GP van Spanje

Gestart door Eric, 03 mei 2005 - 07:19:04

« vorige - volgende »

Eric

Eerst en vooral...vergeet de webstrijd niet!!!

Jullie kunnen hier weer jullie commentaar kwijt over alles wat met de Spaanse GP te maken heeft...
Gaat Schumacher de winnende lijn van de Renaults doorbreken of zal McLaren eindelijk eens laten zien dat ze nog meestrijden?

PS...het is de fout van Ferrari en Schumi  ;)

Vulture

Schumi heeft pole + overwinning
Alonso kreunt onder de druk van het thuispubliek en maakt kleine foutjes in de kwali en race maar wordt toch nog 2e na een duel met Kimi die na een probleem met de versnellingsbak terugzakt naar de 5e plaats. Hiervan profiteert Button die het duel met Fissichella wint voor de 3e plaats.
Ik verwacht een boeiende race in de aard van Imola, maw: ik kijk er naar uit :)
Close The World, Open The Next..

Juan Pablo

Schumacher (m), is oppermachtig in kwali's en race en wint met ruime voorsprongop Alonso, Barrichello kan het tempo (weer) niet bijhouden.
Coulthard en r.Schumacher vliegen er samen af en Wurz wordt derde achter Alonso, nadat Button en Raikkonen elkaar geraakt hadden en beiden de pits moeten opzoeken, Button geeft in de pits op.

1.m.Schumacher
2.Alonso
3.Wurz
4.Fisico
5.Webber
6.Trulli
7.Raikkonen
8.Heidfelt

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Alan Blues

Schumacher maakt een foutje bij de kwali en start vanop de 12de positie.

Hij haalt niemand in, maar dankzij de pitstops wordt hij toch 2de...

Ik de laatste ronden rijdt hij op 0,2sec. achter Alonso met een snelheid die 3 seconden onder het laprecord ligt en toch geraakt hij er niet over.

Alonso wint, Schumacher 2de en Kimi 3de...


;)

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 03 mei 2005 - 14:39:57
Alonso wint, Schumacher 2de en Kimi 3de...

Laat 't ons hopen, anders heb ik weer geen punten bij de webstrijd... en Alonso pakt pole voor Räikkönen en M.Schumacher.

Vulture

Tja, die webstrijd is dit jaar echt gokken  :)
Close The World, Open The Next..

Bjorn

Volgens mij gaat Ferrari, MS er iedereen het nakijken geven. Want geef toe, had MS die fout niet gemaakt in kwali dan zaten ze met die strategie met een gerust geweten te cruisen naar de overwinning!!
Dus, MS één, dan Kimi en dan Alonso.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Supermariobros

Ferrari zal het te kloppen team zijn, volgens mij pakt Schumacher de pole, overwinning en snelste raceronde (al hoop ik van niet).
Alonso wordt in zijn thuisland 2e en Raikkonen vervolledigt het podium.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 03 mei 2005 - 18:57:42
Ferrari zal het te kloppen team zijn, volgens mij pakt Schumacher de pole, overwinning en snelste raceronde (al hoop ik van niet).
Alonso wordt in zijn thuisland 2e en Raikkonen vervolledigt het podium.

Die laatste 2 draai ik om. Ik weet niet of kimi een nieuwe motor heft voor die race, maar als dat niet zo is dan knalt hij ze er zeker uit. Zowel qwali als race word het 1 Schumi 2 Kimi en 3 Alonso. Snelle tijden zullen gereden worden, en men zal in de buurt van Button's record komen. Ik schat een 1.13.950, zo een 4 tienden trager dan Buttons record van 7 april.

maareeuh, wat denken jullie van de tijden? Het is moeilijk testtijden te grbuiken, maar als Schumi zen tank leeg rijdt moet hij daar toch wel ergens geraken verwacht ik.


BTW, ik heb net men voorspelling aangpast, men snelste ronde was nog op het record van Schumi tijdens de 2004 race gebasseerd, had er niet aan gedacht dat er een nieuwe asfaltlaag lag  :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Citaatik heb net men voorspelling aangpast, men snelste ronde was nog op het record van Schumi tijdens de 2004 race gebasseerd, had er niet aan gedacht dat er een nieuwe asfaltlaag lag  :-[

hoe zit het eigenlijk met die nieuwe asfaltaag, er bleken toch veel problemen ontstaan zijn??

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: R@cing Bull op 03 mei 2005 - 19:22:49
ik heb net men voorspelling aangpast, men snelste ronde was nog op het record van Schumi tijdens de 2004 race gebasseerd, had er niet aan gedacht dat er een nieuwe asfaltlaag lag  :-[
Citaat

hoe zit het eigenlijk met die nieuwe asfaltaag, er bleken toch veel problemen ontstaan zijn??
Ja, maar (vooral michelin) heeft er nu al vaak genoeg getest om goede banden ervoor te hebben. De tijd van Button op 7 april bewijst dat het circuit maarliefst een kleine 4 seconden sneller is geworden, en zo een record kan je niet bereiken zonder dat je de juiste banden ervoor hebt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

mike

Citaat van: Vulture op 03 mei 2005 - 10:43:31
Schumi heeft pole + overwinning
Alonso kreunt onder de druk van het thuispubliek en maakt kleine foutjes in de kwali en race maar wordt toch nog 2e na een duel met Kimi die na een probleem met de versnellingsbak terugzakt naar de 5e plaats. Hiervan profiteert Button die het duel met Fissichella wint voor de 3e plaats.

Zo te zien ligt de koffie hier weer meters dik ...  :D :D :D :D :D

FerrariMan

Vrijdag geeft MadMax een persconferentie na de vrije training ipv een meeting met rijders/teambazen... Zou het einde van BAR dit seizoen in zicht zijn?

Lijkt erop alsof ze uit het WK zullen worden gegooid en we van sommige teams 3 wagens gaan zien.

Ferrari 2010

Er word gezegd op F1racing dat "Er wordt nu gefluisterd dat BAR gebruik zou maken van een illegale constructie, waarmee gesjoemeld zou kunnen worden met het gewicht van de auto."

Ik vraag mij af, hoe kan je in godsnaam met het gewicht van een wagen sjoemelen dmv een constructie?!?

Wat er ook staat is dat de tip van 2 voormalige werknemers zou komen en dat ze met 1 miljoen euro zouden beloond kunnen worden  :o dan zou ik toch ook ff alle illegale dinkjes verklappen hoor  :o

Nog een vraagje: er zijn dan 2 wagens te weinig op de grid, wie moet die dan ophoesten?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

monty rijdt in ieder geval wel in Spanje :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.