreeg op heel belangrijke fouten geen kaart. Ik kan er niet bij hoe die fout op Aruna geen rood opleverde. Fout van Simons op Wilhelmsson verdiende ook zeker geel. Wilhelmsson was door.
Gele kaart van Kompany was absoluut niet terecht. Ook al zeiden ze op tv dat het een goede match was van de ref, ik vond hem een verschrikkelijke match fluiten.

Anderlecht heeft zichzelf de nek omgewrongen door die fout van Zitka.

Ik denk al bij al een billijk gelijkspel maar als de fouten van Brugge bestraft worden zoals ze MOESTEN bestraft worden, had Anderlecht meer kunnen hebben.

Op basis van de 2de helft zou ik zeggen dat Anderlecht de overwinning verdiende. Club kwam er absoluut niet uit en ook in de 1ste helft waar Anderlecht vierkant draaide kreeg Club de 2de goal cadeau.

Ramses

Op basis van de eerste helft verdiende Club de overwinning. Anderlecht kwam overigens onverdiend langszij.
Een draw is dus het goede resultaat.

razzle_dazzle

Proficiat aan de Brugge fans! Jullie zijn de verdiende kampioen.

Wat betreft Aruna: what goes around, comes around (of is het what comes around, goes around?). Anderlecht heeft dit seizoen al veel cadeautjes gehad door de schwalbes van Jestovic en Aruna. De scheidsrechters kregen veel kritiek en laten zich nu gewoon minder rap verleiden tot het fluiten van een fout op die mannen. Tja sorry maar ze hebben het zelf gezocht.

Raikkonen MASTER

Akkoord. MAAR: als hij geen fouten fluit voor swalbes, moet hij kaarten geven aan Aruna.
Dit heeft hij NIET gedaan.
Als hij toch zegt dat die actie op Aruna een fout is, waarom GEEN kaart dan?

Dat houdt toch geen steek? Hij geeft de vrije trap, gelooft dus in de 'onschuld' van Aruna en geeft geen kaart. Onmogelijk. Was rode kaart... Aruna was doorgebroken en was bijna het strafschopgebied in. Rode kaart en vrije trap.