GP van Spanje

Gestart door Eric, 03 mei 2005 - 07:19:04

« vorige - volgende »

dj Peter

Citaat van: Roel op 06 mei 2005 - 15:18:56
ff on topic:

om zoals in de gouwe ouwe tijd nog even gezond rivalistisch te doen:
WAT HOOP IK DAT MCLAREN IEDEREEN NAAR HUIS RIJDT, MAAR IN HET BIJZONDER DE FERRARI VAN SCHUMACHER. ja diegene zogezegd die zonder zijn fout in de kwali vorige GP "met de vingers in de neus had gewonnen"

Mclaren en Kimi werden afgedaan als snel maar te zachte banden, ik ben ervan overtuigd dat het geen bluf was van Mclaren. en als ik te hoog van mn toren blaas en ik op mn bek ga, tja :-)

ik voel dat het toch goed komt!



Net zoals ik voel dat het met Ferrari dik in orde komt!  ;)

lucp

Citaat van: Jasper op 06 mei 2005 - 15:16:15
Citaat van: lucp op 06 mei 2005 - 15:06:01
Ik vind het knap dat de mensen van F1-pits de verslagen van de vrije trainingen al klaar hebben voordat de sessie al volledig is afgelopen! :D
Oh, maar de uitleg daarvoor is simpel, je moet niet denken dat het bedrog is of zo hoor. ;)

Wanneer een redactielid een nieuwsbericht begint te schrijven, wordt de tijd van het beginnen schrijven genoteerd als tijd van het posten. We kunnen die tijd wel gemakkelijk aanpassen maar het heeft niet veel nut. Dat het bericht met de tijden van de sessie op 14:55u staat is dus gewoon omdat Daan zijn scherm al had klaar gezet om de tijden erin te zetten, en na 15:00u op OK had geklikt, maar hij dus om 14:55u zijn scherm al had klaargezet. ;)

Niks geen kritiek hoor, vond het alleen maar grappig. Ik zag het verslag verschijnen en tegelijkertijd waren op het schermpje van de live-timing de getallen nog volop aan het dansen. Ik begrijp ook wel dat je een heel verslag niet helemaal op het einde van een sessie kan gaan schrijven. Vlak na het einde van de sessie was de update trouwens al beschikbaar. Dit bewijst alleen maar dat jullie hier intens mee bezig zijn. Ben trouwens heel blij daarmee, met de extra commentaar weet je veel beter wat er juist gebeurde tijdens de sessie. Anders kun je alleen maar voortgaan op de cijfertjes. Keep up the good work  :)
This is my best victory ever : F1 World Champion 2005, Nürburgring 29/05/05
A victory is so much nicer when you have to figth for it : Formal World Champion 2005, Suzuka 09/10/05

Jonas

Citaat van: SaffierFM op 06 mei 2005 - 15:39:30
Citaat van: Roel op 06 mei 2005 - 15:18:56
ff on topic:

om zoals in de gouwe ouwe tijd nog even gezond rivalistisch te doen:
WAT HOOP IK DAT MCLAREN IEDEREEN NAAR HUIS RIJDT, MAAR IN HET BIJZONDER DE FERRARI VAN SCHUMACHER. ja diegene zogezegd die zonder zijn fout in de kwali vorige GP "met de vingers in de neus had gewonnen"

Mclaren en Kimi werden afgedaan als snel maar te zachte banden, ik ben ervan overtuigd dat het geen bluf was van Mclaren. en als ik te hoog van mn toren blaas en ik op mn bek ga, tja :-)

ik voel dat het toch goed komt!



Net zoals ik voel dat het met Ferrari dik in orde komt! ;)

Het zit al redelijk goed bij Ferrari, nu nog een overwinning!
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Ferrari 2010

Citaat van: F1Planet op 06 mei 2005 - 15:44:54
Citaat van: SaffierFM op 06 mei 2005 - 15:39:30
Citaat van: Roel op 06 mei 2005 - 15:18:56
ff on topic:

om zoals in de gouwe ouwe tijd nog even gezond rivalistisch te doen:
WAT HOOP IK DAT MCLAREN IEDEREEN NAAR HUIS RIJDT, MAAR IN HET BIJZONDER DE FERRARI VAN SCHUMACHER. ja diegene zogezegd die zonder zijn fout in de kwali vorige GP "met de vingers in de neus had gewonnen"

Mclaren en Kimi werden afgedaan als snel maar te zachte banden, ik ben ervan overtuigd dat het geen bluf was van Mclaren. en als ik te hoog van mn toren blaas en ik op mn bek ga, tja :-)

ik voel dat het toch goed komt!



Net zoals ik voel dat het met Ferrari dik in orde komt! ;)

Het zit al redelijk goed bij Ferrari, nu nog een overwinning!
Het is te hopen, maar ze zitten toch nog dik 2 seconden achter De La Rosa. Hoewel je natuurlijk niet weet of De La Rosa misschien in heel hele lichte en snel afgesnelde wagen rijd en de Ferrari's misschien zitten te testen om met een volle tank zo snel mogelijk te gaan en toch de banden te sparen. Enfin, ik denk dat we pas morgen aan het het einde van de 4de testsessie een beetje kunnen gaan voorspellen wat het gaat worden. Op het einde van de eerste kwali zal wel veel duidelijk zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jonas

De la Rosa reed wss heel licht, hij reed iedereen op 1 seconde in de eerste en de tweede sessie...
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2002 op 06 mei 2005 - 15:53:39
Citaat van: F1Planet op 06 mei 2005 - 15:44:54
Citaat van: SaffierFM op 06 mei 2005 - 15:39:30
Citaat van: Roel op 06 mei 2005 - 15:18:56
ff on topic:

om zoals in de gouwe ouwe tijd nog even gezond rivalistisch te doen:
WAT HOOP IK DAT MCLAREN IEDEREEN NAAR HUIS RIJDT, MAAR IN HET BIJZONDER DE FERRARI VAN SCHUMACHER. ja diegene zogezegd die zonder zijn fout in de kwali vorige GP "met de vingers in de neus had gewonnen"

Mclaren en Kimi werden afgedaan als snel maar te zachte banden, ik ben ervan overtuigd dat het geen bluf was van Mclaren. en als ik te hoog van mn toren blaas en ik op mn bek ga, tja :-)

ik voel dat het toch goed komt!



Net zoals ik voel dat het met Ferrari dik in orde komt! ;)

Het zit al redelijk goed bij Ferrari, nu nog een overwinning!
Het is te hopen, maar ze zitten toch nog dik 2 seconden achter De La Rosa. Hoewel je natuurlijk niet weet of De La Rosa misschien in heel hele lichte en snel afgesnelde wagen rijd en de Ferrari's misschien zitten te testen om met een volle tank zo snel mogelijk te gaan en toch de banden te sparen. Enfin, ik denk dat we pas morgen aan het het einde van de 4de testsessie een beetje kunnen gaan voorspellen wat het gaat worden. Op het einde van de eerste kwali zal wel veel duidelijk zijn.

Om het in de taal van Ferrariman te zeggen. Het ligt allemaal aan de banden. De eerste 10 bestaan volledig uit Michelin mannen. En wat zag ik die Ferrari toch veel glijden vandaag. Ze hebben duidelijk nog niet de juiste setup of banden gevonden. Vanmorgen heeft MS eventjes op de eerste plaats gestaan maar dat was ook alles. Ik verwacht ook wel dat PDLR met weinig benzine reed maar hij heeft toch wel een hele mooie ronde gereden. Ik verwacht dat ze morgen nog een seconde sneller gaan. Het lijkt me een beetje het scenario van Bahrein.
We zien wel wat er morgen gebeurt.
Montoya ging er heel hard af en die achterkant zag er niet te goed uit. Hopelijk geen goede motor :-\

FerrariMan


En mikacouli, kwestie die banden, niet uit zijn context rukken. Het is nu al erg genoeg.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 06 mei 2005 - 16:01:56
Citaat van: Schumi 2002 op 06 mei 2005 - 15:53:39
Citaat van: F1Planet op 06 mei 2005 - 15:44:54
Citaat van: SaffierFM op 06 mei 2005 - 15:39:30
Citaat van: Roel op 06 mei 2005 - 15:18:56
ff on topic:

om zoals in de gouwe ouwe tijd nog even gezond rivalistisch te doen:
WAT HOOP IK DAT MCLAREN IEDEREEN NAAR HUIS RIJDT, MAAR IN HET BIJZONDER DE FERRARI VAN SCHUMACHER. ja diegene zogezegd die zonder zijn fout in de kwali vorige GP "met de vingers in de neus had gewonnen"

Mclaren en Kimi werden afgedaan als snel maar te zachte banden, ik ben ervan overtuigd dat het geen bluf was van Mclaren. en als ik te hoog van mn toren blaas en ik op mn bek ga, tja :-)

Kzie nu net de foto van decrash vanwege de waarschuwing: ziet er ernstig uit, kweet niet of hij die motor nog gaat kunnen gebruiken. Hoewel je aan die foto natuurlijk niets van de motor kan zien.

ik voel dat het toch goed komt!



Net zoals ik voel dat het met Ferrari dik in orde komt! ;)

Het zit al redelijk goed bij Ferrari, nu nog een overwinning!
Het is te hopen, maar ze zitten toch nog dik 2 seconden achter De La Rosa. Hoewel je natuurlijk niet weet of De La Rosa misschien in heel hele lichte en snel afgesnelde wagen rijd en de Ferrari's misschien zitten te testen om met een volle tank zo snel mogelijk te gaan en toch de banden te sparen. Enfin, ik denk dat we pas morgen aan het het einde van de 4de testsessie een beetje kunnen gaan voorspellen wat het gaat worden. Op het einde van de eerste kwali zal wel veel duidelijk zijn.

Om het in de taal van Ferrariman te zeggen. Het ligt allemaal aan de banden. De eerste 10 bestaan volledig uit Michelin mannen. En wat zag ik die Ferrari toch veel glijden vandaag. Ze hebben duidelijk nog niet de juiste setup of banden gevonden. Vanmorgen heeft MS eventjes op de eerste plaats gestaan maar dat was ook alles. Ik verwacht ook wel dat PDLR met weinig benzine reed maar hij heeft toch wel een hele mooie ronde gereden. Ik verwacht dat ze morgen nog een seconde sneller gaan. Het lijkt me een beetje het scenario van Bahrein.
We zien wel wat er morgen gebeurt.
Montoya ging er heel hard af en die achterkant zag er niet te goed uit. Hopelijk geen goede motor :-\
Hou die woorden gewoon achterwegen, en FerrariMan, ga er ff niet op in. Als ge nu gewoon eens ophoud met bekvechten of het voor uzelf houd, dat zou veel beter zijn. Stopt met zo te blijven zoeken naar alles waar je de ander mee kan kl*ten, en da bedoel ik voor allebei.

Terug on-topic:
Het is te hopen dat Ferrari terug komt, na verleden GP zag het er goed uit, maar er is toch nog veel werk aan de winkel.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Na Wurz en De La Rosa komt nu Montoya terug en de merde bij McLaren is er al.
Hoe komt het dat JPM eraf ging? Heb de training niet gezien.

Juan Pablo

#69
oi, die McLaren is behoorlijk naar z'n gootje, ik denk dat ze de motor moeten vervangen

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Roel

Citaat van: Satosan op 06 mei 2005 - 17:42:49
oi, die McLaren is behoorlijk naar z'n gootje, ik denk dat ze de motor moeten vervangen

naar z'n gootje  :D die had ik nog nooit gehoord! maar ik denk wel dat je gelijk hebt :s als dit het geval is, mogen ze DLR dan niet inzetten als tweede piloot? (lijkt me onlogisch, maar je weet maar nooit...)
God save Mclaren

Juan Pablo

geen idee, het kan wel, maar ik weet niet wat voor tijden Monty had neergezet, als het goed is dan waarschijnlijk niet

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Iceman

Citaat van: FerrariMan op 06 mei 2005 - 16:32:09
Na Wurz en De La Rosa komt nu Montoya terug en de merde bij McLaren is er al.
Hoe komt het dat JPM eraf ging? Heb de training niet gezien.
Stuurfoutje van de Colombiaan !  :)

Juan Pablo

een lekkere colombiaanse comeback

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Geen nieuwe motor voor Montoya. Gewoon de wagen repareren en daar zijn ze nog altijd mee bezig. En Montoya heeft ook geen pijn zoals er enkele sites beweren.
Hij heeft gewoon een stuurfout gemaakt.