GP van Spanje

Gestart door Eric, 03 mei 2005 - 07:19:04

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

#90
Citaat van: FerrariMan op 07 mei 2005 - 13:11:19
Pole zal voor Kimi zijn, hier komt volgens mij niemand meer aan.
zou kunnen, hoewel barrichello in de eerste sector sneller was. Barrichello valt 10 plaatsen naar achter volgens de live timing commentaar, zou vanmorgen zen motor hebben gewisseld. die kan dus beginnen aan een inhaalrace  ::)

edit***

Voor Ralf was het verschil maar klein, en webber gaat er nu al 2 sectoren onder, maar de laatste sector van Kimi was gewoonweg supersnel  :o :o :o

edit***

Trulli doet het, laat ons hopen dat het Michael ook lukt  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Als Schumi een fout maakt dan eet ik mijn schoen op.

FerrariMan

Goede ronde van MS, blijkt dus weer volgeladen rond te rijden gezien de reactie van de pit.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 07 mei 2005 - 13:33:19
Als Schumi een fout maakt dan eet ik mijn schoen op.
ik heb nu nog nooit gehoopt dat schumi een foutje gemaakt, maar zo een aanbod zou ik toch niet laten liggen. Misschien dat hij morgen even 5 cm in de grindbak wilt rijden tijdense race. BTW: neem er een paar foto's van, dat ik kan meegenieten.

Rijd hij nu al vol? Ik dacht dat er voor de 2de sessie nog getankt mag worden en dat er dan pas nieuwe banden moesten. Overduidelijk dat die regels allemaal te veel zij  voor mijn hoofdje  ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 07 mei 2005 - 13:41:17
Goede ronde van MS, blijkt dus weer volgeladen rond te rijden gezien de reactie van de pit.
Eerste kwali is zonder benzine zoals Schumi 2002 euh pardon 2005 ;) al zei.

Kimi maakte een foutje in bocht 2 en reed in het begin van de sessie. Voor mij is hij de morele winnaar van vandaag en ik denk dat hij de grootste kanshebber is voor pole, als hij geen fout maakt utieraard. De vernieuwingen aan de MP4/20 zijn blijkbaar zeer deugddoend geweest. :)

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2005 op 07 mei 2005 - 13:55:46
Citaat van: FerrariMan op 07 mei 2005 - 13:33:19
Als Schumi een fout maakt dan eet ik mijn schoen op.
ik heb nu nog nooit gehoopt dat schumi een foutje gemaakt, maar zo een aanbod zou ik toch niet laten liggen. Misschien dat hij morgen even 5 cm in de grindbak wilt rijden tijdense race. BTW: neem er een paar foto's van, dat ik kan meegenieten.

Rijd hij nu al vol? Ik dacht dat er voor de 2de sessie nog getankt mag worden en dat er dan pas nieuwe banden moesten. Overduidelijk dat die regels allemaal te veel zij  voor mijn hoofdje  ::)
Vol, hardere banden,...geen idee maar dat ze in de pit klappen bij een 6de plaats is nieuw voor mij in al die jaren van Ferrari-stalken. Het lijkt alsof ze de Imola strategie hebben gekozen.

Jasper

Hardere banden zou best kunnen. Misschien wisten ze bij de pits wel al dat sector 3 moeilijk was en de rest oké, en hebben zijn ze daarom tevreden.

Het zijn allemaal speculaties en uiteindelijk kunnen we het niet weten tot de race morgen gedaan is.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 07 mei 2005 - 13:58:55
Citaat van: FerrariMan op 07 mei 2005 - 13:41:17
Goede ronde van MS, blijkt dus weer volgeladen rond te rijden gezien de reactie van de pit.
Eerste kwali is zonder benzine zoals Schumi 2002 euh pardon 2005 ;) al zei.

Kimi maakte een foutje in bocht 2 en reed in het begin van de sessie. Voor mij is hij de morele winnaar van vandaag en ik denk dat hij de grootste kanshebber is voor pole, als hij geen fout maakt utieraard. De vernieuwingen aan de MP4/20 zijn blijkbaar zeer deugddoend geweest. :)
Sja, ik heb men forumnaam veranderd. Ik zag van R@cing Bull dat dat kon, dus om UP TO DATE te blijven heb ik men nick maar aangepast  ;D

Hmmm, als ze niet vol reden, dan heeft het niets te maken met een strategie. Laat osn hopen dat het morgen goed gaat, ik ben ervan overtuigd dat ze kunnen winnen. Als Kimi, Ralf, Trulli, Heidfeld, Webber en Alonso er nu ook nog van overtuigd zijn dat ze tijdens de laatste ronde moeten uitvallen dan komt het nog helemaal voor elkaar.  :D :) :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

mike

Citaat van: Schumi 2005 op 07 mei 2005 - 14:04:47
Hmmm, als ze niet vol reden, dan heeft het niets te maken met een strategie.

Een woord: banden.

Juan Pablo

die Olaf Mol maakt de laatste tijd ook veel fouten, .. podium voor Villeneuve, 2de voorlopige pole voor Toyota...
hij is de laatste tijd niet meer scherp

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Citaat van: mike op 07 mei 2005 - 14:32:47
Citaat van: Schumi 2005 op 07 mei 2005 - 14:04:47
Hmmm, als ze niet vol reden, dan heeft het niets te maken met een strategie.

Een woord: banden.

Zijn de Bridgestones dan echt zo slecht op één ronde? Of ligt het toch aan de Ferrari?

Jasper

Dan vraag ik me nog wel iets af: slijten hun banden dan sneller? Vroeger nam je eenz achtere band voor meer grip en dan moest je een pitstop extra maken. Nu neem je toch gewoon een zo zacht mogelijke band, aangezien je er toch een hele race mee moet uitrijden? Of hopen ze dan dat de erst met meer slijtage zal zitten en dus minder snel zal gaan?

Jasper

Wtf, iedereen begint hier z'n naam te veranderen...

Juan Pablo

de Bridgestones deden het niet goed over 1 rondje, ze doen er blijkbaar langer over om op te warmen

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

mike

Citaat van: mike op 07 mei 2005 - 12:27:26
Citaat van: Satosan op 07 mei 2005 - 12:15:50
maar ze hadden toch bij beide auto's problemen met een of andere kleppen, zodanig dat ze vroegtijdig in de race zouden uitvallen??

Ja, maar de motor van Webber is vervangen voor hij gebruikt is, zodat de nieuwe (als er niks mis gaat) 2 volle weekends meegaat, zoals dat reglementair moet. Die van Heidfeld was al gebruikt, en dus...

Da's hetzelfde als voor het vertrek in de fabriek ontdekken dat er een probleem is met een nieuwe motor en hem daar nog vervangen.


Om helemaal correct te zijn (tnx LaDeux): NH vliegt 20 plaatsen achteruit, wegens dit weekend 2 motoren vervangen.